op smallband gezet

avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

mijn opzeg test versie, indien ik nog niet betaald heb voor december

Geachte

Hierbij zeg ik mijn realdsl account [email protected] op.

Omwille van volgende reden:
1) regelmatige dagen zonder internet verbinding te verkrijgen

2) Zonder te verwittigen werd ik op 30 november 2006 op smallband geplaatst, door het onaangekondigd te wijzigen van de download limiet van 100 GB naar 75 GB (Hiervoor heb ik tevens gebeld naar mobistar om dit te weten te komen). Ook het gebruik van een glijdende meter werd ingevoerd zonder enige bericht.
Bij dergelijke actie hoopte ik schriftelijk op de hoogte gebracht te worden. Op 1 December kwam ik dit pas te weten. Door contractbreuk weiger ik tevens de maand December te betalen en zal de 30 resterende dagen ook geen gebruik maken van de realroot diensten. Zelf kon ik onmogelijk mijn limiet controleren doordat de telemeter van realdsl niet werkt sinds maanden.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

over and out
Laatst gewijzigd door elldiablo 08 dec 2006, 07:09, in totaal 1 gewijzigd.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Iemand heeft hier de vraag gesteld hoe lang het duurt voor ge volledig op edpnet of dommel overgeschakeld zijt eens ge aangevraagd hebt?

En hoe zit dat met Realds dan? Kunnen die dat voorkomen of iets dergelijks?

En ook werd de vraag van ongelimiteerd internet gesteld, maar ik denk ook dat we dat nergens meer in België gaan vinden. Spijtig, in Holland is het de normaalste zaak van de wereld. 20 euro voor ongelimiteerd +alles wat ge hier krijgt is daar zeker niet weinig geld, das een normale prijs daar. Voor 50 euro hebt ge daar een lijn waar ge een klein bedrijf kunt aankoppelen...
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

Hier ook zonder enige waarschuwing op smalband gezet geweest, het gaat hier vliegen allemaal denk ik, en vermits dit meerdere inflicties op de algemene voorwaarden inhoudt denk ik dat de opzegtermijn van de lopende maand + volgende maand hier niet telt?

Nooit problemen gehad met rdsl maar de overstap naar Mobistar lijkt wel een wegpeststap.

edit: dt
Laatst gewijzigd door rapweg 02 dec 2006, 17:58, in totaal 1 gewijzigd.
cL
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 jun 2005, 23:51

zijn er nog mensen die NIET op smallband zitten? ben even nieuwsgierig...
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 16 keer

cL schreef:zijn er nog mensen die NIET op smallband zitten? ben even nieuwsgierig...
tuurlijk
ikke
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

OpThaCop schreef:
cL schreef:zijn er nog mensen die NIET op smallband zitten? ben even nieuwsgierig...
tuurlijk
ikke
hoeveel heb jij gedownload dan , zeker meer dan 75 gig denk ik :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
doolbyd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 sep 2005, 10:58

Ik zit ook (nog) niet op smalband.

Wat betreft mijn internetverbruik, stel ik me evenwel de vraag op welke dag de beperking van 75gig is ingetreden. Indien ik die datum zou weten, kan ik mijn verbruik enigszins spreiden en smalband vermijden.

Van zodra ik op smalband beland, gaat een aangetekend schrijven de deur uit en verhuis ik naar Dommel.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

over and out
Laatst gewijzigd door elldiablo 08 dec 2006, 07:10, in totaal 1 gewijzigd.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
nocredits
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2005, 16:41

Een bijkomend nasty effect van smallband is dat de download te traag
wordt voor de dagelijkse virus database updates en security patches.

greets.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

nocredits schreef:Een bijkomend nasty effect van smallband is dat de download te traag
wordt voor de dagelijkse virus database updates en security patches.

greets.
en niet te vergeten haar uitval , stress :o))
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

over and out
Laatst gewijzigd door elldiablo 08 dec 2006, 07:10, in totaal 1 gewijzigd.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

BBB schreef:
prodata schreef:Ik kan idd bevestigen dat wij mensen moeten op smallband zetten.
Dit vanaf een verbuik van 75 GB

Jammer genoeg is dit iets wat Mobistar beslist heeft...
En dit is dan met een lopende meter?
Want ik kan niet geloven dat er iemand nu al 75GB in december heeft gedownload.
Of is dit een vergissing en mogen de gebruikers in december nog surfen (of moeten we een hele maand betalen om op smallband te zitten?)

(ps: dit is geen persoonlijke aanval, maar misschien kun je ons hier iets meer over informeren; lees: hoe lang moeten we op smallband zitten)
Implementatie is een sliding window van de afgelopen 30 dagen. Als je dus recent heel veel hebt gedownload, zal je lang op smallband zitten, als dat in het begin dat je aangesloten was was, zal je snel terug af smallband zitten.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

nocredits schreef:Een bijkomend nasty effect van smallband is dat de download te traag
wordt voor de dagelijkse virus database updates en security patches.

greets.
Ondervind dit ook je kan amper iets updaten,zeker onder Norton gewoonweg niet te doen dus.Hoop dat ik snel via een ander isp in mijn geval op de breedband zit.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

over and out
Laatst gewijzigd door elldiablo 07 dec 2006, 19:52, in totaal 1 gewijzigd.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
jimplug
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2006, 14:17

Ieder zijn mening, maar ik en mijn kameraad zullen zeker overstappen op dommel.
Op de moment de enigste oplossing en beste provider qua downloadvolume.
Een van de dagen sturen wij een aangetekende brief met opzegging door ingebrekestelling van realdsl naar hen op en vragen vanaf 10 dec het nieuw abonnement van dommel aan.
Graag had ik gezien dat IEDEREEN die aangesloten is bij realdsl hetzelfde zou doen, failliet zijn ze zowieso.
Hun eigen schuld mijns insziens, ze moeten de mensen geen loze beloftes doen wat ze niet kunnen waarmaken.
Dus: stuur gewoon met zen allen uw opzeg aangetekend en zoek een andere provider, want je betaald voor niks.
Veel succes
isp's in Belgie lopen achter!
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Hier ook even aankondigen:
Ik kom net van de telefoon met de mensen van fulladsl; we hebben besloten volgende maatregelen door te voeren:
1) Smallband-profiel wordt tijdelijk (voor de maand December) verzet van Piccolo naar Alto; dwz meer bandbreedte als je op smallband staat.
2) Eenmalig "reset" van volume-gebruik: alleen het volume vanaf 24 november wordt meegeteld.
Concreet komt dit er op neer dat er nog maar 7 users op smallband staan (dit zijn dan echt wel grootgebruikers), en dat het voor deze users ook dragelijker wordt.
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk wel even moet reconnecten.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Goed initiatief en alvast bedankt,hoop het beste voor jullie in de verdere
toekomst buiten deze maand die echt niet kan heb ik in feite geen klagen gehad.
Wat U betreft je doet je werk dat staat als een paal boven water.
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 maa 2004, 15:56

inderdaad ik heb mijn volledige speed weer terug en de meter staat op 28 gig dl
Maar niet te min vertrek ik toch want ik ben het niet eens met de gang van zaken over de fup naar 75 gig.
Maar ik ben blij dat zowel realdsl als mobistar hun fout ingezien hebben
en de mensen tegemoet gekomen zijn.
chappo dat mag ook wel eens gezegd worden ondanks alle trammelant.


groetjes vampier
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

bjansens schreef:Hier ook even aankondigen:
Ik kom net van de telefoon met de mensen van fulladsl; we hebben besloten volgende maatregelen door te voeren:
1) Smallband-profiel wordt tijdelijk (voor de maand December) verzet van Piccolo naar Alto; dwz meer bandbreedte als je op smallband staat.
2) Eenmalig "reset" van volume-gebruik: alleen het volume vanaf 24 november wordt meegeteld.
Concreet komt dit er op neer dat er nog maar 7 users op smallband staan (dit zijn dan echt wel grootgebruikers), en dat het voor deze users ook dragelijker wordt.
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk wel even moet reconnecten.
Blijkbaar zijn er dan toch nog mensen die zich de miserie ter harte nemen.
Waarvoor dank.
Niettegenstaande dat en het feit dat ik terug normaal kan surfen is voor mij het sprookje uit bij realdsl.
Het is fijn te lezen dat het euvel opgelost is maar toch moet ik dat weer hier via het forum vernemen.
Blijkbaar moet het zeer moeilijk zijn om iedereen per e-mail op de hoogte te bregen ivm veranderingen die er gebeuren.
Het faktuur echter kan elke maand zonder enig probleem afgeleverd worden via e-mail, dat werkt perfekt.
Ik ben nog aan het uitzoeken welke de nieuwe provider zal worden maar het staat als een paal boven water dat ik vertrek bij realdsl.
Succes nog aan degene die bij realdsl blijven.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Idem. Ik heb mijn opzegbrief klaar, en morgen gaat ie op de bus.

De 75 GB limiet (smalband) met totaal klantonvriendelijke glijdende meting zijn niet volgens contract en voor mij de hoofdreden om RealDSL te verlaten.

Jammer dat het zo gelopen is, ik hoop in elk geval dat er op een fatsoenlijke
manier een eind gemaakt wordt aan mijn contract.

Moomin
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

Mag men eigenlijk zomaar de voorwaarden van het contract aanpassen,
zonder de klanten op voorhand hierover in te lichten ?
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

devastator schreef:Mag men eigenlijk zomaar de voorwaarden van het contract aanpassen,
zonder de klanten op voorhand hierover in te lichten ?
nope dat mogen ze niet zomaar.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

bjansens schreef:Hier ook even aankondigen:
[...]
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk wel even moet reconnecten.
Ben af smallband nu, maar heb toch maar max. 100 kB/s (en heb al meer dan 1x reconnect gedaan)

Het is wel beter dan smallband, maar als deze snelheid altijd blijft ...

[edit]
amai nu is het nog beter, ik heb iets van een 50 GB gedownload en ik kan nog tegen de volle 20 kB/s downloaden!
[/edit]
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! :evil:
merci hè bjanssens, prodata en rest van de crew! :evil:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

darkzero schreef:ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! [...]
Dat is inderdaad nog minder plezant. Maar stel dat je dan toch internet zou hebben, dan zou je voor breedband toch wel een beetje meer dan 100 kB/s verwachten.

Ik heb ook een aantal weken zonder internet gezeten, dat is echt niet plezant.

Met een beetje geluk zit ik maandag of dinsdag op het dommelnetwerk :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

darkzero schreef:ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! :evil:
Je moet er wat voor over hebben hé... voor die unlimited.

Oei... 't is nog maar 75 GB meer nu :lol:
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

darkzero schreef:ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! :evil:
merci hè bjanssens, prodata en rest van de crew! :evil:
hoe 0,0 ?? check uw limiet maar eens bij die goofball adres , wat zegt die daar :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

elldiablo schreef:
darkzero schreef:ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! :evil:
merci hè bjanssens, prodata en rest van de crew! :evil:
hoe 0,0 ?? check uw limiet maar eens bij die goofball adres , wat zegt die daar :o)
euhm dit is mijn 33ste dag zonder internet dus...
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Ik heb net een antwoord gekregen op een FAX die ik ten einde raad verstuurd heb verleden week maandag.
Ziehier het antwoord, misschien dat de tel nummer soelaas kan brengen.

Geachte,

U kan onze technische dienst rechtstreeks contacteren op nummer 03/201 23 02.
Onze excuses voor het late antwoord.

Vriendelijke groeten,

Ik hoop dat enkelen er wat aan hebben, de enige communicatie die ik nog zal voeren met realroot is mijn opzegbrief.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Na bijna een maand offline geweest zijn & toen ik merkte dat de upload verandert was, heb ik niet langer gewacht op de volgende verassingen, 'k ben verandert van ISP. Spijtig want ik had liever gewacht tot ik zag wat adsl2+ met zich meebracht.
madsoldier
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 aug 2005, 19:49

ze kunnen de pot op.
ben altijd beleeft geweest maar nu ben ik het helemaal beu.
zit dus ook op smallband. ga naar dommel
Love Casemodding & Kite Buggy
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

rapweg schreef:Hier ook zonder enige waarschuwing op smalband gezet geweest, het gaat hier vliegen allemaal denk ik, en vermits dit meerdere inflicties op de algemene voorwaarden inhoudt denk ik dat de opzegtermijn van de lopende maand + volgende maand hier niet telt?

Nooit problemen gehad met rdsl maar de overstap naar Mobistar lijkt wel een wegpeststap.

edit: dt
Het is ook de eerste keer, dat ik echt problemen heb met RDSL sinds die maand die ze nodig hadden voor het aansluiten, en die 2 weken voor de omschakeling naar het Mobistar netwerk.

Als ze ons kwijt willen, kunnen ze het beter direct de boeken toedoen en ons doorsturen dan zit er tenminste een lijn in :P
cL schreef:zijn er nog mensen die NIET op smallband zitten? ben even nieuwsgierig...
Sinds vandaar heb'k ook prijs, opeens smalband.
Geen boe of ba, maar ... smalband.
bjansens schreef:Hier ook even aankondigen:
Ik kom net van de telefoon met de mensen van fulladsl; we hebben besloten volgende maatregelen door te voeren:
1) Smallband-profiel wordt tijdelijk (voor de maand December) verzet van Piccolo naar Alto; dwz meer bandbreedte als je op smallband staat.
2) Eenmalig "reset" van volume-gebruik: alleen het volume vanaf 24 november wordt meegeteld.
Concreet komt dit er op neer dat er nog maar 7 users op smallband staan (dit zijn dan echt wel grootgebruikers), en dat het voor deze users ook dragelijker wordt.
Het spreekt voor zich dat je natuurlijk wel even moet reconnecten.
Klinkt als een plijster voor de wonde.
Wat ik niet begrijp is, hoe (in mijn geval) ge op smalband kunt worden gesmeten als ze ne reset doen, en ge gistere nog op de normale snelheid kon surfen ?
r2504 schreef:
darkzero schreef:ik nog altijd tegen de volle 0,0 en dat nu al een maand! :evil:
Je moet er wat voor over hebben hé... voor die unlimited.

Oei... 't is nog maar 75 GB meer nu :lol:
r2504, ge zou waarzegger of ziener moeten worden
Enige voorspellingen voor een deftige ISP die zijn eigen contract kan naleven ?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Robbe schreef:Enige voorspellingen voor een deftige ISP die zijn eigen contract kan naleven ?
Dommel / EDPNet.

Of als ge niet genoeg krijgt van smalband op een nog lagere limiet: Telenet :D.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Robbe schreef:r2504, ge zou waarzegger of ziener moeten worden
Enige voorspellingen voor een deftige ISP die zijn eigen contract kan naleven ?
Tja jong... ik heb dat al geprobeerd met Euro Millions, maar da's niet zo voorspelbaar als die unlimited providers. Spijtig dat die laatste niet beurs genoteerd zijn... daar zou ook een mooie cent aan te verdienen zijn :lol:

Deftige ISP's... ik denk dat de twee die daar zeker aan voldoen al meer dan genoeg vermeld zijn, en trouwens BGC en TN vallen daar ook onder, zij het dan niet wat volume betreft maar kwa stabiliteit (en zo heeft iedereen z'n voor en nadelen).
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

r2504 schreef:ik heb dat al geprobeerd met Euro Millions, maar da's niet zo voorspelbaar als die unlimited providers.
Oh jawel hoor, ik kan je garanderen dat het volgende trekking weer nietske zal zijn met mijn biljetje :wink:
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Deej_1977 schreef:
Robbe schreef:Enige voorspellingen voor een deftige ISP die zijn eigen contract kan naleven ?
Dommel / EDPNet.

Of als ge niet genoeg krijgt van smalband op een nog lagere limiet: Telenet :D.
Ik had die 2 al ff in de gaten, maar ik dacht het toch maar is te vragen, ge weet maar nooit dat ik iets gemist zou hebben :-)
Het valt trouwens ook neig op hoe goe Dommel op het falen van RDSL inspeelt met zijn nieuw pakket.
r2504 schreef:
Robbe schreef:r2504, ge zou waarzegger of ziener moeten worden
Enige voorspellingen voor een deftige ISP die zijn eigen contract kan naleven ?
Tja jong... ik heb dat al geprobeerd met Euro Millions, maar da's niet zo voorspelbaar als die unlimited providers. Spijtig dat die laatste niet beurs genoteerd zijn... daar zou ook een mooie cent aan te verdienen zijn :lol:

Deftige ISP's... ik denk dat de twee die daar zeker aan voldoen al meer dan genoeg vermeld zijn, en trouwens BGC en TN vallen daar ook onder, zij het dan niet wat volume betreft maar kwa stabiliteit (en zo heeft iedereen z'n voor en nadelen).

Jammer, had u anders wel is ewa cijferkes gevraagd :wink:
'k Wee'g'et, maar ik heb toch nog altijd nood aan iets ruimere limiet, zeker me zo'n schraal TV landschap.
Ik zal mij in elk geval toch niet meer laten verleiden tot isp's me zo'n aanbod, zoals bvb. LaTribu en E-Leven
khsw schreef:
r2504 schreef:ik heb dat al geprobeerd met Euro Millions, maar da's niet zo voorspelbaar als die unlimited providers.
Oh jawel hoor, ik kan je garanderen dat het volgende trekking weer nietske zal zijn met mijn biljetje :wink:
'k Zou daar nog ni zo zeker van durven zijn, wel alsge overal het zelfde nummer zou invullen bvb.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

devastator schreef:Mag men eigenlijk zomaar de voorwaarden van het contract aanpassen,
zonder de klanten op voorhand hierover in te lichten ?
Als ik effe mag kankeren: moet nu ECHT elke thread in hetzelfde ontaarden? IK ga me niet uitspreken over of ge nu gelijk hebt of niet, of u het recht ontzeggen om te klagen over (al dan niet) contractbreuk, maar er zijn al genoeg threads waarin daarover geklaagd wordt. Kunnen we nu es niet voor 1 keer on-topic blijven aub?
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

als jullie je werk goed deden dan hadden we geen rede tot kankeren! :evil:
en dan zat ik niet al 36 dagen zonder verbinding! :evil: :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door darkzero 14 dec 2006, 17:54, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Dat die threads in hetzelfde ontaarden heeft een oorzaak,meer wil ik er niet over kwijt.
Dommel is the way!
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”