30 November Download Speed HUILEND

Plaats reactie
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

hey

Vandaag lijkt mijn internet een nieuwe soort supersnelheid te behalen :(

met de userbase speedtest haal ik:
- download 42kbits/sec
- upload 27kbit/sec

realdsl '[email protected]' is mijn account HELP
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Zelfde hier. Sinds ik weer online ben na de omschakeling (1 week offline) was de snelheid slecht (20 KB/sec met om de paar seconden even een snelle burst.

Sinds vandaag kom ik niet boven de 15KB uit en is de gemiddelde snelheid zo'n 5 a 10KB/sec.

Het wordt alsmaar slechter in plaats van beter :-(

Moomin
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 maa 2004, 15:56

hier ook hetzelfde had na de week pffline een speed van gemiddeld 300 kb
maar vandaag kom in niet boven de 10 kb uit
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

dito hier rond de 20kb/sec begint stilletjes aan serieus op mijn heupen te werken en ik denk dat ik niet alleen ben.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

lol
hier het zelfde 8 kb /sec downlaod en upload 5 kb /sec


uehm zit toch niet op smal band hoop ik :d ja anders word dit de druppel (plons)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Ik had een grote emmer maar idd die is ook vol aan het geraken...
justinonline
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 feb 2006, 03:11
Locatie: Eeklo

Pfff ook hier kom ik niet boven de 8 kbps download uit :x
Moet niet te lang duren :!:
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

maar wta ik me eigenlijk afvraag wie er verantwoordelijk is voor ons op de hoogte te houden , als ik een telefoon nummer kon bemachtigen van de Hoofd ezel , dan ging ik me is goed kwaad maken en hem of zij op de fouten neerdrukken , en zeggen van zo kan niet meer !!! BTW welek provider is beter epdnet of dommel , +- zelfde maandelijkse kost en Data volume 100 gig zonder fixed ip , want ben deze verhaal moe aan het worden :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

elldiablo schreef:want ben deze verhaal moe aan het worden :o)
Wat mij betreft hebben jullie allemaal veel geduld... het is net of RDSL is een sekte :roll:
justinonline
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 feb 2006, 03:11
Locatie: Eeklo

En NOG is het niet opgelost :evil:

Your current download speed:
39kbit/s or 5kbyte/s
Your current upload speed:
59kbit/s or 7kbyte/s

Grrrrrrrrr!!!
nocredits
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2005, 16:41

zelfde probleem hier...serieuze (smallband niveau) speed drop.....

Hopelijk geraakt dit snel in orde...

greets.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Wat mij betreft hebben jullie allemaal veel geduld... het is net of RDSL is een sekte
Ach wat moet je doen? Er bestaat gewoon geen goed internet in België. Als je ergens goede voorwaarden vindt, maw een deftige of geen limiet en een goede snelheid, mag je er zeker van zijn dat er binnen het jaar al een kink in de kabel komt.

Eerst kom ik van deze RealELLENDE om naar chello extreme te gaan en dan krijg je te horen dat je telenet klant gaat worden :cry: wat ik persoonlijk nog erger vind dan RealDSL...

Ze zouden bedrijven eens moeten verplichten van minstens een paar jaar dezelfde voorwaarden te behouden want anders is dat toch gewoon boerenbedrog. Iets aanbieden om daarna als de deal rond is iets anders in de plaats te geven. Het vliegend schijt krijg ik daar gewoon van :evil:

Het enige dat je kán doen is elk jaar een andere provider zoeken wat je telkens handenvol geld kost aan aansluitingskosten. het wordt hoog tijd dat de regering eens wat maatregelen neemt ivm het tegengaan van monopolies en dergelijke.

Op de energiemarkt is dat toch ook mogelijk, het netwerk is voor iedereen beschikbaar aan dezelfde prijs. Dát levert eerlijke concurrentie op en een duidelijk voordeel voor de consument. De internetmarkt is gewoon het wilde westen waar de klant moet doorgaan voor een soort verhandelbaar melkvee. Kutland met een blinde en incompetente regering :evil:

Sorry, beetje off topic
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Is wel off topic maar je hebt idd een punt.Ik ga eens proberen de support te contacteren zodat er wat duiding komt ivm wat er aan de hand is.
kan niet zijn dat we allemaal de smallband opvliegen er is weer wat loos wat ik je brom.Goe bezig nu alweer 24u .
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

flakey schreef:Ach wat moet je doen? Als je ergens goede voorwaarden vindt, maw een deftige of geen limiet en een goede snelheid, mag je er zeker van zijn dat er binnen het jaar al een kink in de kabel komt.
Mistake number 1: unlimited zijn net slechte voorwaarden. Als je een provider hebt die unlimited belooft, blijf er dan VER vandaan... je kent de voorbeelden ondertussen wel A2F en RealDSL.
flakey schreef:Eerst kom ik van deze RealELLENDE om naar chello extreme te gaan en dan krijg je te horen dat je telenet klant gaat worden :cry: wat ik persoonlijk nog erger vind dan RealDSL...
Niet te voorbarig... zolang de voorwaarde nog hetzelfde zijn heb je geen reden tot klagen, al is het inderdaad beangstigend om te weten dat je TN klant wordt.
flakey schreef:Op de energiemarkt is dat toch ook mogelijk
En... is het nu ook goedkoper geworden ? Ik denk het niet, trouwens overal waar de staat zich in mengt loopt slecht af.
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

Ik stel voor dat iedereen een ticket aanmaakt met de hoogste prioriteit, kwestie.

http://support.realdsl.be/index.php
cL
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 jun 2005, 23:51

hier gaat het sinds 13:16u ook opeens supertraag.

met de omschakeling heb ik een maand geleden 11 dagen zonder internet gezeten, toen het weer werkte was de snelheid wel in orde, maar het is nu net sinds een uur (na een disconnect) dat ik nog geen 10kb/s meer haal.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

hier al 22 dagen zonder...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”