RealDSL bijna failliet?

Plaats reactie
Sebast1aan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maa 2006, 22:07

Ik heb vandaag met een techneut van een andere provider gesproken. Volgens hem is RealDSL bijna failliet.

De reden dat de verbindingen er nu uit liggen zou komen omdat ze Mobistar, het netwerk dat ze gebruiken, niet betaald hebben. Er schijnt nog een bankgarantie geweest te zijn, maar die is door de bank ingetrokken. Vervolgens heeft Mobistar de stekker eruit getrokken.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

moest dat zo zijn zouden alle mobistar lijnen van realdsl er uit liggen en niet langzaam aan werkend raken...

Maar de geruchten dat realroot aan de rand van het faillisement hangt is al jaren en jaren een gerucht id telecomwereld. En van een ex-werknemer weet ik dat die niet ongegrond zijn. Of dit nu met die mobi dingens iets te maken heeft weet ik (nog) niet.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Sebast1aan schreef:Ik heb vandaag met een techneut van een andere provider gesproken. Volgens hem is RealDSL bijna failliet.

De reden dat de verbindingen er nu uit liggen zou komen omdat ze Mobistar, het netwerk dat ze gebruiken, niet betaald hebben. Er schijnt nog een bankgarantie geweest te zijn, maar die is door de bank ingetrokken. Vervolgens heeft Mobistar de stekker eruit getrokken.
ONWAARSCHIJNLIJK noem ik dit

Raar dat vele mensen outsiders het beter weten dan wij de insiders...

trouwens wat je zegt kan nooit

Realdsl = een product
realroot = de firma

Dus realdsl - zijnde een product - kan NOOIT falliet gaan, hoogstens uit het gamme gaan of uiteraard als realroot falliet gaat dan verdwijnd realdsl ook...

Maar ik vind het wel grappig, vooral, moet je weten dat fulldsl ook over mobistar draait...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

na de DOWNGRADE van hun netwerk heb ik er toch ook geen goed oog meer op.. waarom weer een verandering van provider..? het werkte toch.. nu weer problemen .. juist nu het deftig begon te worden, .. of vind realdsl het soms amussant mensen zonder internet te zetten ?

Weet je soms of die nieuwe upload sync waarden ook blijven want dan kunnen ze er zeker van zijn dat ik het aftrap niet dat ze der wakker van liggen want ze hebben toch klanten genoeg.. en realroot zal ook wel een aardig centje opleveren ..
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Lol dat gerucht heb ik inderdaad al meer gehoord.
Toch raar dat zulke dingen enkel door EX werknemers verspreid worden he :-p
Wat dan wel het raarste is : hoe kan een faillissement een paar jaren aanslepen?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Valleyman schreef:Lol dat gerucht heb ik inderdaad al meer gehoord.
Toch raar dat zulke dingen enkel door EX werknemers verspreid worden he :-p
Wat dan wel het raarste is : hoe kan een faillissement een paar jaren aanslepen?
oeh ... vertel ... want als ex rr werknemer wil ik wel weten welke ex rr werknemer er uit de biecht aant klappen is ;)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

ditCh schreef: oeh ... vertel ... want als ex rr werknemer wil ik wel weten welke ex rr werknemer er uit de biecht aant klappen is ;)
Dus is het dan toch waar? :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Maglor schreef: Dus is het dan toch waar? :wink:
Ik zou het totaal niet weten ... ben der al meer dan een jaar weg en heb der nog weinig contact mee ;)
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Ach je hoort wel meer cowboyverhalen tegenwoordig.
Logica wijst uit dat bedrijven die op zo'n manier met hun klanten omgaan wel sterk in hun schoenen moeten staan om het jaren vol te houden.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Heuh het zijn zelf cowboys lol.
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

Valleyman schreef:Ach je hoort wel meer cowboyverhalen tegenwoordig.
Logica wijst uit dat bedrijven die op zo'n manier met hun klanten omgaan wel sterk in hun schoenen moeten staan om het jaren vol te houden.
Of gewoon de vervelende gewoonte hebben van nikske te laten weten aan hun klanten... daar zijn ze allesinds goed in.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”