RealDSL problemen

Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 16 keer

rdsl0361 schreef:Ik heb gemerkt dat er hier heel wat mensen zijn die toch terug connectie hebben gekregen. Sommigen hebben ook allerlei veranderingen gedaan, wie heeft zijn connectie terug aan de praat gekregen door een aantal dingen te proberen en wat werkte zoal? Ik heb al gehoord dat mensen @realdsl.be hebben toegevoegd, anderen zijn met pppoa ipv pppoe aan de slag gegaan. Kunnen we hier misschien een lijstje maken, zodat iedereen diezelfde dingen kan proberen, wie weet hebben nog mensen geluk en geraken ze er zo terug op. Ik zit nu met een gewoon modemke te werken om te zien of er toch niks meer binnen komt wat nuttig is, maar voorlopig is het nog steeds doodse stilte wat informatie betreft...

Tim
Zeker eens proberen om je PC rechtstreeks met de modem te linken (ipv een router ertussen). Mijn router ondersteunt blijkbaar het juiste protocol niet, ik krijg hem niet aan't werken :-(

en @realdsl.be achter de user toevoegen zal zeker wel noodzakelijk zijn, aangezien je user op een mobistar ding toekomt en geforward/geredirect wordt (verbeter indien nodig ;-))
Dutchy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2006, 16:10
Locatie: In de buurt van Landen

Zijn er nog mensen die nu nog geen verbinding hebben dan ?
Ik heb ook nog steeds geen verbinding, heb deze morgen contact gehad met de helpdesk en ze kunnen me nog steeds niet garanderen dat ik voor het einde van de week wel verbinding heb.
helaas is de helpdesk nu wederom niet bereikbaar.
Jij hebt meer geluk met de helpdesk dan ik. Ja het standaard antwoord, einde van de week. Dat hoor ik ook al twee weken en nog steeds niets.
(zone 011)
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Ik heb ondertussen een gewone adsl modem gebruikt ipv een router en daar werkte het natuurlijk ook niet, maar ik zag wel wat meer ivm de meldingen. Er kwam geen melding, maar hij maakte gewoon helemaal geen connectie.

Connecting to 8,35 ...

en na een tijdje een timeout. Aan de authenticatie van de user komt hij zelfs niet. Wil dat zeggen dat ik nog geen connectie heb naar het mobistar netwerk? Ik heb ergens gelezen dat bepaalde mensen bij belgacom een aanpassing hadden aangevraagd naar het mobistar netwerk. En toen werkte het. Nog mensen met hetzelfde?

Tim
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Ik heb een tijdje geen verbinding gehad maar het werkt nu al een kleine week terug. Het probleem is dat Belgacom je profiel moet overzetten Van Realdsl Naar Mobistar. Dit kan tot twee weken duren. Zolang je profiel niet is overgezt zul je GEEN verbiding hebben.
Informeer eventueel bij Belgacom wanneer je telefoonlijn wordt aangepast.
[email protected]
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 nov 2006, 10:30

redman5087 schreef:Ik heb een tijdje geen verbinding gehad maar het werkt nu al een kleine week terug. Het probleem is dat Belgacom je profiel moet overzetten Van Realdsl Naar Mobistar. Dit kan tot twee weken duren. Zolang je profiel niet is overgezt zul je GEEN verbiding hebben.
Informeer eventueel bij Belgacom wanneer je telefoonlijn wordt aangepast.
Ja vast, Ik ben klant bij realdsl, en gaat belgacom mijn profiel van realdsl omzetten naar Mobistar. Daarna ga ik naar de bakker om te vragen ofdat de groente boer mijn koe al heeft geslacht.
Sebast1aan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maa 2006, 22:07

redman5087 schreef:Ik heb een tijdje geen verbinding gehad maar het werkt nu al een kleine week terug. Het probleem is dat Belgacom je profiel moet overzetten Van Realdsl Naar Mobistar. Dit kan tot twee weken duren. Zolang je profiel niet is overgezt zul je GEEN verbiding hebben.
Informeer eventueel bij Belgacom wanneer je telefoonlijn wordt aangepast.
En welk Belgacom nummer moet ik bellen voor die informatie?
[email protected]
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 nov 2006, 10:30

Sebast1aan schreef:
redman5087 schreef:Ik heb een tijdje geen verbinding gehad maar het werkt nu al een kleine week terug. Het probleem is dat Belgacom je profiel moet overzetten Van Realdsl Naar Mobistar. Dit kan tot twee weken duren. Zolang je profiel niet is overgezt zul je GEEN verbiding hebben.
Informeer eventueel bij Belgacom wanneer je telefoonlijn wordt aangepast.
En welk Belgacom nummer moet ik bellen voor die informatie?
maakt dat uit? Als je toch bij de bakker moet vragen of de groente boer je koe al heeft geslacht.

je kunt allicht het volgende nr proberen. +32 3 288 00 87 daar zouden ze op de hoogte moeten zijn, maar waarschijnlijk sturen ze je dan naar dit forum waar enkel een werknemer nog reageerd, maar die werkt weer op een andere afdeling van die firma en kan tot zijn grote spijt net als wij niets anders doen dan hopen dat het allemaal snel is opgelost.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Das wel het nummer van realdsl zelfs he, ik ken het ondertussen al van buiten...
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

/me is verwonderd dat er nog steeds mensen geloven in een oplossing voor de problemen. Hoe lang willen jullie geen verbinding hebben vooraleer jullie naar een andere isp overstappen?
Sebast1aan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maa 2006, 22:07

Mr.T schreef:/me is verwonderd dat er nog steeds mensen geloven in een oplossing voor de problemen. Hoe lang willen jullie geen verbinding hebben vooraleer jullie naar een andere isp overstappen?
Ik heb al een andere provider genomen, maar het zou toch fijn zijn Internet te hebben voor de paar dagen dat het nog duurt voordat ik over ben.
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

Ik ben ook naar een nieuwe provider aan het uitkijken.
Enkel ik ben aan het zien wie mij het snelste kan omschakelen. Al is het maar voor een paar maand.

Voorlopig is domel de snelste tussen de 5 a 10 dagen bij edpnet spreken ze van 15 werk dagen.

Andere voorstellen zijn welkom. Ik werk namelijk deels op zelfstandige basis en da is tamelijk moeilijk zonder internet connectie.
Dutchy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2006, 16:10
Locatie: In de buurt van Landen

Mr.T schreef:/me is verwonderd dat er nog steeds mensen geloven in een oplossing voor de problemen. Hoe lang willen jullie geen verbinding hebben vooraleer jullie naar een andere isp overstappen?
Ik ben in afwachting van mijn kabel-aansluiting en voor de rest houd ik het op ramp-tourisme.

Bovendien Real levert niet en ik ga niet betalen als Real niet levert. Zij zijn mij nu geld schuldig, wegens niet nakomen van het contract. Ik ben trouwens benieuwd of Real nog gaat reageren op deze ramp. Of er nog enig voorstel richting klanten wordt gedaan (als er nog klanten overblijven na deze puinhoop).

Wat betreft het telefoonnummer van Real, voor mij is het onbereikbaar, na kiezen van optie 3 en vervolgens willekeurig welke, krijg ik muziek (some 3 minuten lang) en wordt ik eraf gesmeten... Ik heb het op verschillende tijden door de dag heen geprobeerd, zonder success. Voicemail achterlaten bij boekhouding (ruim een week geleden) wordt ook niet op gereageerd. Maar ja, dat wisten we allemaal nu wel zo'n beetje.
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

Dutchy schreef: Bovendien Real levert niet en ik ga niet betalen als Real niet levert. Zij zijn mij nu geld schuldig, wegens niet nakomen van het contract. Ik ben trouwens benieuwd of Real nog gaat reageren op deze ramp. Of er nog enig voorstel richting klanten wordt gedaan (als er nog klanten overblijven na deze puinhoop).
Ik denk dat we dit effectief moeten doen, een schadevergoeding moeten eisen en de geldkraan dicht draaien.

Maar is nog altijd geen oplossing voor het probleem. Maar kan het leed wel verzachten.
jelle3242
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2006, 15:49

Ik ben nu al twee eken offline en ze zijn niet te bereiken
ik denk dat alle gedupperde maar eens bij elkaar moeten komen
dit is echt niet te geloven
gewoon geen bereik, je wordt gewoon opgehangen wat een service
ze zijn een heleboel klanten kwijt, MIJ IN IEDERGEVAL.
ik ga naar belgacom op de 27 nov
ze zoude hun naam moeten aanpassen in REAL BULLSHIT
ik heb dit nog nooit meegemaakt met een bedrijf

ik hoop voor de mensen die dit zelfde problemen hebben NEEM EEN ANDERE PROVIDER

D.
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

is iemand van de gedupeerde bij een consumentenbond ???

die weten meestal wel raad met dergelijke zaken.

Anderzijds iemand die contacten heeft met pers groepen. Zodat dit kan bekend gemaakt worden in de media. Want enkel om die manier kunnen we een zo breed mogelijk publiek contacteren en de druk bij realdsl verhogen.

Je mag gerust contact opnemen via [email protected] want ik ben niet van plan der te laten met spelen.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

[email protected] schreef:
redman5087 schreef:Ik heb een tijdje geen verbinding gehad maar het werkt nu al een kleine week terug. Het probleem is dat Belgacom je profiel moet overzetten Van Realdsl Naar Mobistar. Dit kan tot twee weken duren. Zolang je profiel niet is overgezt zul je GEEN verbiding hebben.
Informeer eventueel bij Belgacom wanneer je telefoonlijn wordt aangepast.
Ja vast, Ik ben klant bij realdsl, en gaat belgacom mijn profiel van realdsl omzetten naar Mobistar. Daarna ga ik naar de bakker om te vragen ofdat de groente boer mijn koe al heeft geslacht.
Het enige wat ik kan zeggen dat ik ook geen internet had.
Na een week zonder internet krijg ik een telefoon van belgacom om te zeggen dat ze aan de adsl lijn een verandering gingen aanbrengen. Dit zou een kwartier duren. Vanaf toen zat ik terug op het internet. Ik ben zeker geen expert maar ik denk dat het atm sgnaal veranderd moet worden.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

ik heb hier ook al 2 weken geen internet meer.
naar welke nr van belgacom bel je dan? en wat vraag je dan juist?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

je belt gewoon NIET naar belgacom. Zij kunnen/mogen je hier niet mee verder helpen.
ToJo
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 apr 2005, 06:51

Wat een gezever hier allemaal !

Stuur een aangetekend schrijven naar RealDSL dat zij hun contract niet kunnen naleven omwille van de volgende reden :

"RealROOT BVBA zal de Gebruiker hierover tijdig (ten minste één (1) week voordien) informeren, indien deze wijzigingen de beschikbaarheid van de Dienst nadelig beïnvloeden. Ingeval de wijziging leidt tot een wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA, is de Gebruiker gerechtigd om het Abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen."



Vervolgens belt ge BC op en vraagt of ge ADSL eens kunt proberen, zij hebben nu namelijk een proefaanbod dat je 2 maanden zonder enige verplichting ADSL Go kunt proberen. De wachttijd om ADSL GO te activeren is 3 (!!) werkdagen. Als ge eenmaal op skynet zit, gaat ge rustig op zoek naar een andere provider.


Ten tijde van het faillissement van A2F had BC die actie ook (juist alsof ze het wisten...) en toen heb ik het ook zo gedaan.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx? ... 042004_014

Dit lijkt al een goede plaats om te starten, met wat geluk ziet er ene van deze contactpersonen iets in onze klacht en komt er wel een artikel in het nieuwsblad...

Tim
nocredits
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2005, 16:41

rdsl0361 schreef:http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx? ... 042004_014

Dit lijkt al een goede plaats om te starten, met wat geluk ziet er ene van deze contactpersonen iets in onze klacht en komt er wel een artikel in het nieuwsblad...

Tim
kwaliteitskrant :lol:

Ooit al eens van de term "overmacht" gehoord ? Want RealDSL
zal dit zeker contractueel aanroepen en met reden.

Hun (gebrek aan) communicatie hierover is echter niet goed te praten.

greets.
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

Overmacht :roll: maar maakt dat dan de rekening van de realdsl klanten??

Wat mij betref ik sta steeds open voor goede communicatie tussen mij en realdsl. Maar als er geen reactie op mailing, telefoontjes, ... . Dan vind ik dat we het recht mogen nemen om alles te doen wat nodig is om de werkwijze en de behandeling van klanten door realroot publiek te stellen. Wat mij betreft zijn alle middelen goed om dit te doen.

Als ik daar door vies bekeken word door realroot dan is dat vooral hun probleem en hadden ze daar maar eerder aan moeten denken wat voor gevolgen hun gedrag zou kunnen hebben.

Maar ik doe via deze weg nog is een oproep naar alle realdsl en ex-realdsl gebruikers. Om mij hier te bij te staan ik denk dat het ook belangrijk is om te kunnen meegeven over hoeveel gedupeerde we hier spreken. Want ook deze vraag zal de pers een antwoord willen weten.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

De hoeveelheid kunnen wij onmogelijk achterhalen, er zijn waarschijnlijk hopen mensen die hier niet passeren, we kunnen maar een klein percentage bepalen
Dutchy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2006, 16:10
Locatie: In de buurt van Landen

CoDy schreef: Maar ik doe via deze weg nog is een oproep naar alle realdsl en ex-realdsl gebruikers. Om mij hier te bij te staan ik denk dat het ook belangrijk is om te kunnen meegeven over hoeveel gedupeerde we hier spreken. Want ook deze vraag zal de pers een antwoord willen weten.
Misschien is het beter om daar of een apart draadje van te maken, of het in een van de algemenere forums te zetten (zodat ex-klanten het ook zien).

En ja, ik verwacht ook nog steeds een antwoord op de vele telefoontjes, mailtjes, tickets...

Nog eventjes om te 'lachen'...
Van de RealROOT website:
Over de jaren heen heeft RealROOT over heel Europa een solide reputatie verdiend wat ons een first-choice partner maakt. Geliefd door zijn klanten voor zijn superieure kwaliteit, gevreesd door de concurrentie voor zijn voordelige prijszetting.
Waar halen ze het vandaan? En welke klanten zijn het eigenlijk? Als je de fotos moet geloven de lingerie (en aanverwanten) industrie.

en onder contact staat:
RealROOT
Borkelstraat 2/4
B-2900 Schoten
Tel. +32 3 288 00 87
Fax. +32 3 293 33 43
Is dat niet hetzelfde zo goed bereikbare nummer voor al onze problemen?
(Ja ik ben sarcastisch) :lol:
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

nocredits schreef:
kwaliteitskrant :lol:

Ooit al eens van de term "overmacht" gehoord ? Want RealDSL
zal dit zeker contractueel aanroepen en met reden.

Hun (gebrek aan) communicatie hierover is echter niet goed te praten.

greets.
overmacht? omdat RealRoot het initiatief genomen heeft om hun netwerk over een andere provider te laten lopen? Omdat de upstream van 512 naar 384 teruggebracht is? Ach kom nou, dat is geen overmacht joh ;-)

Ik heb persoonlijk mijn buik vol van "overmacht" waardoor ik de afgelopen maanden op zijn minst een geheel weekend eruit lag door hun "upgrades", vreemd genoeg lijken ze steeds net voor een weekend upgrades uit te voeren :x
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

GaGo schreef:afgelopen maanden op zijn minst een geheel weekend eruit lag door hun "upgrades", vreemd genoeg lijken ze steeds net voor een weekend upgrades uit te voeren :x
Luycky basterd :-) ik zit al zonder sinds 14 nov en sommige al van 8 nov.

ik heb ondertussen een belgacom plus aangevraagd maandag wslk terug online, 2 maand gratis, staat het mij ni aan kan ik nog overschakelen naar andere
CoDy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 aug 2005, 09:07

Dutchy schreef:en onder contact staat:
RealROOT
Borkelstraat 2/4
B-2900 Schoten
Tel. +32 3 288 00 87
Fax. +32 3 293 33 43
We kunnen wel is gaan zien of er iemand thuis is in de borkelstraat :twisted:
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

ben ik binnenkort ook van plan als dit nog lang gaat duren! bij mij al 14 dagen ondertussen!
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

GaGo schreef:
nocredits schreef:
kwaliteitskrant :lol:

Ooit al eens van de term "overmacht" gehoord ? Want RealDSL
zal dit zeker contractueel aanroepen en met reden.

Hun (gebrek aan) communicatie hierover is echter niet goed te praten.

greets.
overmacht? omdat RealRoot het initiatief genomen heeft om hun netwerk over een andere provider te laten lopen? Omdat de upstream van 512 naar 384 teruggebracht is? Ach kom nou, dat is geen overmacht joh ;-)

Ik heb persoonlijk mijn buik vol van "overmacht" waardoor ik de afgelopen maanden op zijn minst een geheel weekend eruit lag door hun "upgrades", vreemd genoeg lijken ze steeds net voor een weekend upgrades uit te voeren :x
Is de upstream terug gebracht naar 384? Das gek , bij mij staat die op 3360/512. Ik ben vorige week ook overgezet op het nieuwe netwerk.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

darkzero schreef:ben ik binnenkort ook van plan als dit nog lang gaat duren! bij mij al 14 dagen ondertussen!
Dit snap ik echt niet. Waar halen jullie het geduld vandaan?? Als een provider mij 14 dagen geen internet bezorgt, dan vliegt hij buiten. Of er moet al een HELE goeie reden zijn.
Gebruikersavatar
xrx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2004, 11:32
Contacteer:

darkzero schreef:ben ik binnenkort ook van plan als dit nog lang gaat duren! bij mij al 14 dagen ondertussen!
"maar" 14 dagen ;) Bij ons is het vanaf 1 november, reken maar uit dus :) Wij zijn sinds gisteren gelukkig overgeschakeld naar EDPnet.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Iedereen spreekt hier over EDPNet, maar wat bieden ze en wat kost het? Ik heb nu onbeperkt internet (download en upload) voor 54 euro of zoiets en een vast ip. 4mbps/512kbps

Wat bied EDPNet aan wat daar kan aan tippen?

Tim
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

rdsl0361 schreef:Iedereen spreekt hier over EDPNet, maar wat bieden ze en wat kost het? Ik heb nu onbeperkt internet (download en upload) voor 54 euro of zoiets en een vast ip. 4mbps/512kbps
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax6dyn
rdsl0361 schreef:Wat bied EDPNet aan wat daar kan aan tippen?
Een WERKENDE connectie :!:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

rdsl0361 schreef:onbeperkt internet (download en upload) voor 54 euro of zoiets en een vast ip. 4mbps/512kbps
Dat "zou" je moeten hebben bedoel je ?
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Ja, een werkende connectie. mijn vriendin is een grote BB fan en zit nu normaal constant naar BB in Holland te kijken. Een heel weekend kijken is 10 GB download. Nu kan ze (als de verbinding werkt en dit is het eerste echte probleem op 9 maanden tijd) kijken zoveel ze wilt. Ondertussen kan ik linux CDkes downloaden en zo verder... Dat alles voor 54 euro!!! Bij EDPnet moeten we ons constant inhouden als we maar 40 GB krijgen en betalen we 80 euro!!! das de helft meer...

Als er zich dus iemand afvraagt waarom we zoveel geduld hebben... Geef ons een provider waar we voor 54 euro dezelfde voorwaarden hebben en we schakelen over, maar dat heb ik nog niet gevonden.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

rdsl0361 schreef:Bij EDPnet moeten we ons constant inhouden als we maar 40 GB krijgen en betalen we 80 euro!!!
Wiskunde was je sterkste kant niet zeker... 29.95 + (20 * .25) is volgens mij nog altijd maar 34 euro en geen 80 :roll:
[email protected]
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 nov 2006, 10:30

nu heb je voor 54 euro niets, is dat wat?
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

ik had gekeken naar de duurdere formule, de max fix, die is 40 GB voor net onder de 80 euro. We hebben nu ook een vast ip he. Dan nog, in de maanden dat hier BB op de buis was, hadden we gemakkelijk 150 GB/maand, begin dan maar volume blokjes te bestellen he pfff...
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Nu niets ja, maar deze maand betaal ik dat ook niet seh, eens het terug op komt, ga ik ervanuit dat alles terug in orde komt. Als ik nu naar een andere provider ga is het ook snel 3 weken wachten. Belgacom heeft (als ik mij niet vergis) 10 tot 15 werkdagen om een connectie te wisselen en mijn ervaring leert mij dat ze dat geen dag eerder zullen in orde brengen. Dit is niet de eerste keer ik van provider wissel.
[email protected]
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 nov 2006, 10:30

geen BB meer dan! helaas pindakaas,
wellicht een dvdtje huren dan.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”