RealDSL problemen

rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Gisteren met mobistar gebeld, ze hadden een oud telefoon nummer van mij en hebben de migratie aangevraagd voor dat nummer. Realdsl was nochtans meer dan op de hoogte van die nummer verandering, want dat was de oorzaak dat ik er ook in juni al 21 dagen heb uitgelegen. Op dit moment al 27 dagen zonder internet omdat ze bij Realroot hun boekhouding niet konden bijhouden...

Sinds gisteren is dat pas bekend, dat duurt weer 10 a 15 werkdagen eer Belgacom dat in orde brengt, dan is het NIEUWJAAR en zit ik bijna 2 maanden zonder internet, komaan he, bjanssens, dat ge daar geen speciale inspanning voor kunt doen, dat kan ik allerminst begrijpen...

Tim
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 maa 2004, 10:28

Woohoo Ik zit nu op EDPnet ... Had vorige week een pdfje in mijn mailbox gekregen van hen met daarin mijn login en paswoord en de melding dat ik waarschijnlijk op 5 dec zou overgeschakeld worden ... En ja hoor, bij mijn thuiskomst hier zag ik dat mijn router offline lag, effe gegevens van EDPnet ingevuld en ik zat online ... Dat is het nu se!!!

Na Adsl2Failliet en RealBROL ga ik me toch wel afzijdig houden ivm zo'n wonder limietloze adsl-providers tot ze zichzelf bewezen hebben ...

/Me is happy want Sinterklaas is vroeg dit jaar lol
Gebruikersavatar
sdemey
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 sep 2006, 13:08
Locatie: Haacht

rdsl0361 schreef:Sinds gisteren is dat pas bekend, dat duurt weer 10 a 15 werkdagen eer Belgacom dat in orde brengt, dan is het NIEUWJAAR en zit ik bijna 2 maanden zonder internet...
Da's echt huilen met de pet op... Sterkte :-(
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

bjansens schreef:
[email protected] schreef:
rdsl0361 schreef:Ik vind net dat de mensen die overstappen en alleen maar nog hun gal komen spuwen zonder dat ze daar belang bij hebben (ze gaan toch naar een andere provider) hier niet meer thuis horen...

Beste mister groot verbruiker,
Wij komen onze gal hier spuwen omdat realdsl ons naar deze pagina verwijst omdat hier meer informatie zou zijn.

een quote uit de mail,

Geachte,

Wij ondervinden momenteel netwerkproblemen door een migratie van ons netwerk.
Onze excuses voor dit ongemak, wij lossen dit zo snel mogelijk op.
Voor meer info kan u terecht op http://www.userbase.be .

Vriendelijke groeten,
G******* D******

RealROOT
Borkelstraat 2/4
B-2900 Schoten
Tel. +32 3 288 00 87
Fax. +32 3 293 33 43

Details ticket
===================
Referentie ticket: NIE-249293
Afdeling: RealDSL
Prioriteit: Emergency
Status: Closed
en daarmee is voor realroot de kous af.
Not quite: de persoon die dat ticket heeft afgehandeld heeft van mij een ferme uitbrander gekregen (uit mijn email naar hem en zijn baas, met de andere helpdeskers in CC):
WTF is dat hier? Is dit nu een manier van werken?
...
Het gaat hem erover dat die tickets worden afgehandeld. Dat betekent opvolgen als er een nieuwe informatie binnenkomt. Dat betekent nog een hoop andere dingen. Dat betekent NIET zo snel mogelijk op closed zetten.
En dan heb ik er de kracht-termen nog uit weggeknipt :P

Heropen je je ticket even, of maak je een nieuw aan?
Helaas was dit te laat,
Ik heb helaas mijn abonnement bij jullie moeten op zeggen,

Ik zou het op prijs stellen als jullie de zaak verder netjes afhandelen.

mvg Magicalme
(voorheen [email protected])
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”