Hoe helpdesk bereiken ?

ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

prodata schreef:
NuKeM schreef:Lol, wat een nummerplaat :)
LNX - 001 (linux 001)
btw hoe komde gij aan die foto's ;-)

mss is het iemand opgevallen da da ne BMW M5 is ;-)
Die fotos staan op da forum van die brandweer mensen ;:)
Gebruikersavatar
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende

prodata schreef:btw hoe komde gij aan die foto's ;-)

mss is het iemand opgevallen da da ne BMW M5 is ;-)
Hulpdienstenforum-Vlaanderen.be :wink:
Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Te hopen is dat de schade vergoed wordt door de verzekering en niet ten laste komt van RR.
Bezuinigen op support wordt wat moeilijk.

Overigens ben ik de laatste maanden zeer tevreden over de performance van mijn RDSL aansluiting.
Na de laatste hardware uitbreiding loopt het prima.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

prodata schreef:mss is het iemand opgevallen da da ne BMW M5 is ;-)
jap direct!

nuja nu weten jullie tenminste waar het geld zit (of zat :)).
Startprijs van die BMW is zo'n kleine 92000eur, standaard hé...
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Mjaja de M5 met 500+ pk ,da krijg je nu eenmaal als je denkt slimmer te zijn dan BMW puterz :-p
Toch,om met een M5 constant in drift mode rond te scheure bewijst wel iets,dan kunde wel rijde :-)
ingmar
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2006, 14:09

HAllo ik ben sinds afgelopen februari ook aangesloten bij real root.

Ik ben hollandse providers gewend zonder problemen en zonder data limiet uiteraard. Toen kwam ik bij real root dsl terecht.

1 van de grootste fouten die ik in mijn leven gemaakt heb. 100 gig zeggen ze en als je daar over zit kun je bij kopen. NOT!! Ik ben er 4 maanden geleden over heen gegaan. Ze hebben een email gestuurd dat dat heel gevaarlijk is voor het netwerk van hun en dat dat absoluut niet meer mag voorkomen e.d.

Ik dacht nou ja wat is dit. Toen hebben ze mij op de smallband gesmeten, Je kunt emailen bellen wat je wilt en zoveel je wilt. Tientallen emails en telefoontjes ben je verder. Dan een of andere oncerstaanbare vent aan de telefoon! GEEN enkele reactie is het gevolg. En sinds gisteren hebben ze me er helemaal uitgegooid!! Stelletje oplichters. Ik ga hier werk van maken want dit is echt van de zotte!!

Hoe kan dit in Belgie??
Is hier niks aan te doen??

groeten ingmar frank uit ravels
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

ingmar schreef:Hoe kan dit in Belgie??
Is hier niks aan te doen??


Ja hoor, je gewoon aan de Belgische regels houden.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ja hoor, je gewoon aan de Belgische regels houden.
Inderdaad, en 100 GB is al veel voor Belgische normen hoor :cry:
ingmar
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2006, 14:09

Ik ben dat ook wel met u eens maar er staat duidelijk op hun site dat het geen probleem is om over die 100 gig te gaan. Je kunt dan voor € 0,20 per gig bij kopen zonder problemen. Maar dan kunnen ze toch op een normale wijze communicatie verrichten met een klant of valt dat ook niet onder de Belgische wetgeving, als betalende klant fatsoenlijk behandeld worden?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Dit geval ken ik niet, maar ik weet dat ze een paar maanden geleden een opruiming hebben gehouden onder een aantal superleechers die bepaalde centrales op de knieen brachten waardoor anderen, die daar ook op waren aangesloten, enorme problemen hadden.
En ik kan me ook voorstellen, eenmaal gemaand wat voorzichtiger aan te doen (dwz onder de 100GB te blijven), dat wanneer mensen zich daar niet aan houden zoals bij bovenstaande poster, er hardere maatregelen genomen worden om het netwerk te beschermen.

Eigen schuld, dikke bult zoals dat in Nederland heet.
ingmar schreef:100 gig zeggen ze en als je daar over zit kun je bij kopen. NOT!! Ik ben er 4 maanden geleden over heen gegaan. Ze hebben een email gestuurd dat dat heel gevaarlijk is voor het netwerk van hun en dat dat absoluut niet meer mag voorkomen e.d.
Ik dacht nou ja wat is dit. Toen hebben ze mij op de smallband gesmeten, Je kunt emailen bellen wat je wilt en zoveel je wilt. Tientallen emails en telefoontjes ben je verder. Dan een of andere oncerstaanbare vent aan de telefoon! GEEN enkele reactie is het gevolg. En sinds gisteren hebben ze me er helemaal uitgegooid!!
Tja, misschien denken ze wel: "opgeruimd staat netjes"
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Of werden ze het beu dat u mailde en belde zoveel u kon terwijl ze u wss elke keer wel hetzelfde zeiden en dat het netwerk daardoor overbelast werd?
Denk eens na man en lees eens wat over adsl voor je hier je kritiek komt uitspuwen.
Firma's als RealROOT werken allemaal via hetzelfde basisprincipe,wat men mij erover heeft wijgemaakt toen al die zooi begon was dat Belgacom en Telenet het mogelijk maakten om lijnen zelfs segmenten van het netwerk te leasen en een vast bedrag per maand te betalen,toen wist men al heel goed dat er mensen aan zouden klooie om deze onder te verhuren tegen speciale voorwaarden.
Ik veronderstel dat dit het principe was van adsl2fit en nu ook van realdsl .
Het zou volgens mij zelfs perfect een van de beste systemen ooit zijn als ze hun gebruikers van begin af aan binne de perken hadden gehouden want zeg nu zelf,zulk een traffiek voor 3-4 leechers op 1 node tot daartoe,maar plaats er twintig en daar gaat je performance.
Als ieder van jullie dit had erkend als mogelijke complicatie zaten jullie nu nog rustig te surfen.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Nu toch nog even een begripvolle opmerking voor Ingmar, onze Nederlandse poster.
In Nederland zijn downloadlimieten, wanneer überhaupt aanwezig, veel hoger dan in Belgie.
Waarom? Een steviger infrastructuur? Misschien.
Maar wat zeker een reden is dat download limieten nooit een grote rol hebben gespeeld in Nederland.
Dus ook niet voor de keuze van de ISP.
Daardoor zijn zware downloaders verdeeld over de ISP's en leveren geen probleem op.
Met de lage limieten van Skynet en Telenet (vooral de upload limiet) jagen ze klanten die wat meer willen naar providers die meer bieden.
En wanneer een provider dan "UNLIMITED" aanbiedt kan deze er zeker van een groot aantal nieuwe klanten zijn die allemaal dit unlimited willen gebruiken.
En daarmee het netwerk om zeep helpen.
Laatst gewijzigd door Limburg 21 okt 2006, 02:37, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer

In Nederland bied iedere provider unlimited of fup aan. Dat komt gewoon omdat iedereen het doet, als je 5000 klanten hebt waarvan 50 boven de 200Gb gaat valt dat nog mee.

Maar als je zoals realroot 90% van je klanten hebt die iedere maand boven de 150Gb gaan :? dan valt het best te begrijpen dat realroot in de problemen zit.

Kijk al maar eens naar de providers dommel en edpnet, die zitten ook met een capaciteits probleem, en ze hebben een limiet van 'maar' 50Gb en 60Gb...

Heeft trouwens ook niets te maken met de goedheid van een netwerk. België (of teminste vlaanderen) is het eenige land dat 95% dekking heeft voor breedband. Ik kan je verschillende streken of plaatsen aanduiden in nederland waar de mensen nog steeds via pstn of isdn moeten surfen...

Komt nog eens bij dat telenet en belgacom het netwerk beheren. Er zijn wel andere spelers zoals scarlet, maar die hebben gewoon niet de capaciteit.

We hebben al bij al niet te klagen, en 100Gb aan legale downloads lukt toch niemand dus... ;)

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ik denk dat jij geen benul hebt waar je over spreekt.

Tussen Nederland en Belgie kwa ISP zit er een hemelsverschil.

Wist je dat belgacom belachelijk veel vraagt per mbit commitment naar hun dslams???
ingmar
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2006, 14:09

Vraag me niet hoe maar mijn verbinding is terug en hoe. Hij draait als de beste op dit moment. Nu ben ik weer blij. Hoop voor lang. Bedankt voor de reacties
ingmar
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2006, 14:09

Jammer te vroeg gejuicht. Hij doet niks meer. jammer. Ik zal keurig mijn abo in februari opzeggen en ga binnenkort een nieuwe provider aannemen. Het is niet anders.... groeten
jtorfs
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2006, 16:26

Ik heb gisteren nog gebeld met cheapass.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”