Download volume bekijken

dooly
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mei 2005, 13:34

Is het normaal dat er tussen de text en de graph versie 2GB verschil zit? Andere momentopname of?
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

dooly schreef:Is het normaal dat er tussen de text en de graph versie 2GB verschil zit? Andere momentopname of?
Nee dit is niet normaal (is dezelfde berekening normaalgezien). PM me even je username dan kijk ik dit na.
doolbyd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 sep 2005, 10:58

Blijkbaar zit ik terug op de volle snelheid te surfen doch dien ik vast te stellen dat ik sinds 24/11/2006 meer dan 73gig gedownload heb.

Dit wil dus zeggen dat ik tot 24 december aanstaande slechts over 2gig bandbreedte beschik. Het weze duidelijk dat deze beschikbare bandbreedte onvoldoende is om enigszins werkbaar te zijn.

Indien ik op voorhand zou ingelicht geweest zijn van de invoer van een glijdende meter, zou ik mijn verkeer enigszins voor zeker aangepast hebben.

In die omstandigheden ben ik, niettegenstaande ik mijn maandelijkse bijdrage van € 54 heb betaald, voor enkele weken technisch andersvalide.

Wordt vervolgd.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

bjansens schreef:
dooly schreef:Is het normaal dat er tussen de text en de graph versie 2GB verschil zit? Andere momentopname of?
Nee dit is niet normaal (is dezelfde berekening normaalgezien). PM me even je username dan kijk ik dit na.
Berekeningen kloppen hoor. Maar bij capaciteit bij computers worden machten van 1024 gebruikt ipv machten van 1000 (je moet dus delen door 1024^3 ipv 1000^3)
dooly
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mei 2005, 13:34

inderdaad, foutje ... thanks ... vanaf nu enkel de grafische interface gebruiken
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Werkt dat spullement nog wel? Bij mij staat alles op 0 en heb toch al terug een weekje internet, maar rederlijk brakke seh, disconnects en timeouts zijn normaliteiten geworden in mijn leven :'(
markfe
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 nov 2006, 15:37

Hallo,

Ik heb enige dagen gemailed met support@ en ook een call aangemaakt.
Er volgt geen reaktie, nu vind ik dit hier !
Fraai is dat....

Het ligt dus hieraan: http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0149

:eek:

Lijk me heel sterk, want ik ben een gedeelte van januari op vakantie geweest, hoe kan ik dan NU al op 78Gb zitten ?? Er draait alleen een mailserver !?

groet,
Mark
Porsche, there is no substitute...
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

markfe schreef:Hallo,

Ik heb enige dagen gemailed met support@ en ook een call aangemaakt.
Er volgt geen reaktie, nu vind ik dit hier !
Fraai is dat....

Het ligt dus hieraan: http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0149

:eek:

Lijk me heel sterk, want ik ben een gedeelte van januari op vakantie geweest, hoe kan ik dan NU al op 78Gb zitten ?? Er draait alleen een mailserver !?

groet,
Mark
ik heb hetzelfde , en ook bijna niets verbruikt, en nog smallband.
Alleen wat opt net kijken, mails sturen enzo.

Heb een aangetekende brief gestuurd voor het op te zeggen, sinds het over gegaan is naar mobistar heb ik niets als problemen.
Ik ga overstappen op dommel.

Grtz.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ik denk het ook, denk dat ik naar dommel ga .... dees week of volgende week


Zoleg nu :os mja .... valt tegen !!



Heb er niks aan met dees limiet <--- ( GL-Meter ).
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”