Nokia 8.1 vs Nokia X7

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Bierten
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 maa 2017, 13:20
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

In België kost de Nokia 8.1 €399 en de Nokia X7 (Chinese uitvoering die exact hetzelfde is, ook in het nederlands) kost ongeveer €240.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die al eens een gelijkaardige Chinese uitvoering gekocht hadden om in België te gebruiken?

Mvg,
Bart
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

https://www.gsmarena.com/nokia_8_1_(nokia_x7)-9342.php
Er is geen verschil

Denk wel aan garantie etc, op grijze import is dat soms wat lastig.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

In het geval van Nokia geven ze enkel garantie in het land van aankoop. Aankopen in China is dus garantie in China. Das wat mij uiteindelijk heeft tegengehouden een Nokia 8 Sirocco van Japan te laten komen, stond daar heel goedkoop maar als er iets aan scheelt is het kostelijk.
Als je hem kunt kopen van een Belgische of Nederlandse firma ga je geen problemen hebben (dus als het bedrijf het import)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Ik zie de aanwezigheid of niet van NFC wel als verschil tussen de modellen. En denk bij import ook aan accijnzen en BTW die er bij komen.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Idd, in dit geval is het echt al de miserie niet waard. Bezint eer ge begint :!:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”