Aldi Smart-TV Ultra HD 138,8 cm (55")

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Riskeren of te mijden?

Vanaf morgen voor 499€

https://aldi.medion.com/md31385/nl/?wt_ ... d_start-ka

Heb nog een Samsung 32" waar ik tevreden van ben maar word stilaan tijd voor een groter toestel.
God ziet alles doch ivob weet beter.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Er zullen ongetwijfeld een reeks reacties volgen waarbij gebruikers hier zullen beweren dat je voor die prijs beter af bent met een bekend merk. Ik zou zeggen: als die TV biedt wat jij zoekt en je vindt de prijs OK, waarom zou je twijfelen. In elk geval kom je altijd bedrogen uit, ook bij de "merken". Wat je vandaag koopt is morgen te koop voor minder geld of morgen koop je een performanter toestel voor dezelfde prijs die je vandaag betaalt. Je kunt natuurlijk ook nog tien jaar wachten om een tv te kopen hee. De kans is meer dan reëel dat er over tien jaar een veeeeeel beter toestel bestaat voor 499 euro.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 16 keer

Check via tweakers.net wat je moet betalen voor een TV met bepaalde specificaties (afmetingen, ...)?
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er is niet alleen "het toestel" maar ook niet onbelangrijk "de garantie" ,overal zijn er wel indianenverhalen te vinden op het net omtrent medion en de afwikkeling van defecten op hun producten.

Maar is dit vandaag de dag nog zo?
Dus als mensen daar weet van hebben dan lees ik dat graag.

Een high end toestel zal het zeker niet zijn dat begrijp ik ook wel voor die prijs.
God ziet alles doch ivob weet beter.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Berichten: 347
Lid geworden op: 16 jun 2012, 18:48
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Riskeren of te mijden?
te mijden, zeker weten

De prijs weerspiegelt de kwaliteit, denk aan uw ogen, t'is om hele dagen op te kijken
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Geef 55 euro meer uit aan deze tv: https://www.coolblue.be/nl/product/7872 ... j630v.html
Ik heb deze in de 48" versie, en prijs/kwaliteit dik in orde. Ook bevalt me de webOS software van LG me meer dan bv. Samsung
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

Mijn dochter heeft de vorige TV gekocht die in promotie stond:
Smart-TV Ultra HD 108 cm (43")

Het vorig toestel was een Philips van 42" (zonder toeters en bellen, gewoon HD)

Het instellen van de zenders (DVB-C) met een Telenet CI+ kaartje ging zeer vlot.
Zendernummers komen overeen met de Telenet zenderlijst

Code: Selecteer alles

001 - 813    digitale TV zenders
882 - 899    buitenlandse radiozenders
900 - 945    binnenlandse radiozenders
950 - 999    Stingray music channels

1008 - 1023  regionale TV zenders (alleen deze van de eigen regio geeft beeld)
9001 - 9022  analoge TV
Je moet dus alleen nog jouw eigen regionale TV zenders verhuizen naar "Kannal 8" (default zit hier ATV).

De NETFLIX knop is zeer handig, je komt direct in je Netflix Hoofdmenu, met de keuze van de gebruikers.
Youtube werkt ook vlot.
Als je naar Youtube kijkt op de smartphone en op het "cast" symbool drukt, neemt de Youtube App het over en stream je verder op TV. Dus net als Chromecast.
Andere TV Apps gebruik ik niet, uitz de Digital Concert Hall (Berliner Philharmoniker).

Verbinding met lokaal netwerk is OK, zowel bedraad als draadloos (5 GHz). Ingebouwde speedtest geeft 50 Mbps (ik heb Internet Start)

In vergelijking met de Philips TV, vind ik de klank van deze Medion stukken beter (ruimtelijk).

Nu de negatieve punten.
Als je terugkeert naar "TV kijken" nadat je uitgebreid met de Apps hebt zitten spelen, vind hij de CI+ module niet meer, en ook de programmagids werkt niet meer.
De eerste 2 keer dat ik dat voor had, moest ik de hele set-up opnieuw uitvoeren (zenders zoeken, enz).

Intussen gevonden dat er onderaan een AAN/UIT knop is: Eenvoudig TV uitzetten en opnieuw opstarten verhelpt bovengenoemd euvel ook :lol:

Wat mij het meest tegenvalt is kleur en scherpte van het beeld.

Objectief is deze TV UHD (3840 x 2160) en zou dus een véél scherper beeld moeten geven dan de Philips HD (1920 * 780).
En toch heb ik de subjectieve indruk dat de Philips een scherper beeld geeft.
Hoe kan dat? Ligt het aan mijn ogen (ben niet meer van de jongste)? Ligt het aan het bronmateriaal (ik vergelijk een TV uitzending), en gaat er kwaliteit verloren bij het upscalen naar 4K?
Geen idee, maar teleurstellend.
Nochtans, als ik van héél dichtbij naar het logo van de TV zender kijk (stilstaand) is het beeld wel scherper dan de Philips HD...

Misschien komt een 4K toestel pas echt tot zijn recht wanneer we daadwerkelijk 4K uitzending krijgen?
Als dat het geval is, dan is de aankoop van een 4KK toestel in de eerste 5 jaar nog zinloos :-( ???

En dan de kleuren. Ik krijg dit niet goed. Het geel ziet er groen uit.
Maar durf er niet teveel aan prutsen.
Ik heb een professionele kalibreerder nodig denk ik :wink:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

kaarsenbril schreef: De prijs weerspiegelt de kwaliteit, denk aan uw ogen, t'is om hele dagen op te kijken
Wat zit daar tegenwoordig in, in die Medion's? Vroeger waren dat vaak Vestel chassis met een scherm van AUO of LG, geen idee of dat nog steeds zo is.
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je op 't zicht calibreert, doe je dat best met een programma waarvan je weet dat er niet te veel met de kleuren gefoefeld werd (voor dramatisch effect) -- het vrt nieuws bijvoorbeeld. Bij de goedkopere modellen kunnen er wel lichte verkleuringen in het paneel zelf zitten. Ik ging hetzelfde toestel als svenska aanraden maar dan puur omdat het de opvolger was van ons model (mogelijk zijn er al nieuwere LG modellen van 2018 -- met "UK" in de naam ipv "UJ" ?).

Ik had verwacht dat er meer WK voetbal promoties zouden zijn maar 't is precies gene vette -- misschien gooien de hoge olieprijzen roet in het eten? Bij Krëfel is er wel een WK actie waar je de tv terugbetaald krijgt als de Rode Duivels meer dan 15 goals maken in Rusland (15 goals is wel heel veel en redelijk onwaarschijnlijk!)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja de tip van Svenska lijkt me ook wel interessant.
Ik ga in ieder geval de Medion maar skippen.

Bedankt voor de input iedereen.
God ziet alles doch ivob weet beter.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Petrikske schreef:Ja de tip van Svenska lijkt me ook wel interessant.
En samen met de vikingsdeal krijg je nog 4% cashback in de vorm van belkrediet :-)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ben al een tijdje geleden overgeschakeld naar Tempo Giga, lekker m'n Netflix abbo betalen met m'n belwaarde. ;-)

Zie net dat de LG TV geen hoofdtelefoonaansluiting heeft. :eek:
God ziet alles doch ivob weet beter.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Petrikske schreef:Ben al een tijdje geleden overgeschakeld naar Tempo Giga
Je kan gewoon dan nog altijd vikingspunten opsparen voor in de toekomst, of om ze op UB te verkopen of als geschenk aan een andere vikings member!
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:Mijn dochter heeft de vorige TV gekocht die in promotie stond:
Smart-TV Ultra HD 108 cm (43")

Het vorig toestel was een Philips van 42" (zonder toeters en bellen, gewoon HD)

Het instellen van de zenders (DVB-C) met een Telenet CI+ kaartje ging zeer vlot.
Zendernummers komen overeen met de Telenet zenderlijst

Code: Selecteer alles

001 - 813    digitale TV zenders
882 - 899    buitenlandse radiozenders
900 - 945    binnenlandse radiozenders
950 - 999    Stingray music channels

1008 - 1023  regionale TV zenders (alleen deze van de eigen regio geeft beeld)
9001 - 9022  analoge TV
Je moet dus alleen nog jouw eigen regionale TV zenders verhuizen naar "Kannal 8" (default zit hier ATV).

De NETFLIX knop is zeer handig, je komt direct in je Netflix Hoofdmenu, met de keuze van de gebruikers.
Youtube werkt ook vlot.
Als je naar Youtube kijkt op de smartphone en op het "cast" symbool drukt, neemt de Youtube App het over en stream je verder op TV. Dus net als Chromecast.
Andere TV Apps gebruik ik niet, uitz de Digital Concert Hall (Berliner Philharmoniker).

Verbinding met lokaal netwerk is OK, zowel bedraad als draadloos (5 GHz). Ingebouwde speedtest geeft 50 Mbps (ik heb Internet Start)

In vergelijking met de Philips TV, vind ik de klank van deze Medion stukken beter (ruimtelijk).

Nu de negatieve punten.
Als je terugkeert naar "TV kijken" nadat je uitgebreid met de Apps hebt zitten spelen, vind hij de CI+ module niet meer, en ook de programmagids werkt niet meer.
De eerste 2 keer dat ik dat voor had, moest ik de hele set-up opnieuw uitvoeren (zenders zoeken, enz).

Intussen gevonden dat er onderaan een AAN/UIT knop is: Eenvoudig TV uitzetten en opnieuw opstarten verhelpt bovengenoemd euvel ook Afbeelding

Wat mij het meest tegenvalt is kleur en scherpte van het beeld.

Objectief is deze TV UHD (3840 x 2160) en zou dus een véél scherper beeld moeten geven dan de Philips HD (1920 * 780).
En toch heb ik de subjectieve indruk dat de Philips een scherper beeld geeft.
Hoe kan dat? Ligt het aan mijn ogen (ben niet meer van de jongste)? Ligt het aan het bronmateriaal (ik vergelijk een TV uitzending), en gaat er kwaliteit verloren bij het upscalen naar 4K?
Geen idee, maar teleurstellend.
Nochtans, als ik van héél dichtbij naar het logo van de TV zender kijk (stilstaand) is het beeld wel scherper dan de Philips HD...

Misschien komt een 4K toestel pas echt tot zijn recht wanneer we daadwerkelijk 4K uitzending krijgen?
Als dat het geval is, dan is de aankoop van een 4KK toestel in de eerste 5 jaar nog zinloos :-( ???

En dan de kleuren. Ik krijg dit niet goed. Het geel ziet er groen uit.
Maar durf er niet teveel aan prutsen.
Ik heb een professionele kalibreerder nodig denk ik :wink:
Petrikske schreef:Ben al een tijdje geleden overgeschakeld naar Tempo Giga, lekker m'n Netflix abbo betalen met m'n belwaarde. ;-)

Zie net dat de LG TV geen hoofdtelefoonaansluiting heeft. :eek:
Zolang je niet buiten je databundel fietst, ze rekenen je 0,5€/MB aan, een file van 60MB en je bent 30€ armer. Bij MV is t 6€. Bij Jim is t 0,6€. Je internetbundel is iets duurder maar je kan je belwaarde relatief goedkoop voor data gebruiken, onder bundel 0,5c€ buiten bundel 1c€/MB.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

Petrikske schreef:Riskeren of te mijden?
Vanaf morgen voor 499€
https://aldi.medion.com/md31385/nl/?wt_ ... d_start-ka
Heb nog een Samsung 32" waar ik tevreden van ben maar word stilaan tijd voor een groter toestel.
medion is low end om een reden
uiteraard te riskeren als je rekening houdt met bepaalde en bekende elementen

een dacia brengt je net zo goed van a naar b als een mercedes, toch minstens 1x :)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Oudere Medion TVs kwamen vaak als rommel over. Flets beeld, slechte kleuren, weinig contrast.

Ik zou nooit zo'n TV kopen, want ik kan de artefacts en PQ niet vooraf beoordelen. Een tip van iemand die ervaring heeft met calibraties en ISF en die nog voor de visual effects industrie custom upscalers heeft opgeleverd die o.a. op de Barco's van Kinepolis draaiden. Yup de ub4b zal u blijven verbazen hahaha.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

[/quote]Zolang je niet buiten je databundel fietst, ze rekenen je 0,5€/MB aan, een file van 60MB en je bent 30€ armer. Bij MV is t 6€. Bij Jim is t 0,6€. Je internetbundel is iets duurder maar je kan je belwaarde relatief goedkoop voor data gebruiken, onder bundel 0,5c€ buiten bundel 1c€/MB.[/quote]

Krijg die data maandelijks niet opgesoupeerd...
Trouwens weer 4gig gratis gekregen (1 maand geldig)
Ben super tevreden van Orange, heb al heel wat cadeaus gekregen, cinematickets, heleboel data..
God ziet alles doch ivob weet beter.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Ik heb een tablet van Medion. Blijkt een Lenovo onder de motorkap te zitten. Zo zie je maar.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

svenska schreef:Geef 55 euro meer uit aan deze tv: https://www.coolblue.be/nl/product/7872 ... j630v.html
Ik heb deze in de 48" versie, en prijs/kwaliteit dik in orde. Ook bevalt me de webOS software van LG me meer dan bv. Samsung
https://www.hdtvtest.co.uk/news/rgbw-201510084189.htm

Ik zou die LG links laten , heb de 65" zien spelen , qua scherpte en kleur weergave zeer ondermaats tov gewone LCD RGB panels
Afbeelding
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Jack Daniels schreef:Ik heb een tablet van Medion. Blijkt een Lenovo onder de motorkap te zitten. Zo zie je maar.
Uiteraard zit er een bepaald merk onder.
Je weet natuurlijk niet welk exact model en wat er aan gepast werd om goedkoper te maken

Bijv. Oude onverkoopbare componenten gebruiken, minder geheugen, trager geheugen, tragere processor, 2e keus schermen, alles is mogelijk.
Bij Aldi krijg je gewoon exact wat je kan verwachten voor hun prijs.

Ik heb vroeger nog een pc-scherm gekocht van den Aldi en ja goedkoper dan andere plaatsen, maar het was er ook aan te zien: goedkoop plastiek waar de spuitgietgaten lelijk zichtbaar waren en na enkele jaren meerdere defecte pixels. (wat je met een duurder scherm nooit hebt)
Op dat moment was dit wat ik nodig had, maar nu zou ik nooit meer bij Aldi kopen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je het u kunt permiteren koop een merk . Ga naar een grrotwinkel waar je ze naas elkaar ziet spelen, bekijk model en zoek thuis waar je het goedkoopst kan kopen.
Laat uw budget het niet toe, ga dan naar aldi.
Maar meestal is aldi niet goedkoop, ze profiteren gewoon van de gedachten en van vroeger.
Vroeger kon je daar inderdaad zaakjes doen, Ik heb hier nog een hdd van medion, ze waren de eersten die een 1TB verkochten aan betaalbare prijzen.
tegenwoordig nauwelijks tot niks van koopjes.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

-> Ik ben begonnen met een tv van "magnum" voorloper medion... Defect aan gehad en binnen een aanvaardbare termijn hersteld.

-> 2é TV was een samsung lcd HDready van de eerste generatie, op 8 jarige leeftijd verkocht, werkt nog steeds. Geen toeters en bellen en deed wat ze moest doen.

-> 3é TV was een LG infinia van veel centen... Moederbord HDMI's stuk, gekend probleem bij dat model. Herstelbaar voor 362€... Ik vroeg LG om het stuk op te sturen (stuk zelf 153€) en dat ik het stuk ging betalen... dat werd geweigerd.
Via herstelwinkels geprobeerd die op hun beurt LG contacteerde... het bleef geweigerd, alleen eigen hersteldienst.
LG staat nu in de keuken met een decoder van PX via scart, lelijker beeld, maar aanvaardbaar en speelt relatief weinig. Indien ze daar niet zo dwars over gedaan hadden, had ik waarschijnlijk nog steeds LG gehad.

-> Ondertussen al even een SONY Bravia 55" 4K HDR android TV, nog steeds te vrede van, updates waren niet altijd geslaagd, maar de laatste heeft veel euvels weggenomen. Beeld subliem, geluid minder maar wel beter als de LG (dunne tv's hun nadeel).
Android TV is gemakkelijk, maar ik vermoed dat de webos van andere merken ook goed werken.

Voor ik de sony gekocht heb ik heeeeeel lang in de mediamarkt gestaan om ze allemaal te vergelijken (winkelier heeft een uur of 2 aan mij besteed). Sommige vielen al snel door de mand toen. Ondanks LG goede tv's heeft, wil ik ze niet meer, door de slechte na-service.
Samsung veel geld weinig bla bla... viel af. Philips ook te duur van wat ze toen boden. Bleef alleen Sony en Panasonic over... Sony won.

Nu zaterdag ga ik met een maat een TV kopen, ik ben benieuwd wat er op die jaren veranderd is!

Al vind ik de aanbieding van den Aldi het overwegen waard voor mensen die niet te hoge verwachtingen hebben (ik vermoed alleen dat ze hier moeilijk te vinden zijn ;) )
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:35, in totaal 1 gewijzigd.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Hier exact hetzelfde. Het gebeurt vooral met duurdere spullen. Alles boven de €50 ofzo blijft vaak liggen en prijzen ze af. Als er veel Aldi's bij je in de buurt zijn kan je inderdaad gewoon best wachten en na week ofzo rondrijden om te zoeken naar een Aldi waar ze het nog hebben (tegen vermindering)

Trouwens ook tevreden van de 55" smart TV die ik heb van Medion. Ik heb hem niet vergeleken met de ondertussen al 6 jaar oude Samsung Smart TV qua beeldkwaliteit maar qua snelheid is het een grote verbetering. Die Medion werkt momenteel nog perfect voor Netflix, Youtube, ... Terwijl bij de Samsung de Youtube app maar half werkte en dan nog eens pokketraag was. Recent een update ontvangen en Samsung heeft gewoon bepaalde apps er afgesmeten waaronder de Youtube app.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heb ook het idee dat Aldi vroeger reuze interessante koopjes had maar die tijd lijkt inderdaad lang geleden terwijl we nog steeds durven hopen dat we weer een gouden zaakje hebben gedaan nadat we weer een tijdelijk aanbieding in ons karretje hebben geladen.

Misschien inderdaad maar eens enkele winkels bezoeken de komende dagen, hier en daar zijn er immers wel aanbiedingen dankzij het WK voetbal.
En ja ik wil de voetbal ook wel eens bekijken op iets groten dan 32" :-)
God ziet alles doch ivob weet beter.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Je pakt gewoon promobutler.be en zoekt en je krijgt een overzicht van aanbiedingen, zo kan je je rit beperken tot de belangrijkste aanbiedingen die voor u geldig zijn.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

Petrikske schreef:Heb ook het idee dat Aldi vroeger reuze interessante koopjes had maar die tijd lijkt inderdaad lang geleden terwijl we nog steeds durven hopen dat we weer een gouden zaakje hebben gedaan nadat we weer een tijdelijk aanbieding in ons karretje hebben geladen.

Misschien inderdaad maar eens enkele winkels bezoeken de komende dagen, hier en daar zijn er immers wel aanbiedingen dankzij het WK voetbal.
En ja ik wil de voetbal ook wel eens bekijken op iets groten dan 32" :-)
https://www.expert.nl/loewe-bild-7-77-i ... afietgrijs
as ge wa kleingeld op overschot hebt
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2997
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 593 keer
Bedankt: 82 keer
Recent bedankt: 1 keer

U heeft Loewe Bild 7.77 (incl. WM7) grafietgrijs aan uw winkelwagen toegevoegd. :-D :-D :-D
God ziet alles doch ivob weet beter.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

Petrikske schreef:U heeft Loewe Bild 7.77 (incl. WM7) grafietgrijs aan uw winkelwagen toegevoegd. :-D :-D :-D
yep 18 juni laten leveren en op 16 juli terugbrengen wegens niet goed genoeg? :)
of ge er mee weg komt?
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”