[opinies]Het grote stralingstopic: schadelijk of niet? - split van TNT wifi modem straalt te hard

eternum
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 547 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 605 keer

Re: [opinies]Het grote stralingstopic: schadelijk of niet? - split van TNT wifi modem straalt te hard

Berichtdoor eternum » 07 Jan 2018, 16:01

Enerzijds neem je iedere gelegenheid te baat om jouw "visie", jouw hersenspinsel, de wereld in te sturen.
Met concrete "voorbeelden": zoals borstkanker ten gevolge van door menselijk toedoen ontstane straling (GSM mast).
Voorbeelden die je op geen enkele wijze aanneembaar kan maken.
Anderzijds geef je nu nogmaals duidelijk aan zelfs niet over enig bewijs te beschikken.
Zelfs niet over een begin van bewijs...
En vervolgens geef je wat uitvluchten waarom je geen bewijs zou kunnen aanleveren.

Bijkomend ga je mensen allerhande verwijten naar het hoofd slingeren die je eveneens niet kan bewijzen.
Meer: mensen die je hierop wijzen zet je zelfs met je geschriften publiekelijk te kijk.

En dan had je allicht ook nog graag gehad dat mensen je als een gedegen gesprekspartner beschouwen?

Het komt me over dat je vooral de belangstelling aan het opzoeken bent.
Afbeelding

mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer

Re: [opinies]Het grote stralingstopic: schadelijk of niet? - split van TNT wifi modem straalt te hard

Berichtdoor mailracer » 07 Jan 2018, 16:13

eternum schreef:Het komt me over dat je vooral de belangstelling aan het opzoeken bent.

Zolang mensen erop reageren, zal hij in de belangstelling blijven staan. mss dit laten sluiten. ik denk dat er wel genoeg opinies zijn, alhoewel niet iedereen zijn ongelijk wil toegeven. :nono:

karine
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Berichtdoor karine » 07 Jan 2018, 17:55

Mijn buurman heeft in zijn tuin tegen de garage een wifi buitenantenne geplaatst.(moet toegeven dat ik identiek dezelfde antenne hier heb liggen maar deze alleen gebruik om op vakantie als ontvanger te laten fungeren.
Nu merkte ik gisteren toen ik achteraan in de woonkamer(liggend aan de tuin, zie zijn antenne dus hangen) stond zijn wifi signaal bijna even sterk was dan het gene mijn Netgear AP uitzend die in de woonkamer zelf staat.
Dan vraag ik me ook wel eens af of dat allemaal wel nodig is dat extra wifi verkeer.
Stel me dan ook de vraag, zijn terrastafel staat enkele meters van die zendantenne af, wanneer daar dan heel de dag kleine kinderen zitten te spelen of dat allemaal wel zo gezond is.
P.S : je kan dan ook nog de zendwaarden van die antenne hoger instellen dan toegestaan door de landinstellingen aan te passen dacht ik.

ub4b
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 293 keer
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 02:38

karine schreef:Stel me dan ook de vraag, zijn terrastafel staat enkele meters van die zendantenne af, wanneer daar dan heel de dag kleine kinderen zitten te spelen of dat allemaal wel zo gezond is.
P.S : je kan dan ook nog de zendwaarden van die antenne hoger instellen dan toegestaan door de landinstellingen aan te passen dacht ik.

Kinderen zijn extra kwetsbaar. Je kan inderdaad het vermogen hoger zetten door het foutieve land in te geven. Zo kan je ook DFS in de 5 Ghz band omzeilen. Zelfs als je binnen de toegelaten norm zendt kan je nog steeds SSID's zodanig timen dat er neuro effecten zijn zonder dat je wettelijk iets fout doet. Onze overheid erkent immers niet de non-thermische effecten.

eternum schreef:En dan had je allicht ook nog graag gehad dat mensen je als een gedegen gesprekspartner beschouwen?

Jij wou de topic laten sluiten, dus je hebt geen intentie om gesprekspartner te zijn.

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Bedankt: 1828 keer
Recent bedankt: 8 keer
Uitgedeelde bedankjes: 324 keer

Berichtdoor r2504 » 08 Jan 2018, 10:06

ub4b schreef:Kinderen zijn extra kwetsbaar.

Natuurlijk zijn kinderen (en ouderen extra kwetsbaar)... dat zijn ze ook voor een verkoudheid of een griep.

Maar van WIFI is er nog steeds geen enkel bewijs dat een bepaald vermogen schadelijk is of niet... uit pure wanhoop gebruikt men het thermische effect (eigenlijk zou de zon moeten verboden worden op basis hiervan) om een bepaalde norm te bepalen en daar zitten we dan ook nogmaals heel ver onder wat betreft WIFI (zelfs indien je eraan prutst voor vol vermogen) en GSM.

ub4b schreef:Onze overheid erkent immers niet de non-thermische effecten.

Tja, ze zijn er ook niet... behalve in jou fantasie. De thermische effecten is de enige houvast vandaag, daarom dat ook de normen erop gebaseerd zijn... men heeft namelijk niets anders !

ub4b schreef:Jij wou de topic laten sluiten

Laat dit topic maar open... dan hoeven we die fantasie niet in ieder ander topic te lezen.

karine schreef:Stel me dan ook de vraag, zijn terrastafel staat enkele meters van die zendantenne af, wanneer daar dan heel de dag kleine kinderen zitten te spelen of dat allemaal wel zo gezond is.

En waarom vraag je je dat af... omdat het woord "straling" je doet denken aan radioactiviteit, of omdat er wetenschappelijke studies zijn dat het effectief schadelijk is (voor alle duidelijkheid die zijn er niet), of ... omdat enkele alu-hoedjes je angst hebben doen krijgen met hun fantasie ?

ub4b schreef:pogingen om met groepen te testen zoals het ELF experimenten werden op vooraf al geboycot

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen wat de beacon frequentie is die volgens jou iedereen gek maakt. Post hier gewoon de instellingen en dan kunnen we dit allemaal zelf testen.

Sylvester schreef:gepulste of niet gepulste signalen

Ja, maar z'n "stralingsmeter" tikt alléén maar bij de gepulste uitzendingen... beetje self fulfilling prophecy dus, want als hij de tik hoort dan zal het wel schadelijk zijn. Het enige wat u4b4 ziek maakt is z'n eigen brein vrees ik... het probleem zit gewoon tussen z'n oren.

Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 69 keer
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer

Berichtdoor Sinna » 08 Jan 2018, 10:32

r2504 schreef:Het enige wat u4b4 ziek maakt is z'n eigen brein vrees ik... het probleem zit gewoon tussen z'n oren.

Zonder ub4b persoonlijk te kennen, wil ik zijn beweringen niet afdoen als BS.

Ik merk zelf (helaas weer zonder bewijs 'op papier') dat mijn slaap een stuk beter is als ik stralingsbronnen zoveel als mogelijk kan uitschakelen. Een eerste stap was de WiFi 's nachts uitschakelen, een tweede (meer recente) stap was de DECT-telefoons vervangen door één toestel die EcoDECT ondersteunt en waarbij de verbinding tussen basisstation en handset pas opgezet wordt als er een gesprek opgezet moet worden ('t is een GigaSet C530A geworden). Aanleiding voor die tweede stap was het feit dat ik op vakantie véél beter sliep dan thuis (hoewel het bed op vakantie beduidend minder van kwaliteit was). Het enige verschil wat ik meteen kon vinden was de afwezigheid van DECT op vakantie.

Verklaar me gerust zot (zot zijn doet geen pijn, 't kriebelt alleen een beetje), maar als hoogsensitief persoon wil ik toch extra aandacht besteden aan die zaken.
Computer(k)nul

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Berichtdoor r2504 » 08 Jan 2018, 10:38

Sinna schreef:Zonder ub4b persoonlijk te kennen, wil ik zijn beweringen niet afdoen als BS.

Ik doe het ook niet af als BS... ik heb in het verleden meermaals geschreven dat sommige mensen gevoeliger zijn als andere, maar om daar kanker aan te koppelen (wat ub4b wel doet !) of zelfs dat het schadelijk is is nog een hele andere orde.

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 12:55

Jij negeert gewoon alles. Dus je ontkent dat DNA schade geen schade is?

viewtopic.php?f=85&t=51697&p=730316

r2504 schreef:Ja, maar z'n "stralingsmeter" tikt alléén maar bij de gepulste uitzendingen... beetje self fulfilling prophecy dus, want als hij de tik hoort dan zal het wel schadelijk zijn. Het enige wat u4b4 ziek maakt is z'n eigen brein vrees ik... het probleem zit gewoon tussen z'n oren.

Stralingsmeter ziet alle microwave straling. Dus niet op de hoogte van deze materie, en je hebt duidelijk geen enkele studie gelezen zoals hierboven.

Ook bepaalde dokters doen bvb CVS af als "het zit tussen de oren". Dan kunnen ze u jarenlang plat drogeren met psychofarmaca en nooit aan de oorzaak werken. Kassa kassa voor big pharma. Jij bent geen haar beter

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Berichtdoor r2504 » 08 Jan 2018, 13:04

ub4b schreef:Jij negeert gewoon alles. Dus je ontkent dat DNA schade geen schade is?

Bedoel je oa. dit...

Use of laptop computers connected to internet through Wi-Fi decreases human sperm motility and increases sperm DNA fragmentation.

... tja, een warme strakke onderbroek veroorzaakt dat ook !

Trouwens raar dat ik van al die onderzoeken verder niets meer hoor (maar al die wetenschappers zijn waarschijnlijk omgekocht door de providers)... moest het allemaal zo dramatisch zijn als jij wil doen uitschijnen.

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 13:18

Jouw fallback argument is altijd dat er ook andere factoren zijn die bvb hoofdpijn kunnen uitlokken.
Hiermee probeer je de tegenstander belachelijk te maken of hem wijs te maken dat het tussen de oren zit.

Jij bent dus verder van de waarheid.

Nog een interessante studie:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4503846/

Conclusion

Regarding to the progressive privilege of 2.45 GHz wireless networks in our environment, we concluded that there should be a major concern regarding the timedependent exposure of whole-body to the higher frequencies of Wi-Fi networks existing in the vicinity of our living places.

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Berichtdoor r2504 » 08 Jan 2018, 13:52

ub4b schreef:Jouw fallback argument is altijd dat er ook andere factoren zijn die bvb hoofdpijn kunnen uitlokken.

Zo werkt wetenschap nu éénmaal... het is niet omdat er per ongeluk twee feiten waarneembaar zijn dat er ook een relatie is tussen beide (zoals jou verhaal over WIFI in een hotel en een vrouw die kanker krijgt). Iedere conclusie die je ergens leest (ik denk ook niet dat er veel mensen op UB aanwezig zijn met de nodige achtergrond om dergelijke studies begrijpend te lezen) van een onderzoek is daarom ook niet de juiste conclusie als andere wetenschappers dit niet kunnen reproduceren.

Misschien moet je dus eens kijken naar de voorwaarde voor een correcte wetenschappelijke studie.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor mailracer » 08 Jan 2018, 15:20

als je met een magnetron van 800 Watt en 2.45 Ghz een glas water kunt laten koken in een paar minuten, dan kan je toch niet zeggen dat 2.4 Ghz met enkele miliwats veel invloed kan hebben op het menselijke lichaam van meerdere kilo's dat ook uit water bestaat.

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 15:46

mailracer schreef:als je met een magnetron van 800 Watt en 2.45 Ghz een glas water kunt laten koken in een paar minuten, dan kan je toch niet zeggen dat 2.4 Ghz met enkele miliwats veel invloed kan hebben op het menselijke lichaam van meerdere kilo's dat ook uit water bestaat.

jij maakt de fout om enkel de thermische effecten te overwegen
dat is schijnonderzoek en dus kwak

Misschien moet je dus eens kijken naar de voorwaarde voor een correcte wetenschappelijke studie.

eentje zoals deze:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4503846/

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Berichtdoor r2504 » 08 Jan 2018, 16:16

ub4b schreef:jij maakt de fout om enkel de thermische effecten te overwegen

Nochtans heeft de WHO geen enkel ander criteria voor het bepalen van de norm... of is de WHO volgens jou "kwak" ?

Waarin men duidelijk aangeeft dat er andere factoren in het onderzoek zijn... "Since it was a stressful condition that could probably affect hormonal balance of animals, we tried to assess the effect of radiation on the free moving animals". Ik ga me dus niet verder uitspreken over dit onderzoek maar als het zo baanbrekend is/was dan vermoed ik dat er een vervolg komt... maar ik hoor hier niets ? Twee AP's op 70cm van die diertjes is misschien voor ons hetzelfde als ons hoofd in een microgolf stoppen... is er dus enige relevantie ?

Nogmaals... je zit in een self fullfiling prophecy die steeds op zoek is naar dit soort artikels om dan te zeggen; "zie je wel, zie je wel" zonder dat je ook maar een beeld hebt over het verdere verloop van dergelijke studies. Gezien je overtuiging moet je ook het idee hebben dat gans de wereld één groot complot is (anders stonden alle kranten er vol van)... en dat we aan het uitsterven zijn (ons sperma moet er namelijk echt slecht aan toe zijn met de hedendaagse hoeveelheid WIFI).

Garpenlov
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer

Berichtdoor Garpenlov » 08 Jan 2018, 16:40

Misschien zijn de userbase admins omgekocht door de grote ISP's! *gasp* EDPnet sponsors!

Misschien is R2504 "Lord Xenu", die al zijn sporen probeert te verwijderen door alles wat ub4b verteld te ondermijnen!

Misschien is Wi-free een soort van "mind control" netwerk dat onze breinen beheerd door middel van wifi straling, zodat wij zonder het te te beseffen onze anus presenteren voor Telenet om ons nog is goed te nemen!

...

Of misschien is ub4b gewoon iemand die graag in de belangstelling komt met zijn samenzwerings-fetish.

Elke topic van deze persoon is hetzelfde, hij maakt van alles een drama. Ziet vanalles wat er niet is.
Kan nooit enige vorm van bewijs tonen, en probeert er altijd tussenuit te komen zodra iedereen effectief bewijs vraagt.

Je zal hem nooit kunnen overtuigen dat ie niet goed in z'n hoofd is. Want in zijn ogen zijn we allemaal Illuminati.
Deze topics zijn in mijn ogen kankerverwekkend.

Afbeelding
ISP: Telenet "Fluo Home" 200/15 3tb cap (Modem only)
Mobi: Orange: tempo giga (Huawei p9 Lite)
pc's:
-W10 (I5-6700K / gtx 1080)
-W10 Dell xps 15 9560

FlashBlue
Moderator
Moderator
Bedankt: 279 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1021 keer

Berichtdoor FlashBlue » 08 Jan 2018, 16:53

We hebben nog eens zo een gelijkaardig topic gehad, in 2016: viewtopic.php?f=1&t=48329

Daar komen deze pareltjes uit:
ub4b schreef:Als ik kanker zou hebben dan weet ik perfect hoe ik er vanaf geraak zonder chemo/bestraling/amputeren. En neen, ik ga het niet aan je neus hangen wat ik dan doe. Maar wees gerust: geen enkele alternatieve zal aan mij verdienen. Ik lees studies en weet wat ik moet doen. Geloof maar lekker verder in de reguliere onderdrukkunde. één op twee mag zich voorbereiden op een kankertoekomst.

ub4b schreef:
Mijn vader was baas van een zothuis. F* OFF. Daar geraken ze niet verder dan onderdrukkunde. Hij ie gestorven door kanker. Hij had toegang tot de beste dokters en ze konden hem niet redden.

ub4b schreef:De behandeling van kanker die niet chemo/bestralen/amputeren heet, is verre van geheim en is gebaseerd op o.a. peer reviewed studies. Maar ik wens er hier niet op in te gaan. Geen parels voor de zwijnen.

Dan lezen we in dit topic:

ub4b schreef:Hoteleigenaar verwittigd dat sleutels in bus lagen. En hem gebeld dat hij daar met een serieus risico zat en dat ik hem een kankertoekomst beloofde als hij niks zou ondernemen. Hij zou het onderzoeken.

Zakenrelatie daar in de buurt vertelde mij dat zijn vrouw borstkanker had en dat er gekomen is sinds ze het hotel hadden overgenomen.

Dus voila .... wat ik voorspelde was al.

Dus: hij kent (als je zijn posts voor waar neemt) de oorzaak van kanker (gsm en wifi straling....), èn kent de mirakeloplossing.
Maar laat wel (als je zijn posts voor waar neemt) zijn halve kenissenkring en familie sterven aan kanker.

Trek jullie eigen conclusies! :) (en ga vooral eens historische posts bekijken van onze held.)

Maar gezien dat dit een opinie topic is, hierbij mijn opinie:

Als je dan toch je gelijk wil halen, lijkt het redden van die mensen de ideale methode natuurlijk, hard bewijs ipv grote uitspraken.
Maar levens redden is allemaal "skepp" en veel te wetenschappelijk natuurlijk, de èchte helden staan aan de zijlijn te roepen dat alle dokters het verkeerd hebben en hun kwakzalf beter is.
En daar komt het natuurlijk allemaal op neer bij zijn pseudowetenschap, het hardnekkig vermijden van enig bewijs, maar gewoon zo hard mogelijk roepen dat al de rest het fout heeft. En als er iets opduikt dat je fantasmen tegenspreekt dan verdraai je dat of roep je heel hard SKEPPPPPPP of "ad hominem" of "jij bent voor mij geen gesprekspartner". Tsja....

mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor mailracer » 08 Jan 2018, 17:08

Een ex-collega zweert bij groene klei als hij kanker heeft, mss is dat ub4b zijn wondermiddel wel. Mijn collega heeft zijn vrouw wel verloren aan kanker dus veel heeft het niet geholpen, maar toch is hij nog een believer van het goedje. Maar hij is ook van het type dat duvel goed is tegen een kater.

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 17:15

FlashBlue schreef:Dus: hij kent (als je zijn posts voor waar neemt) de oorzaak van kanker (gsm en wifi straling....), èn kent de mirakeloplossing.
Maar laat wel (als je zijn posts voor waar neemt) zijn halve kenissenkring en familie sterven aan kanker.

Dat zijn degoutante aantijgingen.
Je leest er gewoon over en je trekt zaken nu echt uit de context.
Ik ben pas echt beginnen zoeken na mijn beste maat te hebben verloren.

FlashBlue schreef:Als je dan toch je gelijk wil halen, lijkt het redden van die mensen de ideale methode natuurlijk, hard bewijs ipv grote uitspraken.
Maar levens redden is allemaal "skepp" en veel te wetenschappelijk natuurlijk, de èchte helden staan aan de zijlijn te roepen dat alle dokters het verkeerd hebben en hun kwakzalf beter is.

Bewijs dat de reguliere geneeskunde werkelijk geneest en dus geen kwak is.

Noem mij één middel dat de oorzaak van de ziekte aanpakt, en niet de gevolgen of symptomen onderdrukt. Antibiotica is geen geldig antwoord. Dus stel je hebt een chronische ziekte, je neemt dat middel in gedurende een beperkte tijd (dus niet voor altijd), en je bent permanent genezen van de ziekte zonder nadien kind aan huis te zijn bij big pharma.

Bonuspunten voor lastige ziektes zoals fybromyalgie en CVS.

sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Bedankt: 87 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer

Re: RE: Re: [opinies]Het grote stralingstopic: schadelijk of niet? - split van TNT wifi modem straalt te hard

Berichtdoor sirWard » 08 Jan 2018, 17:20

mailracer schreef:Een ex-collega zweert bij groene klei als hij kanker heeft, mss is dat ub4b zijn wondermiddel wel. Mijn collega heeft zijn vrouw wel verloren aan kanker dus veel heeft het niet geholpen, maar toch is hij nog een believer van het goedje. Maar hij is ook van het type dat duvel goed is tegen een kater.
Het drinken van water lijkt me een goede oplossing tegen een kater.

En wat zit er in een Duvel? Juist!

Goztow
Administrator
Administrator
Bedankt: 638 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1101 keer

Berichtdoor Goztow » 08 Jan 2018, 17:23

Vaccins voorkomen ziektes is dat niet beter dan genezen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 17:27

Goztow schreef:Vaccins voorkomen ziektes is dat niet beter dan genezen?

Bewijs? Jarenlang contact gehad met de vaxxer Marc Van Ranst, kon ons geen enkel bewijs voorleggen dat vaccins werken.

Zit wel vol met giftige adjuvantia en andere troep.

Bewijs dat er geneesmiddelen bestaan die chronische ziektes, na deze te hebben opgelopen, kunnen genezen zonder permanent klant te moeten zijn bij de pharma. Deze middelen bestaan niet. Bewijs maar het tegendeel.

ddd
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 43 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer

Berichtdoor ddd » 08 Jan 2018, 17:33

Polio bijvoorbeeld... je zakt dieper en dieper... :?

"ub4b schreef:
De behandeling van kanker die niet chemo/bestralen/amputeren heet, is verre van geheim en is gebaseerd op o.a. peer reviewed studies. Maar ik wens er hier niet op in te gaan. Geen parels voor de zwijnen."

Tip, volgend jaar tijdens "de warmste week" uw geheim uit de doeken doen. Het kinderkankerfonds zal u dankbaar zijn...
Laatst gewijzigd door ddd op 08 Jan 2018, 17:41, 2 keer totaal gewijzigd.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor mailracer » 08 Jan 2018, 17:39

Marc van Ranst anders een Google-en. Kom je veel te weten over zijn manier van denken. Maar goed, ik heb liever wat chemicaliën in mijn lijf, dan een dodelijk virus.

Het kruid astragalus anders eens Google-en. Want Google heeft altijd gelijk toch :roll:

eternum
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 547 keer
Uitgedeelde bedankjes: 605 keer

Berichtdoor eternum » 08 Jan 2018, 18:14

't Lijkt hier intussen al meer en meer op een saga waarin de "bewijzen" en "opinies" van ub4b stuk voor stuk debunked worden ...
En toch houdt hij erg graag dit topic open.
Ter leering ende vermaeck?

Allicht zit er nog meer in de pijplijn. :lol:
Afbeelding

iamborg
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 33 keer

Berichtdoor iamborg » 08 Jan 2018, 18:33

Had hij niet ook een revolutionair brandstof additief uitgevonden waar hij geen details over wou geven?

P.

Garpenlov
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 17 keer
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer

Berichtdoor Garpenlov » 08 Jan 2018, 19:46

Bewijs? Jarenlang contact gehad met de vaxxer Marc Van Ranst, kon ons geen enkel bewijs voorleggen dat vaccins werken.

Zit wel vol met giftige adjuvantia en andere troep.

Bewijs dat er geneesmiddelen bestaan die chronische ziektes, na deze te hebben opgelopen, kunnen genezen zonder permanent klant te moeten zijn bij de pharma. Deze middelen bestaan niet. Bewijs maar het tegendeel.

>Weigert of heeft nooit bewijs van enige claim dat ie ooit maakte.
>Eist bewijs van andere members.

PS. het feit dat bijna niemand meer Polio, Tetanus etc meer heeft... is al bewijs genoeg dat je zo zot als een mus bent.
Maarjah, al die mensen kunnen in de Illuminati zitten.

Ik hoop echt dat het een vorm van autisme is inplaats van trolling...
ISP: Telenet "Fluo Home" 200/15 3tb cap (Modem only)
Mobi: Orange: tempo giga (Huawei p9 Lite)
pc's:
-W10 (I5-6700K / gtx 1080)
-W10 Dell xps 15 9560

heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 400 keer
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer

Berichtdoor heist_175 » 08 Jan 2018, 20:12

Ofwel werken vaccins toch wel, ofwel heeft de wifi alle kindjes sinds de 19de eeuw miraculeus gered van allerlei zaken waar ze nu niet meer aan lijden.
Ik wil graag bijleren, maar onzin verspreiden en verkondigen helpt dan echt niet.
https://www.kindengezin.be/img/oktober2 ... schema.pdf

Hoeveel mensen gaan er in BE dood aan tetanus, hoeveel afwijkingen zijn er nog door polio? Mazelen? Pokken?
Allemaal door klei te smeren? Of misschien toch door de vaccins?
Kijk naar de cijfers en kom dan nog eens terug.

Het is grappig dat je hier komt verkondigen dat je het allemaal weet. Tot je in een vakblad gepubliceerd geraakt, is het niet waar.
Maar concreet ken ik meerdere mensen die van hun kanker verlost geraakt zijn. En niet door in de woestijn te gaan wonen, ver van de wifi, maar door het UZLeuven.

TiTanium
Moderator
Moderator
Bedankt: 446 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer

Berichtdoor TiTanium » 08 Jan 2018, 20:18

Dringend verzoek: Stop met fullquoten!
Indien je op de laatste post antwoord moet je van het citeerknopke afblijven!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X@4.8Ghz ~ 32GB@3000Mhz Quad ~ GTX1080Ti Strix ~ M.2 Samsung EVO 960 500GB
MONITOR: Samsung S27A950D & S27B750V
TABLET: Samsung TABpro 10.1 4G + 64GB -> IOM
GSM: Samsung Galaxy S7 Edge + 200GB -> Mobilus M
Px: Tuttimus @ 85/35 ~ Px 11 ~ Mini decoder
eXtra: Sony 4K 55" TV ~ Netflix ~ TN CI+

ub4b
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor ub4b » 08 Jan 2018, 21:02

heist_175 schreef:Het is grappig dat je hier komt verkondigen dat je het allemaal weet.

Ik heb nergens beweerd dat ik het allemaal weet.

heist_175 schreef:Tot je in een vakblad gepubliceerd geraakt, is het niet waar.

Dat is dan jouw beperkende overtuiging.

heist_175 schreef:Maar concreet ken ik meerdere mensen die van hun kanker verlost geraakt zijn. En niet door in de woestijn te gaan wonen, ver van de wifi, maar door het UZLeuven.

Ik ken ook zulke mensen. Deze zijn nu kapot: kapot immuunsysteem door chemo. Ze zijn nu vaste klant bij de reguliere onderdrukkunde want voor 't minste zijn ze nu ziek, nog meer kassa daar.

Modbreak:
OFFTOPIC!
't ja zo gezond kan het allemaal niet zijn:
https://www.hln.be/regio/sint-niklaas/v ... a17db3678/

Omdat de vloeistof potentieel gevaarlijk is voor anderen, vroeg het ziekenhuis de hulpdiensten in bijstand. De medicatie, een chemisch product, is namelijk bijtend voor de huid en kan aanleiding geven tot irritatie.

Ik wens zulke behandeling niemand toe.

heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 400 keer
Uitgedeelde bedankjes: 300 keer

Berichtdoor heist_175 » 08 Jan 2018, 21:19

@beperkende overtuiging
Beperkend is die zeker.
Zo weet ik wel zeker dat de charlatans die appelwater als middel tegen zwaarlijvigheid, zweetvoeten of kanker niet aan de bak komen.

@kapot immuunsysteem
Liever een immuunsysteem waar werk aan is, dan een overleden familielid.
Dat is niet enkel mijn mening, maar de mening van De Gemeenschap in België, want (de meeste) kankerbehandelingen worden terugbetaald.

Het is dus een keuze
tegen kwakzalverij (en dus ook tegen niet bewezen technieken of behandelingen)
en voor levensbehoud (al kan het leven voor en na kanker wel anders verlopen, bv concentratieverlies).

edit:
Idem vaccinatie.
Tegen kinderziektes (die levensbedreigend en levenskwaliteitbedreigend zijn) en voor een vlotte fysieke en mentale ontwikkeling van kinderen.
Je mag uw mening hebben dat je tegen vaccinatie bent, maar in uiterst conservatieve geloofsgemeenschappen (of andere fundamentalisten die slecht geïnformeerd zijn) waar er nauwelijks gevaccineerd wordt, is er om de zoveel tijd wel een uitbraak. Jammer genoeg zijn de kinderen daarvan het slachtoffer. En dat moet je soms letterlijk nemen, met overlijdens tot gevolg.
Laatst gewijzigd door heist_175 op 08 Jan 2018, 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster

Berichtdoor mailracer » 08 Jan 2018, 21:19

Ub4B, ik kan begrijpen dat je standvastig je waarheid wil verdedigen, maar de meerderheid denk er helaas anders over. Mij lijkt het dat je veel Google-ed naar oorzaken en gevolgen voor je verdiet een plaats te geven. Maar het internet is niet de plaats om je verdriet te verwerken, en zeker geen forum als userbase. Ik kan je dan ook maar de raad geven om met je huisarts een afspraak te regelen en je te laten begeleiden om je onbegrip voor kanker een plaats te geven door profesionele hulp in te schakelen.

Terug naar “Elektrische apparaten”