VHS naar DVD omzetter?

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

3 Jaar geleden iemand dolgelukkig gemaakt met een pakvol VHS cassettes naar DVD om te zetten, en uiteindelijk ook blij geweest met de omzetting van mijn eigen cassettes (en die van mijn ouders) naar DVD, eindelijk mijzelf mog eens gezien als 5-jarige :) ...

Toestel dat ik kon huren is blijkbaar gesneuveld door banden die uit een café kwamen (sigarettenrook??).

Heeft er iemand nog toevallig zo'n VHS naar DVD combi staan? Gebruikt maar met goede koppen? In den Aldi kon je die indertijd kopen voor 170€ dacht ik, dus passend prijsje!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

KRL100 schreef:3 Jaar geleden iemand dolgelukkig gemaakt met een pakvol VHS cassettes naar DVD om te zetten, en uiteindelijk ook blij geweest met de omzetting van mijn eigen cassettes (en die van mijn ouders) naar DVD, eindelijk mijzelf mog eens gezien als 5-jarige :) ...

Toestel dat ik kon huren is blijkbaar gesneuveld door banden die uit een café kwamen (sigarettenrook??).

Heeft er iemand nog toevallig zo'n VHS naar DVD combi staan? Gebruikt maar met goede koppen? In den Aldi kon je die indertijd kopen voor 170€ dacht ik, dus passend prijsje!
Bespaar u de pijn van die trage dvd's en zet alles op een pc/nas met een capture card.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

h0us3cat schreef: Bespaar u de pijn van die trage dvd's en zet alles op een pc/nas met een capture card.
Dat was mijn vraag niet... Niemand zo een toestel staan toevallig??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”