Waterverzachter

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2522
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Ik kan je in ieder geval zeggen dat de mijne na instussen al bijna 3 jaar in dienst het nog steeds zeer goed doet.
Maar inderdaad: het kan altijd zijn dat iemand een slechte ervaring heeft.

Ik heb al 3x slechte ervaringen gehad met Coolblue, en Bol.com. Probleem is simpel: bezorgers zijn een bende leugenaars en dieven

Ik heb ook ooit een bezorging gehad waar het bleek dat de bezorger zwaar pakje heeft laten vallen en iets heeft horen breken. En daarom dus gewoon afgetekend had en ergens weggestopt. Dat was ook een heel zware discussie geweest met een Oostenrijkse firma. Maar uitiendelijk eraanuit geraakt, weliswaar na een maand onderzoek tussen verkoper en bezorgersbedrijf.

Trouwens: dit is echt wel niet de enige bezorger van waterverzachters. Een waterverzachter bestaat uit 3 essentiele onderdelen:
1) Controller
2) Hars
3) Zoutbak

Dus in principe als je gewoon naar een verzachter zoekt op basis van een controller, zul je wel terecht kunnen.
Als ik me het goed herinner waren er ook veel Nederlandse firma's die aan een heel redelijke prijs konden verkopen, maar destijds moest je die wel gaan halen, waar ik dan weer geen zin in had.
brice3010
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 aug 2018, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 1 keer

Didymus schreef:
brice3010 schreef:Aangetekende ingebrekestelling, ok en daarna? Rechtzaak voor €600, een advocaat zal al het veelvoud kosten vrees ik.
EU-procedure voor kleine geschillen kan zonder advocaat en kost 80 EUR: https://www.eccbelgie.be/uw-rechten/rec ... geschillen

Als je je dossier goed onderbouwt win je dit met de vingers in de neus.
Bedankt voor deze nuttige link!!

Ik hou jullie op de hoogte.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”