Ervaring met bluetooth boxen?

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Heeft hier iemand ervaring met wireless boxen?
Ik had me graag zulk een box aangeschaft voor buiten als we een bbq doen.
Maar ik zou niet weten welke kopen. Mijn dochter heeft zulk een box van merk ???? en het geluid is ondermaats. (kostte ook maar €20 in de Gamma).
Dus nu is mijn vraag of iemand mij een goede box kan aanbevelen van maximum €100 (hopend dat je voor deze prijs een kwalitatief goed box hebt natuurlijk).
Zag in de folder van de Aldi de "Telefunken outdoor lautsprecher" T90403. Kan dit iets wezen?

Alvast bedankt.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Kijk even onder dit topic:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... at#p509517

Jammer genoeg is de link naar Kruidvat niet meer geldig en blijkbaar is mijn foto van de speakers ook verwijderd, maar je kan in elk geval deze link gebruiken om al wat info op te doen. Bij mij was ook de idee om buiten speakers te hebben, zonder geklooi met draden. En die zijn al heel goed van pas gekomen. Binnen de smartphone die aan het zendertje aangesloten is en buiten de speakers. Bij mooi weer staan die speakers de hele dag buiten als ik thuis ben.
Het gaat om de Alecto DSS-35 speakers. Ik heb ze in het wit.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Kennis is héél tevreden van de bose soundlink: http://www.bose.com/controller?url=/sho ... /index.jsp

Zelf heb ik de nokia JBL PLayUP die heel goed werken: http://www.nokia.com/global/products/accessory/md-51w/
Vind geluid uit die PlayUP devices beter dan de bose, maar gaat wel niet zo luid als het bose systeem. Echter zet je dit gewoon in het midden van je tafel met wat sfeermuziek. Al veel gebruikt !
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Was het dat boxje dat daar stond aan t strand? Zo ja : was inderdaad erg goed qua geluid/klant...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@Krisken: Inderdaad, stond wel niet in het midden van de groep, want dit is gemaakt voor in het midden van een tafel, dan nog beter. De bassen zijn ook niet slecht en goedkoper dan bose :-)
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

In het topic "ik heb nieuw speelgoed" had ik iemand gezien die zich volgende had aangeschaft:

https://jawbone.com/speakers/jambox
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Sinds een tijdje staan er in de Fnac veel van die modellen opgesteld, en als je je smartphone meeneemt, dan mag je die van een medewerker daar altijd eens proberen.

Ik heb zelf de beste ervaringen met de modellen van Jawbone. Voor een klein kamertje is zo'n Jambox Mini nagenoeg perfect, komt heel mooi en vol geluid uit, je moet wel LiveAudio aanzetten, en dan lijkt het alsof het geluid van overal komt...
Vroeger had ik een Big Jambox en die gaf zéér goed geluid, ook wel luid voor zo'n dingen. Kon gerust een lange avond aan op 1 batterij lading...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

texarcanaa schreef:In het topic "ik heb nieuw speelgoed" had ik iemand gezien die zich volgende had aangeschaft:

https://jawbone.com/speakers/jambox
Blijkbaar kennen die mensen van Jawbone ook gestoomde muziek. Want zo staat er te lezen: "De Jawbone app verschaft met één druk op een knop toegang tot al je opgeslagen en gesteamde muziek."
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb een tijdje geleden ééntje gekocht op ebay voor een euro of 12.
Krijg je daar ineens namaak dr. dre in de bus, maar eigenlijk wel tevreden van voor z'n geld.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 17 keer

Ben me de laatste tijd ook wat gaan verdiepen in de draadloze BT speakers. Om aan uw eis van <100 euro te voldoen, raad ik aan uit te kijken naar de JBL Flip - Anker MP141 (amazon.de) - Stereoboomm 500 (komt regelmatig op ibood maar te vinden voor 50 euro).

Je kan ook dat tikkeltje meer opleggen en gaan voor de JBL Charge of Jawbone Jambox mini. De Cambridge Audio Minx is van dezelfde prijsklasse en schijnt eveneens impressionant te zijn.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb 2 paar Creative T12 Wireless Stereo Bluetooth Wireless Speakers.
1 paar bij de TV op de slaapkamer, 1 paar op de badkamer.
Wordt meestal gebruikt om met een Android telefoon of tablet TuneIn Radio te spelen.
Op de badkamer krijgen de speakers stroom als het licht aangaat, en liggen ze onzichtbaar op het badkamermeubel. :-D
Goedkoop en heel goed.

Afbeelding
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

http://www.x-mini.com/

Waarschijnlijk niet te vergelijken kwa geluidservaring met de rest.

Maar ultracompact en een zacht prijsje.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”