Outlook.com account aanpassen

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Hoe kan je in Outlook.com je account aanpassen ?

Iemand heeft een typfout gemaakt in z'n naam... maar als ik profile bewerken kies dan kan ik dit aanpassen, echter als je rechtsbovenaan klikt zie je nog steeds de oude naam en ook de afzender is deze foutieve naam (en dus niet wat je ziet onder profile bewerken ???)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Het gaat hier niet over aliassen... er is maar één e-mail adres en dat is juist.

Het probleem is dat men de naam (niet het e-mail adres) van de Outlook account wil wijzigen.

Ga je echter naar profiel bewerken dan kan je die naam aanpassen... maar de account name blijft echter hetzelfde.

Bv. account name is Jan Jansens (deze moet aangepast worden), profiel bewerken geeft Jan Janssens en het E-mail adres is [email protected]

De ontvanger krijg namelijk de account name te zien... niet de aangepaste naam die bij profiel bewerken is gezet.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Volgens mij moet de ontvanger zijn cache of contacten eens opschonen dan ... vertaling naam/e-mail gebeurd in veel gevallen cliënt side.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sasuke schreef:Volgens mij moet de ontvanger zijn cache of contacten eens opschonen dan ... vertaling naam/e-mail gebeurd in veel gevallen cliënt side.
Het gaat hier gewoon om wat je ziet op Outlook.com (ongeacht of je je naam/voornaam aanpast, de Outlook account blijft de originele naam behouden en als "mooie naam" bij de mail meesturen)... heeft dus niets met de client te maken (en namen worden wel degelijk mee doorgegeven in de mail).
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Als het bij profile.live.com is aangepast en niet update dan zou ik even contact opnemen met de helpdesk gewoon. Dan is het gewoon de (zoveelste) bug in hun nieuwe site.
Plaats reactie

Terug naar “Development”