webhosting pakket versio downgraden?

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Hallo,

Mijn huidig webhosting pakket bij Versio verloopt binnen enkele dagen maar nu was ik mij aan het afvragen of ik de huidige schijfruimte nodig heb voor mijn website of dat ik niet eventueel naar een goedkoper pakket kan overschakelen? Ik heb nu een "zilver nl" pakket (7500 MB SSD Schijfruimte - 100 GB Dataverkeer) en overweeg om naar het "starter nl" pakket (1500 MB SSD Schijfruimte - 20 GB Dataverkeer). Kan ik ergens nagaan hoeveel ik het afgelopen jaar effectief verbruikt heb enz de beslissing te nemen?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dat dataverkeer zal wel per maand zijn.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Je kan dit, vermoed ik, best nagaan in je controlepaneel (DirectAdmin): http://www.site-helper.com/stats.html#diskband
Downgraden is blijkbaar mogelijk mits een mailtje te sturen naar de helpdesk https://www.versio.nl/forum/908-downgra ... tarter-hoe. Zorg wel zeker dat je een recente backup hebt, voor het geval er iets fout zou lopen met deze downgrade.
Afbeelding
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

maar kan ik op één of andere manier te weten komen hoeveel ik maandelijks verbruik met mijn website? Zodat ik niet in de problemen geraak? ....
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

In je directAdmin paneel staat er normaal gezien aan de rechterkant een verbruiksmeter.
Plaats reactie

Terug naar “Development”