HTML emails maken, liefst gratis

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Er is mij gevraagd een HTMl email te maken om een campagne te voeren maar ik heb hier niet zoveel ervaring mee.

Is er iets gratis, liefst bannerfree dat je hiervoor kan gebruiken?

Een soort wysiwyg editor of zo?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Microsoft Outlook?
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Als het niet naar duizenden bestemmelingen moet maar enkel naar een paar honderden kan dat perfect gratis met mailchimp.
Je krijgt dan ook nog veel opvolgingsinfo.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mij was MailChimp ook aanbevolen. Ik heb daar een account aangemaakt maar ik kon er niet mee overweg. Te complex, te moeilijk. Ik ben MailMan gewoon.

Wat ik u wel kan aanraden is alvorens het bericht te versturen doe een testverzending. Ideaal heb je een dubbele opstelling, de echte en een testopstelling. Het bericht kan er goed uitzien maar wanneer het door de mailinglijst is gekomen kan het mogelijk gebroken zijn en de layout niet zoals het moet zijn.

Zorg ook dat er steeds een moderatie actief is op de mailinglijst, dat steeds alle berichten blijven steken.

Dan kan je niet per ongeluk iets versturen naar iedereen. Het is ook meestal juist na het verzenden van het bericht dat je na het ontvangen van de kopie van dat bericht dat je nog een fout ziet staan. Dan ben je blij dat het nog niet echt naar iedereen is verzonden, dat je het nog kan annuleren.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1515
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Ik ben intussen met mailchimp aan de slag gegaan en het lukt toch vrij aardig, bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Development”