Vacature: Senior IT Project Manager E-Commerce

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
MarkHunter
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2016, 13:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Onze cliënt is een van de grootste retailers in Europa, met duizenden fysieke winkels verspreid over het continent en tienduizenden werknemers. E-Commerce is voor de organisatie een nieuw verkoopkanaal dat in 2016 groots opgezet zal worden, waarbij naast het land waar het hoofdkantoor gevestigd is, België als pilotland is aangewezen.
Om dit substantiële project in België te realiseren zijn wij momenteel op zoek naar een geschikte Senior IT Project Manager E-Commerce. Het slagen van het opzetten van e-commerce in het pilotland is van cruciaal belang en dient als voorbeeld voor de overige landen. De gezochte kandidaat is dan ook een ervaren IT Project Manager met de volgende kwalificaties en competenties:
  • Ervaring als project manager/leider in implementatie van IT-projecten, daarbij externe service providers gemanaged.
  • Directe werkervaring met (het implementeren van) SAP Hybris, bij voorkeur in een internationale omgeving.
  • Expertise in e-business processen, idealiter in combinatie met omni-channels.
  • Ervaring met business process analysis, requirement analysis, process design, performance specifications.
  • Vakkennis en ervaring in integratie van purchasing en inventory management systems, CRM en business intelligence systems.
  • Ervaring in het ontwikkelen van digitale platforms en innovatieve online en e-commerce technologieën.
  • Bachelor degree of hoger, bij voorkeur in IT, computer science of gerelateerd.
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels.
De (vaste) functie van Senior IT Project Manager E-Commerce is gevestigd in centraal België (omgeving Brussel-Gent). Het betreft een invloedrijke rol met marktconforme arbeidsvoorwaarden. Er wordt gerapporteerd aan een IT Manager in België alsook aan de Head of IT op het hoofdkantoor van de organisatie.

Bij interesse, stuur dan het Engelstalige CV en begeleidend schrijven in via http://www.kienbaum.nl, project ‘Senior IT Project Manager E-Commerce 16023’. Diplomachecks en referentiechecks zijn standaard onderdeel van de procedure.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6311
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 6 keer

welkom, dat is wel een binnenkomer van formaat.
Ik heb een sterk vermoeden dat we u nog vaak gaan terugzien op deze site en dat we blij gaan zijn met uw bijdragen over allerhande onderwerpen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

is het niet HeadHunter ipv MarkHunter :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Misschien een beetje spam... maar op de dag vind je de job van je leven :wink:
MarkHunter
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2016, 13:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Omdat het aanbod van IT Project Managers schaars is, probeer ik even op een andere manier de juiste kandidaten te vinden!
ben.w
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 dec 2015, 18:17

Voor marktconform loon stapt bijna niemand over van job, kan me dus wel inbeelden dat je het moeilijk hebt. En regio Gent tot Brussel, laat de mensen raden waar ze het vaakst zouden zijn. No offense, gewoon mijn mening bij zo'n post. Veel succes met de zoektocht.
MarkHunter
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2016, 13:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Als je IT Project Manager E-Commerce bent, zou je wellicht met deze senior functie wel een stap omhoog salaristechnisch kunnen maken.
De regio is misschien voor de Nederlanders wat minder aantrekkelijk, maar het betreft wel een grote internationale organisatie en bij succes kun je met je team e-commerce ook in de overige landen opzetten.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Zeg MarkHunter, misschien dat jij mijn beeld over headhunters/recruiters wat kan nuanceren?
Als je abstractie maakt van de personen zelf lijkt de job toch te bestaan uit copy-pasten op sociale netwerksites, keyword-zoeken op linkedin, niet getarget mailadressen spammen (god weet waar die vandaan komen) en zeer slecht gefilterd "profielen" doorsturen. Mijn ervaring als zowel "prooi" als eindklant is eigenlijk zeer slecht. En een "relatie opbouwen" klinkt al even hol als de prul die met de verjaardag gegeven wordt. Het enige nut dat ik kan bedenken is een extra laagje bescherming voor de eindklant?

Verder welkom hoor
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Heb geen hoge dunk van headhunters, ze pakken 50 euro per dag tot wel 30 tot 50% extra op je daily rate, ze moeten zelf maar 1x moeite doen en incasseren nadien maandelijks een mooie fee. Ik ken er meerdere die daar rijk zijn van geworden en nu op vervroegd pensioen in Spanje zitten met een dikke villa ... ik kan de namen van alle rotte appels in de sector opnoemen. Er zijn ook eerlijke headhunters, maar ze zijn dun gezaaid.

Het ergste is de tussenmarkt, dan heb je soms 2 tot 3 soms wel 4 tussenpartijen die allemaal aan de marge snoepen, zodat je ofwel verschrikkelijk duur wordt voor de eindklant, of je daily rate in mekaar zakt zodat je er weinig aan over houdt.
Plaats reactie

Terug naar “Development”