Virtuele rondleiding

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Hey iedereen,

Ik heb de vraag gekregen om een website te updaten met een soort virtuele rondleiding indien mogelijk. Niet een gewone panorama foto maar het liefst zo opvallend mogelijk.

Ik heb deze van greyhound gevonden die echt wel knap is en moet volgens mij technisch haalbaar zijn. Maar weet iemand hoe ik hieraan best kan beginnen en met welke software? eventueel beginnen met een foto als achtergrond en achteraf een video maken en die in een gif renderen?

https://www.greyhound.com/en/discover-g ... rtual-tour

Alvast bedankt!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Google Street View
Op de site vind je trusted photograpers per land/regio/stad.
Voorbeeld
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Google streetview is the way to go. Dan krijg je een virtuele wandeling in jouw zaak/bedrijf met volledige integratie in google en alle apps.
Omdat jij de website zal maken hoor je dat misschien niet graag maar ik zou in 2016 geen mensen meer aanraden geld te investeren in een losstaande virtuele Tour.

Ikzelf heb goede ervaring met 360atmosphere, prijzen vallen nl. mee tov. sommige fotografen. Maar zoals hierboven aangegeven, mogelijkheden zat per regio/stad!
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Google streetview is niet goedkoop hoor. Die fotografen werken met vaste tarieven opgelegd door google. Anders vraag eens stellen aan www.flexmedia.be ? Die neemt alleszins ook gewoon foto's om virtuele rondleidingen te maken, zonder publicatie op google.
Plaats reactie

Terug naar “Development”