Vrijwilliger gezocht voor kleine programmeeropdracht Win/Mac

Gautier
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 94 keer
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer

Vrijwilliger gezocht voor kleine programmeeropdracht Win/Mac

Berichtdoor Gautier » 09 Okt 2015, 22:33

Hallo,

Ik heb me zelf nooit veel met programmeren bezig gehouden, maar zoek hulp van iemand om een zeer klein programma'tje in elkaar te boksen.

Het gaat erom dat ik een GUI zou nodig hebben voor een programma dat normaal vanop de command line wordt aangeroepen, een URL als parameter, en nog wat vlaggen erbij.
Op de command line zou ik het ongeveer als volgt aanroepen: programma.exe http://xyz.com -x -y -z.

Maar omdat velen niet met de command line overweg kunnen, zou ik dus een GUI kunnen gebruiken die dit programma aanroept. Gewoon een vakje waar je de aan te roepen URL kan invullen, een go-knopje ernaast, en eventueel nog wat vinkjes om parameters aan en af te schakelen.

Ik neem aan dat het voor ervaren programmeurs niet veel werk is. Wel zou ik het nodig hebben voor zowel Win als Mac, en liefst van al standalone gecompileerd. Zodat er dus geen externe bibliotheken of Java, Python of wat meer aangeroepen moeten worden. Zo dummy-proof als mogelijk.

Mocht iemand zich geroepen voelen, gelieve me je e-mail adres te pm'en, en dan stuur ik je de exacte details door.
't Is voor mensen in het onderwijs, dus de factuur mag naar Hilde Crevits :-D

Bedankt

Terug naar “Web-en applicatie-ontwikkeling”