Waze nav App

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

Juist, goed gespot van die Google Maps kaarten Kenw00t. Je kan wel gelijk hebben, in ieder geval ziet deze applicatie er beter uit dan Waze en met de wijzigen onder de moterkap in Android 4.3 zal u route ook makkelijk en correcter weergegeven worden.
Afbeelding
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Eerste stappen van integratie Waze in Google en omgekeerd:
Waze voortaan met Google Search, de Waze Map editor uitgerust met Google Streetview en Google maps wordt voortaan voorzien van de Waze verkeersmeldingen...
http://www.waze.com/blog/waze-brings-go ... community/
Misschien iets voor de nieuwsrubriek?! , alvast toch goed genoeg, zij het wel wat eenzijdig, voor engagdet :-D
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 92 keer

Officiële tweet van Google met link naar blogpost:
Twitter: https://twitter.com/googlemaps/status/369873600859222017 Artikel van The Next Web:

http://thenextweb.com/apps/2013/08/20/g ... ap-editor/

Zeer leuk dat de verkeersinfo van Waze in Google maps zit :)

Zeker omdat ik geen fan ben van het waze uiterlijk.

Edit: Spijtig en onbegrip waarom dit nog niet voor de Benelux werkt...
Afbeelding
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Zou in principe wel beschikbaar zijn in Nederland en België:
http://androidworld.nl/nieuws/google-ma ... en-belgie/
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Steven, nog een vraagje:

Ik rapporteer vrij veel "stilstaande voertuigen op de vluchtstrook". Bij het bevestigen op het einde krijg ik soms echter een foutmelding dat hij de server of iets dergelijk niet kon vinden, en geeft aan om deze melding volledig opnieuw te proberen. Op een autosnelweg zit je dan al ettelijke honderden meters verder en dan klopt de doorgegeven GPS-locatie van de melding niet meer als ik ze opnieuw moet ingeven.

Wanneer neemt Waze dus eigenlijk de GPS-locatie op als er een melding wordt gemaakt? Ik zou veronderstellen dat dit genoteerd wordt op het moment dat je op het Meldingsicoontje duwt op de kaart, en niet bij de allerlaatste stap bij het "Verzenden" (nadat je op Gevaar > Vluchtstrook > Stilstaand voertuig hebt geduwd)? Ik wil het niet te complex maken, maar als de melding opnieuw aangemaakt moet worden, zou je die originele GPS-coördinaten moeten hebben, anders is het mosterd na de maaltijd (andere gebruikers zijn het probleem al gepasseerd en krijgen een kilometer verder pas de melding).
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

De coördinaten worden inderdaad opgenomen op het moment dat je het menu opent... Dus die worden goed geplaatst. In principe worden dezelfde coördinaten gebruikt als je opnieuw onmiddellijk op het menu drukt, na een mislukte poging...
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Gebruikt Waze sinds overname door google eigenlijk ook info die google maps vroeger al gebruikte?
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

In de editor is er de Streetview en aerials van Google... De verkeersinfo nog niet denk ik, maar uit mijn ervaring lijkt Waze bijna altijd voor op Google, dus lijkt me niet dringend nodig... :-)
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

meon schreef:Het is niet omdat je voor een flitspaal correcte snelheid rijdt dat je dat ter hoogte van de paal zelf ook nog doet. Ik kan versnellen en Waze geeft geen kik meer. Beter zou zijn gelijk Nokia Drive: altijd geluidssignaal bij flitspaal, bijkomende gesproken melding indien sneller dan toegelaten.
Daar ben ik het dus volledig mee eens, maar de ontwikkelaars weigeren dat precies te implementeren. Er is vraag naar, en gebruikers gewoon de keuze geven wat voor soort melding ze willen kan toch niet zoveel werk zijn. Dit is het enige negatieve dat ik over Waze te zeggen heb, moest ik een melding krijgen bij elke flitspaal zou het de perfecte navigatie app zijn.

Ik gebruik het nu al een paar maanden en ik heb wel iets vreemd opgemerkt. Naar het schijnt zou je een geluidsmelding moeten krijgen bij het naderen van een flitspaal aan een verkeerslicht? Dat heb ik nog nooit gehoord. Ik krijg wel een pop up, en soms als ik muziek aan het spelen bent wordt deze gepauzeerd voor 1 seconde (op de moment dat de melding er normaal zou moeten komen denk ik), maar er wordt geen geluidje afgespeeld. Vind er op het forum ook niet veel van terug, buiten een handvol mensen die het ook voor hebben. Bug? Andere meldingen zoals het naderen van een flitspaal (als ik te snel rijd dus) of een gevaar op de weg hoor ik wel perfect.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Spijtig dat de editor nu areals gebruikt van Google ipv Bing/Nokia... die laatste waren namelijk recenter dan het materiaal van Google :(
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer

@gm123 : je kan eens proberen de cache te verwijderen (ben je wel je instellingen kwijt denk ik), lijkt mij dat de audiobestanden niet goed gedownload zijn ofzo, ik krijg die melding wel.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Ik heb begin augustus van de zomer-actie geprofiteerd van Sygic om de kaarten van Europa en een jaar Traffic Info (ze maken gebruik van TomTom) aan te schaffen. Niet dat ik niet tevreden ben van Waze, integendeel, maar wou toch een offline gps als back-up hebben voor als mobiel internet of Waze server plat liggen.

Ik heb ze een aantal keren allebei naast elkaar gebruikt. Het is opvallend dat de ETA van Waze veel correcter is dan Sygic, die is soms te pessimistisch en soms te optimisch, vooral als hij alternatieve routes bij files voorstelt. Verkeersinformatie is bij Sygic wel sneller en juister; niet zozeer tijdens de spits, maar wel in het weekend enzo. Dan zijn er blijkbaar veel minder Wazers op de baan. Zaterdag nog in de file gestaan op de Expressweg door wegenwerken: Sygic was op de hoogte, Waze niet.
In Frankrijk was ik wel verbaasd over het groot aantal Wazers daar. Rond Parijs heb ik het tonen van de Wazers afgezet, ik zag bijna de wegen niet meer door al die "Wobbels" (zo noemen mijn kinderen de figuurtjes van Waze :) ).

Lay-out enzo is persoonlijke smaak, daar ga ik niet op in. Voor woon-werk verkeer vind ik de optie van Waze wel handig om geen gesproken instructies te krijgen maar wel nog bij meldingen van ongevallen. Dat kan bij Sygic niet met 2 klikken.
Conclusie is dat ik Waze toch als standaard-gps ga houden en Sygic als back-up.

Nog een suggestie voor steven: ik vind de optie in Sygic wel handig om de statusbar te verbergen, die is in Waze ook welkom.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1113
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Mathy schreef:@gm123 : je kan eens proberen de cache te verwijderen (ben je wel je instellingen kwijt denk ik), lijkt mij dat de audiobestanden niet goed gedownload zijn ofzo, ik krijg die melding wel.
Heb ik al eens geprobeerd, ook de app een paar keer opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. :?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

johcla schreef:Voor woon-werk verkeer vind ik de optie van Waze wel handig om geen gesproken instructies te krijgen maar wel nog bij meldingen van ongevallen.
Ah? Waar zit die optie?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Links onderaan op het Wazer-symbooltje klikken:
In de pop-up zie je links van "Menu" in de titelbalk een luidspreker.
Door erop te klikken kan je 3 statussen hebben:
- golfjes: gesproken rij-instructies en meldingen (voor onbekende bestemmingen)
- uitroepteken: geen gesproken rij-instructies maar wel gesproken meldingen (voor bekende bestemmingen)
- kruisje: geen gesproken rij-instructies en geen gesproken meldingen (gebruik ik nooit)
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Hi hi, heb geprofiteerd van dezelfde promo begin augustus... Kwestie van dingen te kunnen blijven vergelijken he...
Moet trouwens zeggen dat ik ongeveer dezelfde vaststelling en conclusies heb, momenteel...

Wat betreft de suggestie, je bedoelt de statusbalk van het OS weg hebben en zogenaamd full screen werken?

Meon, dat je die geluidisoptie nog niet ontdekt hebt... Superhandig, al zeg ik het zelf... :-)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6784
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Vorige week toerke Zwartewoud/Munchen/Wenen/Praag/Nurenberg & terug naar huis gedaan met sygic, toen ik de grens overreed heb ik direct terug googlemaps opgezet... dat vertelt genoeg zeker ? Laat ons hopen dat we straks feedback kunnen geven in google maps, waze staat me niet aan ivm met sociale aspect ervan, google maps staat me niet aan omdat er 0.0 feedback is over bv. flitsers & sygic staat me niet aan omdat de poi's nogal karig zijn (zodat je in het buitenland toch nog af en toe je roaming internet moet aanzetten)

Nog iets raars tegen gekomen trouwens, ik rij praag binnen en m'n gps begint te flippen, nogal ambetant in een stad met eenrichtingsverkeer, veel file, en een hoop straten waar je niet door mag. Ik rij dus tot een punt waar ik ongeveer de weg weet, parkeer me, zie iemand met z'n SG3 spelen, vraag de weg, zegt die tegen mij dat ook zijn gps niet werkte (ik heb dat ding vastgehad, internet stond aan & ook dat ding vond geen fix)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

::steven:: schreef:Wat betreft de suggestie, je bedoelt de statusbalk van het OS weg hebben en zogenaamd full screen werken?
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

iceke schreef:waze staat me niet aan ivm met sociale aspect ervan
Mag ik vragen wat dan precies?
Want het merendeel hoef je niet te gebruiken... Facebook link hoeft niet, je kan anoniem rijden, in app berichten van andere wazers kan je af zetten,... Enige sociale is dan nog de verkeersmeldingen en zo die je via anderen krijgt... :-)
Maar ben wel benieuwd...

Enkele maanden terug ok in Praag geweest, en geen problemen gehad... Perfecte navigatie in en rond de stad.... Heb er zowel Waze als Google maps gebruikt... Ene voor de wagen andere voor de wandelingen... :-)
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Vanaf vandaag ben ik ook Wazer, Waze naam is Goztow.

Wat me opviel: als ik mijn scherm horizontaal plaats, dan nemen de meldingen om af te slaan en zo bijna het ganse scherm in (Samsung Galaxy S II plus). Daardoor zie ik bijna niks meer van de weg. Verticaal is het beter maar daar heb ik ook minder plaats in de breedte.

Ik heb trouwens 6 Wazers geholpen deze ochtend :D!
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Bij de file mogelijkheden ontbreekt volgens mij ergens een 'lange wchtrij aan een verkeerslicht' optie. Tenminste indien waze verkeerslichten kent? In Brussel zijn de verkeerslichten heel slecht afgesteld. Dan kan je een 5 minuten aan een licht staan en daarna is geen kat te zien.

Typisch is dus dat de file slechts tot aan het licht staat. Nu gebruik ik hiervoor langzaam tot stilstaand verkeer maar echt passend is dit ook niet.

Fullscreen optie lijkt me ook wel tof. Zorgt er ook voor dat je minder geneigd gaat zijn om toch nog snel die net binnenkomende mail te lezen.
Trouwens uiterst tevreden van waze.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Leuk te horen!
Wat betreft de bemerking over file tot aan verkeerslicht. Op zich is wat je nu doet perfect. Je geeft aan dat je staat aan te schuiven, en automatisch zal ie dit aangeven tot de eerstvolgende kruising (junction node), waar dus ook de verkeerslichten staan.

Het gegeven of er dan verkeerslichten staan of niet, lijkt me minder relevant, wel de snelheid waarmee je een bepaald punt kan benaderen of voorbij gaan.

Voor het aanvullen van de historische data is het zeker minder relevant, gezien dit automatisch gaat. Waze analyseert hoe lang het duurt om bv. op kruispunten een bepaalde richting uit te gaan, en houdt hierbij de gemiddelde snelheid op uur x van dag y bij. Dit draagt dan bij tot de info die gehanteerd wordt voor de routeberekening.

Fullscreen optie lijkt me inderdaad ook best interessant... maar zeer zeker dan wel als optie natuurlijk, en niet automatisch voor iedereen... want ik hou er wel van om die mails snel te lezen... :-)

Bezorg gerust nu en dan een screenshot van leuke situaties of voordelen... nadelen mogen natuurlijk ook... Dan kunnen we die verder gebruiken in social media ofzo...

Voor wie het interesseert... Eind oktober, vermoedelijk, gaat ook een eerste Waze Belgium Meetup door... Geïnteresseerden of editors zijn altijd welkom! Meer info op de Waze Belgium Facebook, twitter of G+ account, alsook in het Waze Benelux forum... ;-)
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Kan je me ook eens duidelijk uitleggen wat voordeel de groepen hebben?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik heb nu ook al een paar keer Waze geprobeerd, qua navigatie mag ik niet klagen. Maar ik heb maar beperkt data, iemand een idee hoeveel mb 1 uur rijden kost ?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Je kan dit zien in de instellingen, hij houdt het bij. Instellingen, gevorderd, data overdracht. Test zelf eens ;).
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Bedankt, zover in alle optie had ik nog niet gezien. Ik zie er wel het nuttig van in, vooral voor wegenwerken werkt het beter dan de klassieke gps oplossingen. Qua route keuzes moet ik eigenlijk nog wat vergelijken.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Het idee is gewoonweg formidabel en de uitwerking heel mooi. Alles staat of valt met het aantal gebruikers. Hier in Brussel valt dat goed mee. Ik kan me Inbeelden dat dat in kleinere gemeenten.niet altijd even evident is. Zelf houd ik er ook wel van dat ik anderen kan helpen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Nu niet voor het één of ander, maar als je meldingen doorspeelt terwijl je aan het rijden bent riskeer je toch ook een boete en ben je toch al snel afgeleid van de weg?
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Spmmige meldingen kunnen al via voice command worden doorgegeven.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je aan het rijden bent neemt het programma zelf geen commando's direct aan met de melding dat je aan het rijden bent. Tenzij je u als passagier op geeft. Maar ik vind waze echt wel goed geworden. Het idee, de uitwerking. En als je iets wil doorgeven is dit met enkele touchkes direct in orde ;-)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Leuk het enthousiasme en positieve opmerkingen te horen.

Spraakcommando's kan je trouwens activeren met als b bestemming ##@asr in te geven... Dan kan je door wuiven of slepen met drie vingers opdrachten geven.

De Waze groepen, goede vraag... Op zich kan je via groepen berichten door geven, zoals bv alcoholcontrole... Of kan je een groep volgen van bv e17 en alle verkeersonfo ontvangen...
Maar eigenlijk vraagt bijna iedereen zich af waarom die groepen er nog zijn... Zelf zie ik er het nut niet meer van in en ze worden ook nog amper gebruikt.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Trouwens, het data verbruik... Iemand reed 1100 km in buitenland, zonder vooraf cachen, verbruik roaming was 15 mb... Maar wel benieuwd naar jouw testje en resultaten, mocht je die ondernemen.
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 11 keer

Volgens mijn ervaringen verbruikt Waze ongeveer 1mb per uur
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Vrijdag 300 km gereden. Kaarten waren al opgeslagen omdat ik er al eerder gereden heb. Verbruik was 4 MB volgens MyDataManager.
Deze zomer zo'n 3000 km naar Zuid-Frankrijk gereden, dus heen en terug. Verbruik was zo'n 60 MB voor Waze. Ik had een kaartje van Joe Mobile, maar met roaming van Mobile Vikings zou dat 9 euro kosten. Voor mij een redelijke prijs om een up-to-date gps te hebben. Wel rekening houden dat je roaming moet opzetten en dat andere apps dus ook data blijven verbruiken.

Wat de groepen betreft: er is trouwens ook een Userbase-groep :)
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 11 keer

Hoelang blijven meldingen zichtbaar ?

Ik had gisteren een melding gemaakt van een klein ongeval in de andere rijrichting, maar wanneer ik 30 min later terug kwam was er geen melding meer te zien.
Het ongeval was er nog altijd.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Standaard blijven meldingen zo'n 15' staan... Deze tijdsduur wordt verlengd als er andere Wazers je melding 'liken' of bevestigen.
Gezien de nog groeiende community kan het dus inderdaad zijn dat dergelijke meldingen vroegtijdig verdwijnen, maar we werken momenteel aan een 'tweak' om dit voorlopig anders op te lossen.
Anderzijds zal Waze zelf deze tijdsduur wat langer maken, op vraag van de gebruikers.
Je vaststelling klopt dus...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

johcla schreef:Wat de groepen betreft: er is trouwens ook een Userbase-groep :)
Waar?

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk 4
Bijlagen
uploadfromtaptalk1378806377623.jpg
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Aangezien er hier heel wat Nederlandslievende mensen zitten is het misschien joezerbees geschreven? :D

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Groep noemt Userbase.be
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Ik denk dat het idd hoofdletter gevoelig is. Userbase ingeven gaf bij mij Userbase.be als resultaat.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”