http://m.obiel.be is een nieuwe Vlaamse portaalsite voor mobiel internet.
De site is nog redelijk jong, en nog volop in ontwikkeling, maar zeker al de moeite waard om eens een kijkje te nemen.
Startpagina mobiel internet
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En Userbase staat niet tussen de nieuwspagina's, en toch hier reclame komen maken. 

- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Werkt niet met de browser van samsung op mobiele modus 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Bedankt voor jullie reactie.
- We overwegen om de 9 hoofdrubrieken op de homepage uit te breiden naar 12, en een rechtstreekse link naar Google zou het misschien iets te druk maken, maar we nemen het in overweging.
- Knoppen ipv logo+tekst: goed idee, zal in de toekomst waarschijnlijk uitgevoerd worden. Het stelt ons in staat om iets meer links op dezelfde oppervlakte te tonen, en het is makkelijker navigeren met een touchscreen.
- We overwegen om de 9 hoofdrubrieken op de homepage uit te breiden naar 12, en een rechtstreekse link naar Google zou het misschien iets te druk maken, maar we nemen het in overweging.
- Knoppen ipv logo+tekst: goed idee, zal in de toekomst waarschijnlijk uitgevoerd worden. Het stelt ons in staat om iets meer links op dezelfde oppervlakte te tonen, en het is makkelijker navigeren met een touchscreen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik krijg deze site veel als reclame bij mijn applicaties.
Toevallig geadverteerd bij Google?
Verder is zo'n site wel handig, maar ik ben geen fan van dat zwart.
Ik vind wel heel veel nuttige links, dus qua inhoud kan ik me er wel in vinden...
Toevallig geadverteerd bij Google?
Verder is zo'n site wel handig, maar ik ben geen fan van dat zwart.
Ik vind wel heel veel nuttige links, dus qua inhoud kan ik me er wel in vinden...
Inderdaad, Google is http://m.obiel.be aan het promoten
De zwarte achtergrond...smaken verschillen natuurlijk. Maar in de toekomst zal het mogelijk zijn om m.obiel.be te personalizeren.
Dwz: je favoriete rubrieken bovenaan plaatsen, rubrieken die je nooit gebruikt kan je weglaten,...
Waarschijnlijk wordt het dan ook mogelijk om je eigen achtergrondkleur te kiezen.
Hou ons in de gaten !!!

De zwarte achtergrond...smaken verschillen natuurlijk. Maar in de toekomst zal het mogelijk zijn om m.obiel.be te personalizeren.
Dwz: je favoriete rubrieken bovenaan plaatsen, rubrieken die je nooit gebruikt kan je weglaten,...
Waarschijnlijk wordt het dan ook mogelijk om je eigen achtergrondkleur te kiezen.
Hou ons in de gaten !!!