Webhostingsoverzicht

Alles over programmeren en development binnen de IT-wereld
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

JamesEarlGray schreef:Niemand die hier antagonist.nl kan aanduiden als goeie host? Ik zit er al enkele jaren, maar sinds ze zo duur zijn geworden, ben ik aan het overwegen om misschien over te schakelen, als mijn abo (van meerdere jaren) afloopt. We zullen nog zien, dus.
ik zit bij antagonist.
Ze zijn inderdaad een stuk duurder geworden, maar hun service is mee gegroeid.

Voor mij is het nog interessant qua prijs omdat ik er met een aantal pakketten in reseller zit.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb vandaag bericht ontvangen dat mijn webhoster ermee stopt. Ik heb een maand om iets anders te vinden.
https://www.hostabulous.com

Die hadden een formule voor onder andere $10 en $25 per jaar. Ik had die van $25. Ik zoek iets in die richting van van prijs, paar gb plek, zeer bescheiden noden behalve dat ik een mailinglijst moet hebben, liefst mailman dat redelijk betrouwbaar werkt, laag volume.

Obscuur en klein is prima. Ik heb al flink wat zitten googelen en de hosters in deze thread bezien. Voorlopig nog geen 'dat is hem!' gevonden. Of geen mailman of veel te duur of de webruimte is belachelijk klein.

Tips iemand?
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Ik heb deze sinds een maand en zeer tevreden over.
Duurt een paar uur langer voor alles in orde is maar ze checken je gegevens en daarom dus.

https://www.netcup.eu/vserver/
Internet via Mobile Vikings
pretkabouter
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2013, 20:28
Bedankt: 3 keer

Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

jphermans schreef:Ik heb deze sinds een maand en zeer tevreden over.
Duurt een paar uur langer voor alles in orde is maar ze checken je gegevens en daarom dus.

https://www.netcup.eu/vserver/
Ziet er goed uit. Duits, das ist gut. - Heeft hun webhosting plan mailman? Kan ik niet opmaken uit de details.

https://www.netcup.eu/bestellen/produkt ... odukt=1926
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Obscuur en klein tot daaraan toe, maar het eerste wat ik zie als ik op de website kom is
combines adventages of dedicatet and virtual server
Bij zo'n twee kemels in de eerste zin die ik lees ben ik toch weg.

Zelf zit ik momenteel bij Versio (laagste plan van 6 euro per jaar of zo). Ik denk wel niet dat ze mailman hebben en hij reageert soms ietwat traag, maar voor mijn eigen projecten is dat goed genoeg.
Voor professionele aangelegenheden of dingen die kritieker zijn qua snelheid/betrouwbaarheid TransIP. Maar opnieuw daar geen idee over Mailman.

Voor mail zat ik bij Zoho met hun gratis plan voor je eigen domeinnaam, maar dat is nu ook stopgezet voor nieuwe klanten :? .
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Ik zelf heb een dedicated server bij netcup voor plex en nog wat andere zaken. Webhosting gebruik ik niet. Maar ben toch tevreden over hun diensten.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3629
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Wil de boel hier niet kapen, maar... Plex? Staat je media daar dan ook en moet Plex een niet redelijk aardige cpu hebben om te transcoden?
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Kijk eens bij Hostgator.com ... niet de meest ideale maar ook redelijk budget en mailinglist support.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

  • OVH.fr - minder positieve ervaring - had daar een Pro pakket, maar was toch algemeen sloom, support so so
  • Pcextreme.nl - goedkoop, is wel cava, maar wel rare dingen met hun Varnish cache. Support is snel binnen kantooruren, daarbuiten iets minder. Hosting pakket werkte verder goed.
  • Gandi.net - simple hosting pakket S+ pakket (eerst M) - tevreden van, zeker niet het goedkoopste
Ik ben nu aan't kijken naar een VPS bij Hetzner om wat dingen te centraliseren.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

versio.be of .nl gewoon een webhost zoals alle andere :)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

cloink schreef:Wil de boel hier niet kapen, maar... Plex? Staat je media daar dan ook en moet Plex een niet redelijk aardige cpu hebben om te transcoden?
Heb deze nu genomen sinds een maand en hierop draai ik Plex zonder problemen. zelfs het transcoden gaat goed.
Schermafbeelding 2018-07-23 om 10.50.47.png
Internet via Mobile Vikings
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

butskristof schreef:
Voor mail zat ik bij Zoho met hun gratis plan voor je eigen domeinnaam, maar dat is nu ook stopgezet voor nieuwe klanten :? .
Die gratis zoho is er toch nog altijd? https://www.zoho.com/workplace/pricing.html?src=zmail is gewoon een beetje verstopt onder hun plannen die geld kosten.
devilkin schreef:
  • OVH.fr - minder positieve ervaring - had daar een Pro pakket, maar was toch algemeen sloom, support so so
  • Pcextreme.nl - goedkoop, is wel cava, maar wel rare dingen met hun Varnish cache. Support is snel binnen kantooruren, daarbuiten iets minder. Hosting pakket werkte verder goed.
  • Gandi.net - simple hosting pakket S+ pakket (eerst M) - tevreden van, zeker niet het goedkoopste
Ik ben nu aan't kijken naar een VPS bij Hetzner om wat dingen te centraliseren.
Ik ben wel blij met m'n VPS bij OVH. Ik kan ook niet echt klagen over hun support. Support over wat zich afspeelt op jouw VPS moet je natuurlijk niet verwachten aan hen. Maar support ivm het netwerk is goed.

Heb ook een hele tijd het goedkoopste hosting plan bij versio gehad voor simpele static HTML. Kan daar niet echt iets slecht over zeggen. Ik gebruik hen nog altijd als registrar voor m'n domeinnamen.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

combines adventages of dedicatet and virtual server
butskristof schreef:Bij zo'n twee kemels in de eerste zin die ik lees ben ik toch weg.
Er bestaan wel degelijk hybrid servers!
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bedankt voor alle tips. Die Duitse, netcup.eu is een goede maar heeft geen mailinglijsten.

Ik heb dit gevonden, van Taiwan;
https://mybdhost.com/plans-pricing/

Lijkt mij zeer geschikt. Moet enkel nog weten wat hun smtp-limiet is. Er zijn er die wel mailman aanbieden maar zo'n lage smtp-limiet hebben dat je er niets mee kunt doen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

WalterB1 schreef:Ik heb dit gevonden, van Taiwan;
https://mybdhost.com/plans-pricing/
Ze beweren zelfs dat hun servers oa. in Nederland zouden staan.

Hun netwerkstatus laat het wel afweten... https://mybdhost.com/portal/serverstatus.php
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

r2504 schreef:
Hun netwerkstatus laat het wel afweten... https://mybdhost.com/portal/serverstatus.php
Hun live-chat en contactformulier ook. Als dat al niet werkt ... geen optie :(
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1512
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

powaq schreef:Die gratis zoho is er toch nog altijd? https://www.zoho.com/workplace/pricing.html?src=zmail is gewoon een beetje verstopt onder hun plannen die geld kosten.
Voor nieuwe registraties enkel nog via webmail, geen IMAP/SMTP meer. Dat beperkt de bruikbaarheid toch wel redelijk drastisch. Nu ja, een gegeven paard hé. Ik begrijp dat zoiets niet kan blijven duren en dat de bestaande registraties onveranderd blijven. Zelfde voor Google die dezelfde service lang gratis heeft aangeboden.
petrol242 schreef:
combines adventages of dedicatet and virtual server
butskristof schreef:Bij zo'n twee kemels in de eerste zin die ik lees ben ik toch weg.
Er bestaan wel degelijk hybrid servers!

Ik had het over de schrijffouten in de woorden 'adventages' (advantages) en 'dedicatet' (dedicated).
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

butskristof schreef:
powaq schreef:Die gratis zoho is er toch nog altijd? https://www.zoho.com/workplace/pricing.html?src=zmail is gewoon een beetje verstopt onder hun plannen die geld kosten.
Voor nieuwe registraties enkel nog via webmail, geen IMAP/SMTP meer. Dat beperkt de bruikbaarheid toch wel redelijk drastisch. Nu ja, een gegeven paard hé. Ik begrijp dat zoiets niet kan blijven duren en dat de bestaande registraties onveranderd blijven. Zelfde voor Google die dezelfde service lang gratis heeft aangeboden.
Oei, ik zie het nu ja. Dat is wel minder want ik maak daar altijd gebruik van met m'n domeinnamen sinds Google betalend is geworden. Inderdaad compleet waardeloos zonder IMAP.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Als je gewoon een mailinglijst wilt : ik maak gebruik van groups.io. Dan kan je je hosting nog steeds elders zetten :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

jphermans schreef:
cloink schreef:Wil de boel hier niet kapen, maar... Plex? Staat je media daar dan ook en moet Plex een niet redelijk aardige cpu hebben om te transcoden?
Heb deze nu genomen sinds een maand en hierop draai ik Plex zonder problemen. zelfs het transcoden gaat goed.

Schermafbeelding 2018-07-23 om 10.50.47.png

Voor opslag
https://www.time4vps.eu
https://www.kimsufi.com
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 109 keer

Voor opslag gebruik ik google team drive.
Unlimited storage waarop dus al mijn data staat.
Internet via Mobile Vikings
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

krisken schreef:Als je gewoon een mailinglijst wilt : ik maak gebruik van groups.io. Dan kan je je hosting nog steeds elders zetten :-)
Dat was ik ook aan het overwegen om die mailinglijst ergens te plaatsen. Mijn noden zijn zeer bescheiden. Privé-lijst, een tiental leden, lage trafiek.

Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb;
https://riseup.net/

E-mail, VPN, mailinglijsten etc. gratis , werkt via donaties, voor mensen die actief zijn in de politieke-sociale sfeer. Technische ondersteuning voor onderdrukte doelgroepen en activisten. Een zeer bonte groep. Hoge aandacht voor vertrouwelijkheid van de data.

Mijn lijst is een gesloten interne mailinglijst op voor de syndicalisten van een bepaalde partij in dat bedrijf. Blijkbaar goed genoeg. Heb een goedkeuring van mijn lijst. Als dat effectief bruikbaar is kan ik een hosting zoeken zonder mailinglijst.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

WalterB1 schreef:E-mail, VPN, mailinglijsten etc. gratis , werkt via donaties, voor mensen die actief zijn in de politieke-sociale sfeer. Technische ondersteuning voor onderdrukte doelgroepen en activisten. Een zeer bonte groep. Hoge aandacht voor vertrouwelijkheid van de data.
En regelmatig een politie raid... voor je het weet worden hun servers in beslag genomen en sta je daar (om nog maar te zwijge welke aandacht je dan mogelijk trekt ook al doe je niets fout).
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een hoster en heb iets moeten vaststellen dat misschien wel evident is achteraf gezien maar waarvan ik denk dat er nog mensen zich aan zouden kunnen mispakken;
- andere hosters doen het anders dan je gewoon bent.

Ik ben 1 dag klant geweest bij https://www.pcextreme.nl - Tot ik doorkreeg dat PCextreme niet aan DNS-hosting doet voor externe domeinen. Ik ben gewoon dat je bij de registratieagent gewoon de naamservers aanpast naar die van de hosters en daarmee is dat in orde ... niet bij PCexterme. De DNS records moet je zelf ergens instellen. Mijn registratieagent doet ook niet aan volledige DNS controle, dan moet ik nog een derde partij voor de DNS-hosting gaan gebruiken. Ook alles is er manueel. Geen C-panel of zoiets, een portaal met scripts voor de installatie van van alles, geen GUI voor subdomeinen aan te maken ....

Niets mis met dat maar dat had ik persoonlijk niet door doen ik het boekte. Daar wou ik mij niet mee bezig gaan houden. Gelukkig hebben die een 14 dagen garantie die je mag opzeggen en annuleren. Prima verlopen.

Daarna had ik https://www.robohost.nl gevonden, leek ideaal voor mij. Vanwege mijn ervaring bij PCextreme toch wat beter zitten lezen ... en daar kan hosting niet voor extern gekochte domeinen.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

WalterB1, als het niet commercieel is (dus hobby/vereniging/...) dan kan ik wel helpen. Ik draai mijn eigen plesk (geen virtuele reseller , maar full blown) en kan je gerust (voor zulke doeleinden) iets bieden aan UB prijsjes.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Sasuke schreef:WalterB1, als het niet commercieel is (dus hobby/vereniging/...) dan kan ik wel helpen. Ik draai mijn eigen plesk (geen virtuele reseller , maar full blown) en kan je gerust (voor zulke doeleinden) iets bieden aan UB prijsjes.
Wel, dat is misschien wel een gedacht. Bedankt. Ik stuur u een PM.
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Vimexx zie ik ook steeds meer groeien als hoster.
Bieden ook BE serverruimte aan.

Ik heb er nu hosting eens geprobeerd en toch tevreden.
Domeinnamen ook nog goedkoop.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er zijn een paar klanten van mij die daar ook hun hosting afnemen en die zijn daar best tevreden over.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2958
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ik ben ook alles naar Vimexx aan het verhuizen (kom van YourHosting) en ben er zeer over te spreken. De support via ticket is top. Telefonisch nog geen contact nodig gehad. Ze gebruiken DirectAdmin als beheerstool.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Sinna schreef:Ik ben ook alles naar Vimexx aan het verhuizen (kom van YourHosting) en ben er zeer over te spreken. De support via ticket is top. Telefonisch nog geen contact nodig gehad. Ze gebruiken DirectAdmin als beheerstool.
Ik vind hen eigenlijk heel gelijkaardig aan Versio.nl in feite.
Maar support is inderdaad stukken beter (en menselijker). Geen standaard antwoorden gezien tot hier toe.
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2958
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 285 keer
Bedankt: 202 keer
Recent bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ik heb geen ervaring met Versio (buiten een domeinnaam voor persoonlijk gebruik) maar heb begrepen dat je bij Vimexx goedkoper gediend bent.
Computer(k)nul
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Ik was ook eens naar Vimexx aan het kijken, maar blijkbaar rekenen zij net als Versio nog steeds extra kosten aan als je wil betalen met credit kaart of bancontact, ook al is dat in Nederland sinds 2019 verboden. Een uitleg krijg ik niet van de support, behalve dan "We vallen onder dezelfde regeling als oa http://thuisbezorgd.nl waar het ook nog gebruikelijk is.". Vinden jullie dit dan normaal?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

BMaster schreef: Vinden jullie dit dan normaal?
Wat mensen op een forum daarvan denken is niet van belang. Het mag of het mag niet.

Het beste wat u kunt doen is het vragen/melden bij de Nederlandse bevoegde overheidsdienst. In België zou dat de FOD Economie zijn. Bel de infolijn van de Rijksoverheid indien geen beter contactpunt beschikbaar.
https://www.rijksoverheid.nl/contact
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

WalterB1 schreef:
BMaster schreef: Vinden jullie dit dan normaal?
Wat mensen op een forum daarvan denken is niet van belang.
Ik vroeg dat omdat iedereen hier Vimexx zo aan het promoten is, maar niemand zegt iets over die extra kosten. Ofwel betaalt iedereen met overschrijving natuurlijk.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik was die kosten al vergeten omdat ik daar sinds 2016 niet meer herladen had, en net gezien dat ik nog minder dan 5 credits had staan... dus maar ineens voor 100€ bijgeladen.
Ze werken trouwens met een wallet die je moet herladen en ik moet ook nog vermelden dat de prijzen ex BTW zijn als ja als particulier besteld.

Ik heb nu trouwens met bank overschrijving betaald kost 0€ (CC met bijn 4€ is wel duur) de eerste keer had ik met Bankcontact betaald...

EDIT:
"Dus als je voor 100 € herlaad moet je 121 € betaald (deze manier heb ik al bij al mijn domain verkopers gehad die ook resselling aanbieden)"

deze stelling klopt niet, je herlaad bij hen, en de btw wordt verrekend op het momenten van bestelling
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
WielerArchieven
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 maa 2022, 13:42
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Oud onderwerp, maar kon niet meteen een recenter terugvinden.

Ben zelf aan het uitkijken naar een nieuwe web host, momenteel zit ik bij Alfahosting maar betaalde ik eigenlijk jaren teveel voor een oud niet meer bestaand pakket ... niet zo netjes van hen om me niet de kans te bieden over te stappen naar één van hun nieuwere pakketten.

Geen grote vereisten, draai momenteel een niet al te druk vBulletin forum. Maar dit zou in de toekomst wel eens kunnen veranderen als er ook een foto galerij (welke software moet ik nog eens uitzoeken) bijkomt die toch aardig wat ruimte zal innemen. Dan kom ik niet meteen toe met de 5 GB die 'k nu heb.

Had zelf reeds gekeken naar Managed VPS bij o.a. Combell, Cloud86 (hoor ik goeie verhalen over) en Antagonist (vergelijkbaar met Cloud86 qua reviews). Maar zijn er nog andere welke jullie kunnen aanraden?
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Je kiest voornamelijk de duurdere partijen denk ik. Ze zijn goed, maar vooral zeer duur!

TIP : www.webhostingtalk.nl :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Hetzner of OVh zijn de prijs/kwaliteit kampioenen imho
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Die zijn zeker prima. Of je kijkt naar one.com (ook niet meer zo goedkoop, maar goed).

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Development”