OVH facturatie

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer

Sinds jaren betaal ik mijn OVH facturen via mijn prepaid account.
Stort iedere keer 10 Euro tot het geld opgebruikt is.
Daarna stort ik opnieuw.
Vorige maand was het tegoed opgebruikt ,dus heb ik een nieuwe storting gedaan.
Deze maand is het bedrag van de factuur niet van mijn prepaid account gegaan.
Er zijn ook geen openstaande facturen.
Is de factuur bij andere OVH klanten betaald of hebben die ook nog geen factuur gekregen?
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 7.80
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Op 2 december werd factuur betaald vanuit mijn ¨compte prépayé¨...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tibo
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

Hoe maak je een prepaid account bij OVH?
Tijdens het bestelproces heb ik slechts de keuze om te betalen met kredietkaart of een soort domiciliëring.
Bijlagen
OVH.png
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Is niet betalen :angel: zo doe ik het toch altijd
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Via hun "manager" is er een voorziening om vooraf-betalingen te doen...

https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/se ... anager.xml
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tibo
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

Bedankt voor de inlichting.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de optie prepaid niet.
Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Voor wat het waard is: eerst moet je klant zijn en een actieve lijn hebben, dan kun je via hun manager aan de slag...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tibo
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 5 keer

Om klant te worden moet men eerst betalen (begrijpelijk), maar om een bepaalde betaaloptie te kiezen moet men eerst klant zijn?
Ik heb alles ingevuld om klant te worden en heb blijkbaar reeds een account, want ik heb een mail ontvangen waarin gevraagd wordt om in te loggen en te betalen. Inloggen lukt, maar betalen enkel via kredietkaart of domiciliëring.
Ik kan wel klikken op 'My prepaid account', maar dan is het resultaat:' You don't have a prepaid account', en nergens de mogelijkheid om er één aan te maken.
In mijn account kan ik ook zien dat er een ticket in behandeling is.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Betalen met kredietkaart, wijze van betalen "valideren" in de manager, dan een willekeurig bedrag vooruitbetalen en je prepaid account is gespekt (in die volgorde vrees ik)...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Tibo schreef: Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.
Ik had hetzelfde probleem, twee telefoonlijnen besteld terwijl maar één nodig had. Ongebruikte lijnen zijn na een maand geschrapt.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”