Evaringen met Intellinet SIP Trunk

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de VoIP van Intellinet?
Deze is nieuw voor mij. Ik ben op zoek naar een nieuwe telefonie leverancier, komende van Telenet SIP Voice over Copper.

Ik werd snel te woord gestaan door hun Sales via telefoon, de chat liet het wat afweten :)
Technisch lijken ze alles wel op orde te hebben en ze bieden alles wat ik nodig heb -zonder gedoe-, maar ik ben benieuwd of ze het ook werkelijk waarmaken?

Ik zal deze gaan gebruiken in een omgeving waar heel veel gebeld word door een 5-tal mensen op een totaal van 20 personen, op een FreePBX centrale.

Telenet is niet mogelijk op de nieuwe site, vandaar de verandering.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik gebruik die al een jaar of 4, van toen het nog Svanto was. Over het algemeen ben ik er tevreden van; twee jaar geleden wel een weken lang aanslepend probleem gehad waarbij oproepen naar Proximus GSM's last hadden van one way audio (ontvanger hoorde ons niet, wij hoorden de ontvanger wel) maar verder geen noemenswaardige problemen. Al een paar keer proactieve melding van onderbrekingen gehad maar zelf niets van gemerkt.

De migratie van de administratieve platformen van Svanto naar Intellinet heeft wel veel tijd en aandringen gekost, maar als je nu klant wordt zit je direct op het Intellinet platform dus daar zal je geen last van hebben.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”