Hallo
Bij de overstap van analoge telefonie naar VoIP hebben we hier voor weepee gekozen voor inkomende gesprekken.
Toen betamax/delmount minder interessant werd een account met nieuw nummer bij ovh genomen en enkel deze nog gebruikt.
Nu vraag ik me af of het gewoon werkt om meerdere providers voor inkomende gesprekken te gebruiken?
Alvast bedankt!
E.
Verschillende/meerdere inbound VoIP providers?
-
- Moderator
- Berichten: 17487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
- Bedankt: 3348 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Begrijp je vraag niet goed ...
Je kan toch zoveel providers gebruikers als je zelf wilt?
Je hebt een nummer bij WeePee, je hebt een nummer bij OVH. Niets belet u toch om beide nummers te gebruiken voor inkomende gesprekken?
Ik zie dat je een Fritzbox gebruikt. Hier kan je tot 20 Voip accounts instellen
Je kan toch zoveel providers gebruikers als je zelf wilt?
Je hebt een nummer bij WeePee, je hebt een nummer bij OVH. Niets belet u toch om beide nummers te gebruiken voor inkomende gesprekken?
Ik zie dat je een Fritzbox gebruikt. Hier kan je tot 20 Voip accounts instellen
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.