Pagina 1 van 1

instellen antwoordapp OVH Entreprise

Geplaatst: 1 week 1 dag 22 uur geleden (13 Nov 2017, 20:15)
door KRL100
We hebben voor mijn vriendin op kantoor een lijn genomen bij OVH, de entreprise, om alle mogelijkheden te bekijken, en daarna volledig weg te gaan bij PX.

Experten in OVH SIP hier? Wat willen we doen?

Via 'plages horaires' verschillende voicemails instellen, bvb van 9 tot 17u mag de telefoon gewoon bellen zonder voice mail, maar op dinsdag- en vrijdagnamiddag mag de telefoon niet rinkelen, maar moet er meteen een voice-mail zijn met 'deze namiddag werken we achter gesloten deuren, je kan ons op de eerstvolgende werkdag terugbellen'.

Na 17u zou er dan weer bvb na 20 seconden bellen moeten een VM zijn met 'we zijn momenteel gesloten, onze openingsuren zijn...'.

Hoe zouden we dit best instellen?

We hebben 2 lijnen op één SIP. Opties van die 'entreprise' zijn plages horaires, renvois conditionnels, etc... (zie infra).

Hoe pakken we dit best aan, vooral die verschillende boodschappen op verschillende momenten?

OVH01.png

Re: instellen antwoordapp OVH Entreprise

Geplaatst: 1 week 1 dag 8 uur geleden (14 Nov 2017, 10:08)
door KRL100
Iemand?