kiezen tussen standaard Mobiel of VOIP client op Android

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik probeer hier de mogelijkheid te bieden zodat er kan gekozen worden tussen Csipsimple (voip) of Mobiel (via mobiele operator) kan gekozen worden.
Op mijn samsung lukt het.

Op de LG/Huawei nog niet.

Eerst krijgen kinderen.....met Calltiger of zonder....Als ze zonder klikken, moeten ze Csipsimple of mobiel menu krijgen (of mag asap csipsimple zijn)
Bij de voip apps staat er 'Dialer integration' aangevinkt
keuze.jpg
freakske_b
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 04 feb 2011, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 3 keer

Dailer integration werkt ook niet op mijn Xiaomi Mi6, ook bij andere merken en modellen is dat een probleem zo te lezen op internet.
voip en modem via Fritzbox 7360 OS 6.31: OVH inkomend, uitgaand vaste lijnen - freevoipdeal naar GSM
Wifi via Amplifi HD
proximus pack Familus = TV + internet + vaste lijn
Xiaomi Mi 8 met businesspack Orange
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1973
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 101 keer

Ik gebruik het af en toe op een Galaxy Note 8 om klanten te bellen met mijn vaste lijn CID: Zoiper of ZoiperBeta over vpn.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Ik heb gewoon MobileVoIP en in die app heb je ook gewoon een lijst met contacten of kan je een nummer ingeven om via VoIP te bellen.
En "gewoon" bellen doe ik via de "normale" bel app. Is dat geen optie?

Maar als ik het goed begrijp, als u op bellen drukt wilt u de optie krijgen om via de "normale" app of via VoIP te bellen? Ik wil wel eens proberen of dat werkt met stock Android.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 89 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vroeger met de bètamachine apps kon je de optie aanvinken om het keuzescherm te krijgen (VoIP of standaard).
Op een bepaald ogenblik hebben ze de optie eruit gehaald met als reden 'andtoid kernel' (root nodig?). Of was het een verdoken commerciële reden?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”