OVH New profile => Registreert niet meer

AfAX
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

OVH New profile => Registreert niet meer

Berichtdoor AfAX » 29 Dec 2016, 14:15

Deze middag stond mijn envelopje te pinken op de handset van de Siemens C610IP. Ik druk op het envelopje en er staat iets van 'new profile of zo'. Ik veronderstel dat ik op OK geclickt heb en er werd gevraagd van de code in te geven. Ik gaf de conde in van mijn Siemens en nadien gaf hij 'Registration at provider failed'. Heb hem zo wat laten staan, maar de msg bleef. Geforceerd bellen via OVH lukt dus niet. Via Weepee op Cosmovoip kan ik we telefoneren. In de config van de 610 (via internet explorer) zie ik dat de betamaxen, en weepee geconnecteerd zijn, maar OVH registration failed.
Bij de advanced bij OVH staat als sip sip.ovh.be, terwijl in mijn oorspronkelijke mail bij onderschrijven bij OVH stond ovh3 ipv ovh. Ik heb dit aangepast, maar zonder resultaat.

Zijn er nog personen die de profile update gekregen hebben, en zijn er die issues hebben nu?

O ja, ik heb mijn eigen siemens, niet die van OVH.

Wijziging na een paar uurtjes proberen:

Heb de gigaset base gereset door stroom uit te trekken.
Als ik probeer OVH opnieuw te registreren lukt dit niet. In de 3 zones geef ik mijn telefoonnummer in en in de zone voor het paswoord mijn origineel paswoord. Lukt niet. Heb dus via OVH site een nieuw paswoord genomen voor mijn SIP, maar ook hiermee zonder resultaat. Hij wil niet registreren. Ik ga een case openen. Ben wel nieuwsgierig iof ik de enige ben.

Wijziging na nog een uurtje: werkt nu. Heb geen antwoord op het ticket bij OVH, maar heb het dus gesloten. Mss lag het probleem bij hen, of anders zullen ze wel iets in orde gebracht hebben (y) .

Terug naar “VoIP”