Weepee Accounts

Catchthemoment
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 22 Jan 2012
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Weepee Accounts

Berichtdoor Catchthemoment » 29 Jan 2012, 23:38

Binnenkort ontvang ik mijn Gigaset C610ip en wil dan starten met VOIP. Ik heb reeds een account bij 12VOIP (voor softphone gebruik), dus ik kan dit account gebruiken om mijn uitgaande gesprekken te testen.
Verder kan ik dan in de toekomst mijn telefoonnummer om laten zetten naar WeePee.

Ik heb hier gelezen op het forum dat het mogelijk is bij Weepee een testaccount aan te vragen. Hierbij heb ik enkele vragen:
- Op hun site zie ik een "Gigaset account" en een "SIP account". Wat is het verschil ?
- Ik dacht eerst dat je bij dit testaccount ook een telefoonnummer kreeg, zodat je ook inkomende gesprekken kan testen...doch ik neem aan dat dit enkel een account is voor uitgaande calls, niet ?

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 17948
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 860 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1715 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor krisken » 29 Jan 2012, 23:51

Klopt, enkel uitgaande gesprekken (en inkomend alleen als je mensen kent die je dan rechtstreeks bellen op je weepee nummer).

Ik meen mij te herinneren dat die speciale accounts zichzelf configureren, maar niet helemaal zeker...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

Catchthemoment
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 22 Jan 2012
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor Catchthemoment » 30 Jan 2012, 00:07

Dan heeft het niet veel zin om zo een Weepee testaccount te nemen vermits ik dat betamax account al heb.
Dus eigenlijk is het niet mogelijk om ingaande 'calls' te testen als ik het goed begrijp.

Hoe zit het dan als ik mijn huidige Telenet nummer laat overzetten naar Weepee? Gewoon laten overzetten, configureren en men kan me bellen op mijn nummer?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 17948
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 860 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1715 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor krisken » 30 Jan 2012, 00:21

Yeps, klopt!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4077
Lid geworden op: 04 Apr 2005
Locatie: België
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor Ken » 30 Jan 2012, 02:17

En let op als je het binnen het jaar wenst over te zetten... Kost een duitje...

Internet = Orange Love 200/20Mbps + Orange Surf Extra Card LTE backup
Telefonie = OVH VoIP Entreprise
GSM = Orange Arend Pro + Huawei Honor9
TV = Orange
Netwerk = 100% MikroTik powered

Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 12207
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 655 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1136 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor Goztow » 30 Jan 2012, 08:15

Als je een user account creëert bij Weepee, dan krijg je daar automatisch een nummer bij en 2 € belwaarde. Op dat nummer kan je gebeld worden door andere mensen van Weepee. Je kan het ook al instellen zodat, vanaf het moment dat de nummeroverdracht compleet is, alles al zal werken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 Mei 2010
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor bobsys1 » 30 Jan 2012, 11:31

Goztow schreef:Als je een user account creëert bij Weepee, dan krijg je daar automatisch een nummer bij en 2 € belwaarde. Op dat nummer kan je gebeld worden door andere mensen van Weepee.


Nog een paar vraagjes over Weepee.
Stel je hebt een sip account aangemaakt bij Weepee omdat je gaat verhuizen en op het nieuwe adres alleen VOIP wil gebruiken via Fibernet50.
Het oude Belgacom nummer zal op de dag van de verhuis overgedragen worden naar Weepee.
Nu blijkt dat de werken op het nieuwe adres veel vlotter verlopen dan gedacht en je kan een maand vroeger verhuizen.
Nu is daar geen koper aanwezig en zit je zonder telefoon. Telenet is daar in orde.
Kan een andere Weepee klant u dan bereiken onder het weepee user account nummer in de vorm : 3299090xxxxx ?
Wat draait de opbeller dan als die in Belgie woont ? 099090xxxxx ?? Dus 11 cijfers?

Als je ook een fax account al aangemaakt hebt met eveneens nummer overdracht op de latere verhuisdatum kan een ander Weepee klant dan ook een truuk gebruiken om alvast faxen te sturen voordat de fax nummer overdracht een feit is ?

En ten derde.... op het oude adres met de Belgacom stond een Dect Siemens Gigabit A400 met twee additionele toestellen bovenop het base toestel.
Op het nieuwe adres moeten die 3 A400 toestelen op de FB7390 geregistreerd worden als Dect toestellen. Hoe doe ik dat om te vermijden dat de toestellen zich wel degelijk op de FB registreren en niet op het base toestel ????

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13774
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2226 keer
Recent bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 617 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor philippe_d » 30 Jan 2012, 15:47

bobsys1 schreef:Kan een andere Weepee klant u dan bereiken onder het weepee user account nummer in de vorm : 3299090xxxxx ?
Wat draait de opbeller dan als die in Belgie woont ? 099090xxxxx ?? Dus 11 cijfers?

Als jij on-line bent (geregistreerd) met je WeePee account kan iedere WeePee user je bellen onder je account nummer.
Waar de opbeller woont maakt absoluut niets uit, hij moet gewoon jouw account nummer bellen (3299090 xxxxx).
Van zodra je oude Belgacom nummer geporteerd is, ben je dan ook op dit nummer bereikbaar.

bobsys1 schreef:Als je ook een fax account al aangemaakt hebt met eveneens nummer overdracht op de latere verhuisdatum kan een ander Weepee klant dan ook een truuk gebruiken om alvast faxen te sturen voordat de fax nummer overdracht een feit is ?

Ja, natuurlijk. Hij moet dan faxen naar je account nummer, en je zal die fax per e-mail ontvangen.

bobsys1 schreef:op het oude adres met de Belgacom stond een Dect Siemens Gigabit A400 met twee additionele toestellen bovenop het base toestel.
Op het nieuwe adres moeten die 3 A400 toestelen op de FB7390 geregistreerd worden als Dect toestellen. Hoe doe ik dat om te vermijden dat de toestellen zich wel degelijk op de FB registreren en niet op het base toestel ????

De gebruiksaanwijzing van je DECT handsets eens goed nalezen om te weten hoe je een handset bij een basis kan aanmelden. Normaal zou dit geen probleem moeten zijn. Eens geregistreerd zouden ze geregistreerd moeten blijven.
Misschien best een ander kode gebruiken (in plaats van de standard 0000), en je Siemens basis uitzetten ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7490 int, FW 113.06.80 , VDSL2 Annex A, sync 100/20 (vectoring), native IPv6 (Proximus).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 Mei 2010
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor bobsys1 » 30 Jan 2012, 16:16

@philippe_d

Punt 1: Yep. Werkt. Net getest.
Punt2: Net getest. Werkt ook.
Punt 3: Kan ik nog niet testen. Ik heb namelijk hier thuis één van zijn A400 extra toestellen met voeding maar niet de base station voeding. Kreeg die handset wel degelijk op mijn eigen FB7390 geregistreerd en werkt netjes samen met mijn eigen Fritz Dect. Ik wilde echter voorbereid zijn tegen morgen wanneer ik bij de man die verhuisd is alle 3 de A400 ga installeren. Ik dacht dat ik daar wel eens een probleem zou kunnen hebben omdat misschien die toestellen zich automatisch op het Gigaset base toestel zouden gaan registreren. Ik had de handleiding al gedownload en gelezen maar bleef toch met vragen zitten enerzijds omdat de handleiding alleen uitlegd hoe op het base station te registreren en anderzijds omdat ik diverse Menu items die in de handleiding staan niet op de A400 kon vinden. O.a hoe een station te UNregisteren. De beschreven menu items bestaan niet op de handset die ik hier heb. Ook het disablen van het base station kon ik niet vinden m.a.w die base voeding alleen als voeding gebruiken en niet als base station register point. Enfin ik zal wel ter plaatse gaan zien.

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13774
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2226 keer
Recent bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 617 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor philippe_d » 30 Jan 2012, 18:56

bobsys1 schreef:Ook het disablen van het base station kon ik niet vinden m.a.w die base voeding alleen als voeding gebruiken en niet als base station register point. Enfin ik zal wel ter plaatse gaan zien.

Dit laatste zou een probleem kunnen zijn als je het basis station wil behouden als loutere voeding. Het zou kunnen gebeuren, dat de handset zich automatisch weer bij het basis station aanmeldt, van zodra je de handset op het laadpunt zet.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7490 int, FW 113.06.80 , VDSL2 Annex A, sync 100/20 (vectoring), native IPv6 (Proximus).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 Mei 2010
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor bobsys1 » 30 Jan 2012, 19:01

philippe_d schreef:Dit laatste zou een probleem kunnen zijn als je het basis station wil behouden als loutere voeding.


Inderdaad Philippe dat was exact mijn zorg. :-(
Ik laat het in alle geval hier weten hoe het afloopt.
Eventueel neem ik een schroevendraaier en mijn soldeerbout mee :-D

ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 Jul 2010
Bedankt: 547 keer
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor ubremoved_15739 » 30 Jan 2012, 19:24

Normaliter is dit geen enkel probleem.

Je registreert de handset van de Gigaset op de Fritz!Box en dan blijft deze daar normaliter ook aangemeld.
(Meestal iets van "Instellingen" => "Handset" => "Handset aanmelden" / "HS aanmelden" op de Siemens Gigaset handset. Beetje afhankelijk van het model.)

Ik heb zelf een (oud) Siemens Gigaset basisstation (S440) met een bijhorende handset (S44) waarvan de handset aangemeld is op een Siemens Gigaset S685IP VoIP basisstation en het (oude) basisstation (S440) enkel nog dienst doet als oplaadstation voor de bijhorende handset (S44).
Dit geeft geen enkel probleem.
Zelfs indien de batterijen van de S44 handset leeg zijn (of zelfs verwijderd worden) blijft deze handset aangemeld bij het S685IP VoIP basisstation na het plaatsen van de handset S44 in het S440 basisstation (of het plaatsen van de batterijen).

Het Siemens Gigaset S440 basisstation en de bijhorende handset S44 zijn natuurlijk véél ouder dan de recentere Siemens Gigaset A400 ... en had deze functionaliteit reeds.

Verder heb ik geen enkele wijziging aangebracht aan het (oude) S440 basisstation.

Edit:
bobsys1 schreef:[snip]
Ik had de handleiding al gedownload en gelezen maar bleef toch met vragen zitten enerzijds omdat de handleiding alleen uitlegd hoe op het base station te registreren en anderzijds omdat ik diverse Menu items die in de handleiding staan niet op de A400 kon vinden. O.a hoe een station te UNregisteren. De beschreven menu items bestaan niet op de handset die ik hier heb. Ook het disablen van het base station kon ik niet vinden m.a.w die base voeding alleen als voeding gebruiken en niet als base station register point. Enfin ik zal wel ter plaatse gaan zien.

  • Betreffende "O.a hoe een station te UNregisteren". ==>> Reset handset is bij mijn weten de enige methode. ("Instellingen" => "Handset" => "Reset handset")
    Echter, om van aangemelde basis te veranderen dien je dit ook expliciet op de handset in te geven ("Instellingen" => "Handset" => "Kies basis"). Dit gaat dus niet zomaar "vanzelf" mocht dit jouw bekommernis zijn (Tenzij je kiest voor de optie "Beste Basis", dan zal de handset wél de basis kiezen met het beste bereik).
    Dus dat het basisstation waar de handset voorheen aangemeld was nog in de lijst staat, hoeft niet echt een bekommernis te zijn.
    Met een reset ben je zeker dat ook deze gegevens verdwenen zullen zijn en door de gebruiker niet meer "par hazard" gekozen kunnen worden.
  • Betreffende "disablen van het base station". Dit lijkt me niet mogelijk te zijn tenzij je de stroomstekker er letterlijk uittrekt / aan het solderen gaat. 8)
    Doch dit is absoluut niet nodig.

bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 Mei 2010
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor bobsys1 » 30 Jan 2012, 21:04

@eternum


Bedankt voor uw uitgebreide uitleg.
We gaan heel binnenkort weten hoe het allemaal uitdraaid.

alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 Feb 2007
Locatie: Tielt (W-Vl)
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor alfa_ajx732 » 25 Feb 2018, 11:47

Bij het experimenteren met een Weepee account heb ik het volgende ondervonden:
Op een Weepee account kan maar één User aangemeld zijn, en die bekomt ook de inkomende oproepen.
Ik heb het Weepee account op mijn FB7490 ingesteld en ik kan uitgaand en inkomend (van en naar een 2de Weepee account) bellen.
Nu wil ik ook dat (eerste)Weepee account op mijn smartphone met Zoiper (of csipsimple) instellen. Dat lukt en bellen gaat ook weer uit en in.
In het klantentool staat de smartphone nu als UserAgent geregistreerd.
Is de smartphone uitgeschakeld dan gaan de oproepen verloren. Wil ik nu mijn FB weer registreren lukt het wel om eerst in het klantentool de Useragent te resetten en na een tijdje ... komt de FB weer aan bod.
Bestaat er nu geen eenvoudiger manier? Of hoe kan ik smartphone ( ... en tablet) en FritzBox op een Weepee account gebruiken?
Moet ik misschien voor de smartphone een nieuw, enkel uitgaand, account aanmaken?
Dan moet er ook geld op staan en het minimum is 25€
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7490 FW 113.06.83 (modfs Time based Dial plan) (Sync 100/20)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E; dLAN 500 powerlines
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4

alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 Feb 2007
Locatie: Tielt (W-Vl)
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor alfa_ajx732 » 07 Mar 2018, 09:27

Het ziet ernaar uit dat als je bij Weepee van sip device wilt wisselen (bvb de oproepen op je smartphone krijgen) je eerst een User-agent reset moet uitvoeren in het klantentool.

Dan maar een tweede Weepee account aangemaakt, zonder inbelnummer, maar daar heb ik dan geen nummerweergave (CLIP)
Bij andere Voip providers (Voipbuster, Hotvoip) ook zonder inbelnummer heb ik wel nummerweergave want daar kan wel een nummer geverifieerd worden.

Weepee heeft ook voicemail en kan je via 1930 inrichten en opvragen.
Ik had gedacht, om de voicemail op te vragen vanaf een ander toestel (bvb in het buitenland), daarvoor het Weepee inbelnummer 026691900+account#+pin+1930 ... noppes lukt niet!
Heb ik reeds gemeld :https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=27781

Edit: Opgelost: Heb net antwoord gekregen van Weepee en de Voicemail zou nu wel via het inbelnummer bereikbaar zijn.
... en inderdaad nu werkt het. Problem solved.
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7490 FW 113.06.83 (modfs Time based Dial plan) (Sync 100/20)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E; dLAN 500 powerlines
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13774
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2226 keer
Recent bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 617 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor philippe_d » 07 Mar 2018, 14:47

Laat antwoord op de 2 vorige posts:

De eenvoudigste manier om met WeePee aangemeld te zijn met 2 verschillende toestellen is met 3 accounts:
  1. Ga op de website van WeePee, en maak hier een nieuwe "Forward account" aan: account 3 (gratis).
  2. Log in op de klantentool van WeePee, en stel een forward in naar jouw 2 bestaande accounts, gescheiden door een komma, vb:
    329909012345, 329909067890 (account 1, account 2).
  3. Registreer account 1 in op jouw FritzBox.
  4. Registreer account 2 in op jouw Smaprtphone.
  5. Doe een "user agent reset" op beide accounts.
Stuur nu een mail naar WeePee Support met de volgende vragen (en een link naar deze post :-) ):
    a. vraag om accounts 1, 2, en 3 te bundelen in één "PRO" account.
    b. vraag dat ze jouw telefoonnummer overbrengen naar de "Forward" account (account 3).
    c. vraag om account 1 (FritzBox) en account 2 (Smartphone) te "screenen" met jouw telefoonnummer.
Deze set-up heeft volgende voordelen:
  • volledige flexibiliteit: jouw telefoonnumer hangt aan een Forward account, die je gelijk waar kan laten bellen (ook op een GSM nummer).
  • al jouw inkomende calls zullen gelijktijdig bellen op alle toestellen, de eerste die opneemt krijgt de verbinding.
  • geen geklungel meer met user-agent resets als je wisselt.
  • uitgaande gesprekken, zowel met de FritzBox als met de Smartphone, gebruiken dezelfde CLIP (= screening).
  • je kan tussen account 1 en account 2 gratis bellen via het account nummer (329909012345, 329909067890).
  • last but not least: niet nodig om nieuw belkrediet aan te kopen: krediet van alle accounts worden samengevoegd op de PRO account).

[EDIT]
philippe_d schreef:je kan tussen account 1 en account 2 gratis bellen via het account nummer (329909012345, 329909067890).

Je kan ook tussen account 1 en account 2 gratis bellen door naar jezelf te bellen (je eigen telefoonnummer te bellen) :-)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7490 int, FW 113.06.80 , VDSL2 Annex A, sync 100/20 (vectoring), native IPv6 (Proximus).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 Feb 2007
Locatie: Tielt (W-Vl)
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor alfa_ajx732 » 07 Mar 2018, 19:21

@philippe bedankt hoor.
Dat is zover duidelijk en dat ga ik ook zo inrichten bij mijn dochter waar ik de nummeroverdracht heb laten uitvoeren

Van mijn kant heb ik een paar Weepee accounts ingesteld om zo mijn dochter via Weepee te bellen (gratis).
Hoe kan ik daar nu nummerweergave (CLIP) op krijgen zonder een nieuw nummer aan te vragen of mijn nummer (Scarlet) te porteren?
Nu krijgt ze "Onbekend"

philippe_d schreef:Stuur nu een mail naar WeePee Support met de volgende vragen (en een link naar deze post ):a. vraag om accounts 1, 2, en 3 te bundelen in één "PRO" account.b. vraag dat ze jouw telefoonnummer overbrengen naar de "Forward" account (account 3).c. vraag om account 1 (FritzBox) en account 2 (Smartphone) te "screenen" met jouw telefoonnummer.

Bij a: Betekent PRO account enkel dat het belkrediet over de drie accounts verdeeld wordt?
Bij c: Zou ik ook mijn Scarlet telefoonnummer kunnen laten screenen op mijn Weepee account? Zou een oplossing zijn voor het CLIP probleem!
Laatst gewijzigd door alfa_ajx732 op 07 Mar 2018, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7490 FW 113.06.83 (modfs Time based Dial plan) (Sync 100/20)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E; dLAN 500 powerlines
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 13774
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2226 keer
Recent bedankt: 16 keer
Uitgedeelde bedankjes: 617 keer
Contact:

Re: Weepee Accounts

Berichtdoor philippe_d » 07 Mar 2018, 19:39

"screening" is het codewoord :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7490 int, FW 113.06.80 , VDSL2 Annex A, sync 100/20 (vectoring), native IPv6 (Proximus).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.


Terug naar “VoIP”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast