
OVH: DID in België
-
- Elite Poster
- Berichten: 3873
- Lid geworden op: 09 Okt 2004
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Re: OVH: DID in België
ik weet niet of het hier ooit al geschreven is, maar bellen naar 1700 (Vlaamse Infolijn) lukt ook niet met OVH, met weepee probleemloos. 

- TanknaT
- Pro Member
- Berichten: 328
- Lid geworden op: 28 Jul 2007
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Re: OVH: DID in België
Ik heb dat ook al gemerkt. Op een gemeenschappelijke Fritzbox heb ik 2 OVH lijnen. Via de ene die de OVH-server "sip3.ovh.be" gebruikt gaat dit niet, de andere lijn die de OVH-server "sip.ovh.be" gebruikt, werkt probleemloos. Ik heb zelfs al eens als proef sip3.ovh.be vervangen door sip.ovh.be, dan werkt het wel, maar na een tijdje verlies ik dan de verbinding.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 24 Feb 2007
- Locatie: Gent
- Bedankt: 120 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Re: OVH: DID in België
Daarnet getest, 1700 bellen werkt hier goed bij OVH.
Ik gebruik een Gigaset via Bbox-3, al ben ik niet zeker of het daar mee te maken heeft.
Ik gebruik een Gigaset via Bbox-3, al ben ik niet zeker of het daar mee te maken heeft.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
-
- Elite Poster
- Berichten: 3873
- Lid geworden op: 09 Okt 2004
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Re: OVH: DID in België
je hebt gelijk, ook geprobeerd...je moet wel efkes wachten...maar het lukt! sorry voor desinformatie. 
staat hier ergens samengevat welke nr's je wel/niet kan vormen met OVH? Met weepee toch meer noodnummers dacht ik? Belangrijk om evt. nr. te porteren naar OVH of niet en ook in te stellen in fritzbox dat hij vb. ovh neemt of weepee.

staat hier ergens samengevat welke nr's je wel/niet kan vormen met OVH? Met weepee toch meer noodnummers dacht ik? Belangrijk om evt. nr. te porteren naar OVH of niet en ook in te stellen in fritzbox dat hij vb. ovh neemt of weepee.
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 4817
- Lid geworden op: 11 Jun 2010
- Bedankt: 562 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Re: OVH: DID in België
Oppassen met Creditcard aan ovh te koppelen. Heb nu 2 kennisen die hier problemen mee hadden. De eerste was met een Visa uit het Midden-Oosten, wat ik nog ergens begrijp. Telefoonnummer was afgesloten en verwijderd, maar Visa kaart niet. 2de kennis was Vlaamse Mastercard, die kerel zit nu in Turkeye en ze hebben en kaart geblokkeerd.
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 24 Feb 2007
- Locatie: Gent
- Bedankt: 120 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Re: OVH: DID in België
Ik koppel m"n PayPal rekening, al jaren zonder problemen.
Onlangs was er wel een iets met de betaling van een maandelijkse factuur, mijn Visa kaart was nml. vervallen, Ik had wel reeds een nieuwe maar in PayPal had ik de verval datum vergeten aangepassen. De betaling is vanaf dan niet meer automatisch gegaan.
Heb nu een nieuwe betalingsmethode gemaakt en zal zien bij de volgende afrekening of het terug automatisch zal gaan.
Onlangs was er wel een iets met de betaling van een maandelijkse factuur, mijn Visa kaart was nml. vervallen, Ik had wel reeds een nieuwe maar in PayPal had ik de verval datum vergeten aangepassen. De betaling is vanaf dan niet meer automatisch gegaan.
Heb nu een nieuwe betalingsmethode gemaakt en zal zien bij de volgende afrekening of het terug automatisch zal gaan.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
-
- Pro Member
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 31 Okt 2010
- Bedankt: 37 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Re: OVH: DID in België
Had deze vroeger ook gekoppeld aan VISA, maar ben dan overgeschakeld op Mastercard en heb dan een SEPA-domiciliëring genomen, zodat dit maandelijks automatisch van de zichtrekening betaald wordt. Tot hiertoe nog geen enkel probleem mee gehad.
-
- Elite Poster
- Berichten: 825
- Lid geworden op: 10 Jan 2014
- Bedankt: 61 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Re: OVH: DID in België
Hier gewoon paypal, waarbij ik deze ieder 3 maand via bancontact oplaad.
Hoe kun je wel een SEPA domiciliëring instellen? Laatst gezocht, maar ik kon enkel een paypal-domiciliëring instellen (en OVH ondersteunt helaas geen bankkaart via paypal, moet creditcard zijn, waar dit voor m'n meeste betalingen wel lukt).
Hoe kun je wel een SEPA domiciliëring instellen? Laatst gezocht, maar ik kon enkel een paypal-domiciliëring instellen (en OVH ondersteunt helaas geen bankkaart via paypal, moet creditcard zijn, waar dit voor m'n meeste betalingen wel lukt).
-
- Pro Member
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 31 Okt 2010
- Bedankt: 37 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Re: OVH: DID in België
inloggen in de manager, dan rechtsboven op facturatie, nadien in de linkerkolom op mijn betaalmethodes en dan rechts klikken op een betaalmethode toevoegen. Daar kan je kiezen tussen paypal, bankrekening of creditcard.
Na het invullen van de gegevens van je bankrekening dien je formulier af te drukken en na ondertekenen terug te sturen naar OVH.
Enige tijd later krijg je per mail bevestiging dat de domiciliëring is geactiveerd en wordt dit automatisch van je zichtrekening betaald.
Na het invullen van de gegevens van je bankrekening dien je formulier af te drukken en na ondertekenen terug te sturen naar OVH.
Enige tijd later krijg je per mail bevestiging dat de domiciliëring is geactiveerd en wordt dit automatisch van je zichtrekening betaald.
-
- Elite Poster
- Berichten: 841
- Lid geworden op: 14 Jun 2004
- Locatie: Rotselaar
- Bedankt: 16 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Contact:
Re: OVH: DID in België
Heeft er iemand ervaring met nummeroverdracht van OVH naar Telenet?
3 weken terug heb ik online Fluo Plus besteld bij Telenet, geen installatie vereist.
Nummeroverdracht is geen probleem volgens Telenet klantendienst maar we zijn ondertussen wel 3 weken verder en extra informatie buiten we zijn ermee bezig krijg ik niet vast van Telenet.
3 weken terug heb ik online Fluo Plus besteld bij Telenet, geen installatie vereist.
Nummeroverdracht is geen probleem volgens Telenet klantendienst maar we zijn ondertussen wel 3 weken verder en extra informatie buiten we zijn ermee bezig krijg ik niet vast van Telenet.
Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: 07 Mei 2006
- Bedankt: 21 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Re: OVH: DID in België
ik heb het omgekeerde voor... nummeroverdracht is perfect gebeurd
maar als ik via OVH naar dat "telenet" nr wil bellen is er geen routing
OVH is nooit verwittigd geweest en weigerd hun routing aan te passen;
het Franse bedrijf wil ook niet naar de Belgische CRDC database kijken;
ze willen papiertje van telenet
en telenet staat niet te springen voor zo'n papiertje... alles is in orde voor hun...
overdracht werd "telefonisch" geregeld via helpdesk
ondertussen gewoon ingesteld om via "scarlet" uit te bellen naar dat vast nr ipv via ovh... kous af
maar als ik via OVH naar dat "telenet" nr wil bellen is er geen routing
OVH is nooit verwittigd geweest en weigerd hun routing aan te passen;
het Franse bedrijf wil ook niet naar de Belgische CRDC database kijken;
ze willen papiertje van telenet
en telenet staat niet te springen voor zo'n papiertje... alles is in orde voor hun...
overdracht werd "telefonisch" geregeld via helpdesk
ondertussen gewoon ingesteld om via "scarlet" uit te bellen naar dat vast nr ipv via ovh... kous af

Wireless = FON
Internet & Televisie = Scarlet Trio
Mobile = Mobile Viking
Telephony = OVH
-
- Elite Poster
- Berichten: 841
- Lid geworden op: 14 Jun 2004
- Locatie: Rotselaar
- Bedankt: 16 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Contact:
Re: OVH: DID in België
Die mogelijkheid is er. Is niet gelocked.
Mvg
Mvg
Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3873
- Lid geworden op: 09 Okt 2004
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Re: OVH: DID in België
Ik zie bij mijn ouders (ovh-client) dat zij 078 nummers gebeld hebben en dat dit 0 € kost.
Vroeger bij Betamax zat dit ook inclusief als je freedays had, nadien gewoon betalend als een gewoon zonaal gesprek.
https://www2.telenet.be/nl/tarieven/telefonie/
Telenet:
Verbindingskosten = € 0,05
Prijs per minuut = € 0,12 (aangerekend per seconde)
Als je zo 10 minuten aan de lijn hangt, dan heb je uw maandabbo al goed uitgespaard van OVH.

Vroeger bij Betamax zat dit ook inclusief als je freedays had, nadien gewoon betalend als een gewoon zonaal gesprek.
https://www2.telenet.be/nl/tarieven/telefonie/
Telenet:
Verbindingskosten = € 0,05
Prijs per minuut = € 0,12 (aangerekend per seconde)
Als je zo 10 minuten aan de lijn hangt, dan heb je uw maandabbo al goed uitgespaard van OVH.

-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 15 Sep 2010
- Bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 24 Feb 2007
- Locatie: Gent
- Bedankt: 120 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Re: OVH: DID in België
Via de manager v5 gaat het niet, pagina bestaat niet
Via de manager v3 lukt het wel en kom zo in de nieuwe manager terecht.
Via de manager v3 lukt het wel en kom zo in de nieuwe manager terecht.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 15 Sep 2010
- Bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Re: OVH: DID in België
SIP registreren bedoelde ik
. Softphone (3cx) noch hardphone (Fritz) raken geregistreerd op sip3.ovh.be. Niet op adsl en niet op 4g. 3stars werkt wel gewoon.
Edit: Zoiper werkt wél nog

Edit: Zoiper werkt wél nog
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: 24 Feb 2007
- Locatie: Gent
- Bedankt: 120 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
Re: OVH: DID in België
Hardphone Gigaset werkt bij ons.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 3B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 18.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt
-
- Premium Member
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 23 Aug 2013
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Re: OVH: DID in België
Weet er iemand wat de beste manier is om OVH in het engels te contacteren? Kan ik gewoon naar 1007 bellen?
Na meer dan een maand wachten ben ik het beu, en mijn support ticket staat ook al 2 weken open zonder antwoord.
Na meer dan een maand wachten ben ik het beu, en mijn support ticket staat ook al 2 weken open zonder antwoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 825
- Lid geworden op: 10 Jan 2014
- Bedankt: 61 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Re: OVH: DID in België
satsurfer schreef:Ik dacht nochtans ooit iets anders gelezen te hebben.
Het gaat hoor, maar omgekeerd kun je je OVH lijn niet in een andere telefoon steken (of trunk).
Je krijgt immers het wachtwoord niet van hun, zolang je een telefoon in bruikleen hebt.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4228
- Lid geworden op: 17 Nov 2009
- Bedankt: 1393 keer
- Recent bedankt: 4 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
Re: OVH: DID in België
lanadekat schreef:Weet er iemand wat de beste manier is om OVH in het engels te contacteren? Kan ik gewoon naar 1007 bellen?
Het is en blijft een Frans bedrijf natuurlijk. Geen idee of men in het Engels antwoord. Als je inschrijft op de VoIP-mailinglist dan kan je wel rechtstreeks via e-mail communiceren met de de VoIP-specialisten binnen OVH. Vaak kan je bij een probleem gewoon je telefoonnummer of login doorgeven en lost men je probleem op.
Een nieuw bericht toevoegen aan het ticket kan ook helpen.
Met behulp van https://translate.google.com/ moet het toch lukken om schriftelijk in het Frans te communiceren. Anders zou ik toch ver wegblijven van OVH.
Hier kan je nog eens de correcte bestelprocedure nalezen: https://docs.ovh.com/pages/releaseview. ... d=16254383
-
- Premium Member
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 23 Aug 2013
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Re: OVH: DID in België
raf1 schreef:Het is en blijft een Frans bedrijf natuurlijk. Geen idee of men in het Engels antwoord. Als je inschrijft op de VoIP-mailinglist dan kan je wel rechtstreeks via e-mail communiceren met de de VoIP-specialisten binnen OVH. Vaak kan je bij een probleem gewoon je telefoonnummer of login doorgeven en lost men je probleem op.
Een nieuw bericht toevoegen aan het ticket kan ook helpen.
Met behulp van https://translate.google.com/ moet het toch lukken om schriftelijk in het Frans te communiceren. Anders zou ik toch ver wegblijven van OVH.
Hier kan je nog eens de correcte bestelprocedure nalezen: https://docs.ovh.com/pages/releaseview. ... d=16254383
Ik ben er vrij zeker van dat ik geen verzendingsmethode heb kunnen kiezen zoals in de bestelprocedure staat vermeld. Deed ik iets verkeerd aangezien ik alle andere stappen wel heb gedaan en er gewoon een order gemaakt is. En nu ik er aan denk ... normaal gezien moest ik al een rekening hebben gekregen van de Credit Card waarmee betaald is maar dat is ook niet het geval. Ik zal een navragen of iemand anders die hier heeft gezien.
edit: geen rekening gekregen, er moet dus iets mis zijn. Fijn dat hun site zo duidelijk is en dat het lijkt alsof het betaald is.
Laatst gewijzigd door lanadekat op 10 Nov 2016, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 23 Aug 2013
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Re: OVH: DID in België
BertG3 schreef:Misschien eens op Twitter proberen ? Verstuur je tweet met @ovh_support_fr en @olesovhcom
Indien je Twitter hebt natuurlijk
Bedankt heb ze ook even gecontacteerd op Twitter.
Ik zou het toch raar vinden als er langs mijn kant iets mis is, onderaan de 'Bon de commande' staat:
'Votre bon de commande a été payé le 18/09/2016 a 20:00:47 - Votre commande est en cours de réalisation.'
-
- Premium Member
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 23 Aug 2013
- Bedankt: 60 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Re: OVH: DID in België
BertG3 schreef:Normaal reageren ze op werkdagen vrij snel via Twitter.
Dat kan, maar in de weekends volgen ze blijkbaar alleen andere mensen op Twitter.
Ik kreeg opeens een Twitter notification, ik dacht 'eindelijk een antwoord!' ... Was het een notification omdat @ovh_support_fr het Twitter account van een Franse Youtuber heeft gevolgd.
Hopelijk heb ik tijdens de weekdagen meer succes

-
- Elite Poster
- Berichten: 1951
- Lid geworden op: 29 Jan 2004
- Bedankt: 169 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Re: OVH: DID in België
Beetje off topic maar ovh gaat weer een test lanceren.
Enterprise pack - voip mobile included voor 10,99 ipv 14,99 for life
Enterprise pack - voip mobile included voor 10,99 ipv 14,99 for life
Chez OVH nous avons le soucis d'améliorer sans cesse nos outils. Pour répondre à vos besoins et toujours plus vous satisfaire, rien de tel que de vous demander directement votre avis. C'est pourquoi nous vous proposons de tester en avant première notre nouveau moteur de commande et de nous envoyer vos ressentis et vos retours via notre mailing list.
Pour ce faire, rendez-vous sur notre site le 25 et 26 janvier. En tant que testeur, profitez de la promotion pack entreprise - mobile inclus à 10,99€ HT/mois au lieu de 14,99€ HT/mois.*
Découvrez le pack
Vos feedback et vos retours sont les bienvenus sur notre mailing list
VoIP : voip@ml.ovh.net
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... xtor=ES-8-[offer]-20170123-%7Ccta]
Rendez-vous dans 2 jours !
Provider: Belgacom comfort VDSL2 100/20 Vectoring & DLM enabled ( Abbo 100/6 ) + Telenet Bussiness 240 ( Test )
Netwerk: BBox3 (Sagem), Unifi Edgerouter Lite, 2 x UniFi® AP AC Pro 's + switches Voip: Voip Ovh + 3*net
Tv: BGC TV met decoder v4 + v5
Netwerk: BBox3 (Sagem), Unifi Edgerouter Lite, 2 x UniFi® AP AC Pro 's + switches Voip: Voip Ovh + 3*net
Tv: BGC TV met decoder v4 + v5
-
- Elite Poster
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 27 Okt 2014
- Bedankt: 155 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 165 keer
Re: OVH: DID in België
Hallo,
Sinds kort krijg ik op mijn DECT'S quasi iedere keer dat ik wil uitbellen direct de melding "Interworking Error" en volgende logging in de Frit!Box
=> Internet telephony with XXXXXXXXX@sip.ovh.be via sip.ovh.be failed. Cause: Internal Server Error (500) [2 messages since 24.01.17 17:07:46]
Na enkele keren proberen krijg ik toch verbinding. Op travaux.ovh zie ik geen melding van een eventuele storing.
Iemand dezelfde problemen en een eventuele fix ?
Bedankt,
BertG3
Sinds kort krijg ik op mijn DECT'S quasi iedere keer dat ik wil uitbellen direct de melding "Interworking Error" en volgende logging in de Frit!Box
=> Internet telephony with XXXXXXXXX@sip.ovh.be via sip.ovh.be failed. Cause: Internal Server Error (500) [2 messages since 24.01.17 17:07:46]
Na enkele keren proberen krijg ik toch verbinding. Op travaux.ovh zie ik geen melding van een eventuele storing.
Iemand dezelfde problemen en een eventuele fix ?
Bedankt,
BertG3
-
- Pro Member
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 01 Dec 2011
- Bedankt: 15 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Re: OVH: DID in België
BertG3 schreef:Hallo,
Sinds kort krijg ik op mijn DECT'S quasi iedere keer dat ik wil uitbellen direct de melding "Interworking Error" en volgende logging in de Frit!Box
=> Internet telephony with XXXXXXXXX@sip.ovh.be via sip.ovh.be failed. Cause: Internal Server Error (500) [2 messages since 24.01.17 17:07:46]
Na enkele keren proberen krijg ik toch verbinding. Op travaux.ovh zie ik geen melding van een eventuele storing.
Iemand dezelfde problemen en een eventuele fix ?
Bedankt,
BertG3
In dezelfde VOIP afdeling op dit forum staat reeds een draadje "Problemen met OVH ". Mss daar alles verzamelen BERTG3. Indien je daar dan replied kunnen we mss met zijn allen een oplossing bekomen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3873
- Lid geworden op: 09 Okt 2004
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Re: OVH: DID in België
Ik wil via domiciliëring betalen. Blijkbaar moet je dat via post opsturen??? support@ovh.fr werkt niet.
bij assistance ticket aanmaken kan je geen pdf uploaden (via cloud dan proberen?)
"Vous avez ajouté un compte bancaire sur votre espace client pour lequel nous sommes dans l'attente de votre autorisation de prélèvement à nous retourner par voie postale. Votre compte bancaire sera validé dans les 24h à 48h à compter de la réception de votre autorisation de prélèvement."
Anders ga ik gewoon terug visa laten betalen hoor ipv SEPA domicilëring.
bij assistance ticket aanmaken kan je geen pdf uploaden (via cloud dan proberen?)
"Vous avez ajouté un compte bancaire sur votre espace client pour lequel nous sommes dans l'attente de votre autorisation de prélèvement à nous retourner par voie postale. Votre compte bancaire sera validé dans les 24h à 48h à compter de la réception de votre autorisation de prélèvement."
Anders ga ik gewoon terug visa laten betalen hoor ipv SEPA domicilëring.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5145
- Lid geworden op: 06 Jul 2008
- Locatie: Dendermonde
- Bedankt: 598 keer
- Recent bedankt: 9 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Re: OVH: DID in België
Ik heb domiciliëring bij paypal voor OVH. Bedrag wordt elke maand automatisch van mijn paypal rekening afgeboekt.
MacMini - Vu+ Zero - Fritz!Box 7490 + VoIP - 12x Sunpower 318 zonnepanelen
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4132
- Lid geworden op: 04 Apr 2005
- Locatie: België
- Bedankt: 81 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Re: OVH: DID in België
satsurfer schreef:Ik wil via domiciliëring betalen. Blijkbaar moet je dat via post opsturen??? support@ovh.fr werkt niet.
bij assistance ticket aanmaken kan je geen pdf uploaden (via cloud dan proberen?)
"Vous avez ajouté un compte bancaire sur votre espace client pour lequel nous sommes dans l'attente de votre autorisation de prélèvement à nous retourner par voie postale. Votre compte bancaire sera validé dans les 24h à 48h à compter de la réception de votre autorisation de prélèvement."
Anders ga ik gewoon terug visa laten betalen hoor ipv SEPA domicilëring.
Bij de moyens de paiement staat nadat je uw rekening nr invoerde een knop met PDF document, dat moet je uitprinten, tekenen en opsturen naar het vermelde postadres.
Internet = Telenet Business Fibernet 200 200/25Mbps + Orange Surf Extra Card LTE backup
Telefonie = OVH VoIP Entreprise
GSM = Orange Arend Pro + Huawei Honor9
TV = Netflix
Netwerk = 100% MikroTik powered
-
- Plus Member
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 26 Jun 2015
- Bedankt: 16 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Re: OVH: DID in België
Dat per post moeten sturen is bij mij ook de reden waarom ik het niet zal doen. Wat een gedoe.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4132
- Lid geworden op: 04 Apr 2005
- Locatie: België
- Bedankt: 81 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Re: OVH: DID in België
payphoneuser schreef:Dat per post moeten sturen is bij mij ook de reden waarom ik het niet zal doen. Wat een gedoe.
Bwa. Valt heus mee hoor. Eens het gedaan is werkt het goed

Zo voor meerdere accounts alles in 1 envelope opgestuurd en was na een weekje in orde.
Internet = Telenet Business Fibernet 200 200/25Mbps + Orange Surf Extra Card LTE backup
Telefonie = OVH VoIP Entreprise
GSM = Orange Arend Pro + Huawei Honor9
TV = Netflix
Netwerk = 100% MikroTik powered
-
- Elite Poster
- Berichten: 3873
- Lid geworden op: 09 Okt 2004
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Re: OVH: DID in België
is voor mijn vader. Al wat ouder. misschien handiger dat hij direct ziet afgetrokken worden van rekening. Nu was visakaart vervallen en plots mastercard bij Argenta, en hij snapte het niet. Na lang zoeken uitgedokterd. Dan 3 X verkeerde code ingeven voor zijn nieuwe mastercard (wist ik niet) en BINGO.
Daarom éénmalig SEPA-domiciliëring. Maar dat je niet kan uploaden is triestig. Dan nog postzegel van 1,13 € aanhangen + brief en papier (geprint). en hopen dat het niet verloren gaat in de post.
Nu elektronisch gehandtekend. No paper or inkwaste.
Eens zien of ze gaan akkoord gaan (wss. niet)
Niet dus
Dus hij had blijkbaar Paypal account (ga zijn zichtrekening daar aan koppelen). Makkelijker te stoppen dan SEPA-domiciliëring
Daarom éénmalig SEPA-domiciliëring. Maar dat je niet kan uploaden is triestig. Dan nog postzegel van 1,13 € aanhangen + brief en papier (geprint). en hopen dat het niet verloren gaat in de post.
Nu elektronisch gehandtekend. No paper or inkwaste.

Eens zien of ze gaan akkoord gaan (wss. niet)
Niet dus

-
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 09 Dec 2010
- Bedankt: 11 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Re: OVH: DID in België
Mijn moeder woont in een woonzorgcentrum. Er is een internetaansluiting in de kamer. Zou het mogelijk zijn om via OVH (cisco SPA112) een telefoon aan de praat te krijgen? Of zijn er mogelijk beperkingen op zo'n netwerk, die dat zouden verhinderen?
Scarlet Trio - Mobile Vikings - OVH - Lycachat - Weepee - Netflix - Amazon Prime Video - Stievie Free
-
- Administrator
- Berichten: 12381
- Lid geworden op: 14 Nov 2006
- Locatie: Brussel
- Bedankt: 674 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 1161 keer
- Contact:
Re: OVH: DID in België
Dat hangt al af van hun systeem. Sommige wzc hebben gewoon een telefoonaansluiting per kamer en laten je zelf een abonnement afsluiten bij belgacom. Andere hebben een eigen netwerk waarop je kan inloggen met kabel of wifi.
Ik neem aan dat het het laatste geval is? Dan zou het inderdaad wel kunnen dat bepaalde poorten dicht staan. Only way to find out is om het te proberen.
Wens je enkel inkomende oproepen of ook uitgaande?
Ik neem aan dat het het laatste geval is? Dan zou het inderdaad wel kunnen dat bepaalde poorten dicht staan. Only way to find out is om het te proberen.
Wens je enkel inkomende oproepen of ook uitgaande?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Waze user

Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast