Nieuwe VoIP operator Svanto ?
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Voor mij persoonlijk geeft deze werkwijze weinig vertrouwen om klant te worden.
Ik zeg niet dat het product etc volledig OK moet zijn bij de lancering, maar ik verwacht wel een minimum aan info en diensten.
Beetje zoals bij Gmail: eerst in beta met verschillende gebreken, maar wel een maildienst die wérkt en behoorlijke info rond wat kan en niet kan.
Voor mij persoonlijk is dit een beetje te mager op het moment, en de eerste indruk... mja, daar raak je niet snel vanaf...
Ik zeg niet dat het product etc volledig OK moet zijn bij de lancering, maar ik verwacht wel een minimum aan info en diensten.
Beetje zoals bij Gmail: eerst in beta met verschillende gebreken, maar wel een maildienst die wérkt en behoorlijke info rond wat kan en niet kan.
Voor mij persoonlijk is dit een beetje te mager op het moment, en de eerste indruk... mja, daar raak je niet snel vanaf...
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6887
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Goh, iemand wil binnen X maand een nieuwe dienst opstarten, ne gek(nee ik heb het niet over de ts) ziet per ongeluk een testpagina op het net en zet dit op een forum.....
Geef die kerels gewoon de tijd tot ze echt opgestart zijn en oordeel dan of ze wel of niet een goeie dienst aanbieden....
Geef die kerels gewoon de tijd tot ze echt opgestart zijn en oordeel dan of ze wel of niet een goeie dienst aanbieden....
-
- Plus Member
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 02 maa 2007, 19:56
- Locatie: Belgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 28 keer
Site staat terug online,
ziet er veelbelovend uit!
Een geduchte concurrent voor WeePee
maar dan met lagere tarieven per minuut: vooral de 0,02 euro naar ALLE Belgische vaste operators
en als ik het goed voor heb kan je via de prepaidformule ook een inkomend Belgisch telefoonnummer
kopen voor een eenmalige 17 euro met 2 euro belwaarde inbegrepen.
Zal mij komende week eens registreren om de kwaliteit te testen.
ziet er veelbelovend uit!
Een geduchte concurrent voor WeePee
maar dan met lagere tarieven per minuut: vooral de 0,02 euro naar ALLE Belgische vaste operators
en als ik het goed voor heb kan je via de prepaidformule ook een inkomend Belgisch telefoonnummer
kopen voor een eenmalige 17 euro met 2 euro belwaarde inbegrepen.
Zal mij komende week eens registreren om de kwaliteit te testen.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Zeg wat je wil over weepee nog geen moment spijt van gehad, hun service werkt perfect, heb nog nooit een moment gehad van hmm het is voip.
Maar als er goedkopere alternatieven zijn wil ik die best eens uit proberen, .. maar dan wil ik graag wel een overzicht zodat ik zelf kan kijken wat er zo voordelig aan is, ik heb een hekel aan sites waar je commerciële medewerkers moet contacteren om te weten wat hun tarief plan is. Ik wil direct kunnen vergelijken wat voordelig is voor mij. In mijn ogen als je het niet publiceert dan zal je ook niet veel goeds aan te bieden hebben, want iets wat goed is dat vertel je graag en zet je op een site.
edit:
Maar als er goedkopere alternatieven zijn wil ik die best eens uit proberen, .. maar dan wil ik graag wel een overzicht zodat ik zelf kan kijken wat er zo voordelig aan is, ik heb een hekel aan sites waar je commerciële medewerkers moet contacteren om te weten wat hun tarief plan is. Ik wil direct kunnen vergelijken wat voordelig is voor mij. In mijn ogen als je het niet publiceert dan zal je ook niet veel goeds aan te bieden hebben, want iets wat goed is dat vertel je graag en zet je op een site.
Juist maar je zal ook laten zien dat je over 2 jaar vooruitgegaan bent in uw prijzen, .. nu ok ik snap wel dat je liever een referentie op een site geeft, maar op uw site vind ik enkel tarifering voor NLSvanto.net schreef:Als we hieraan zouden meedoen, zouden we niet concurentieel zijn.iceke schreef:>Goh, persoonlijk.... Je kan je prijszetting hier toch meedelen ?
Ik wil hiermee zeggen dat een bericht dat je vandaag plaatst op een forum, over 2 jaar nog op dat forum zal staan.
Nu de prijzen van de markt schommelen van dag tot dag. Eenerzijds door de wisselkoersen, anderzijds door het beschikbaar aanbod in een bepaald land. Onze meest up to date tarieven staan of zullen op onze website staan.
..
edit:
Maar ik merk nergens zulk een forumulier, ...?Hoe ga je aan de slag? Contacteer ons op info[]svanto.net of vraag alvast je Svanto.net Virtueel Telefoonnummer aan via ons registratieformulier
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Wat mij vooral interesseert is hun netwerkopstelling (datacentra, uplinks, gebruikte materialen) en op welke manier deze redundant is opgebouwd en dergelijke.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
tja daar kunnen ze verhaaltjes rond vertellen, dat ga je nooit echt weten, .. wat ze hebben, nu het kan wel interessant zijn maar als ik een dienst krijg met een telefoon nummer en het werkt deftig, dan ben ik al content.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6105
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
heb een uitgebreide mail ontvangen van Sven (Svanto) met enkele onduidelijkheden voor mij. Zaken die ik op de site -nog niet- zo duidelijk vind.
Na 1 dag antwoord via svanto....nomado na +1 week: NO answer
- geen setupkosten voor een virtueel nummer (je moet prépaid bedrag storten, zodat je gesprekken kan maken=> ik vind dat bedrag niet terug op de site) na 1 jaar geen outgoing calls meer => nummer wordt geschrapt.
- ze zijn geregistreerd bij het BIPT+hebben licentie om nummers te porteren. Elke zone kan geporteerd worden.
- ze maken ook pakket aan voor bellen naar fix, maar eerst moeten ze de juiste marketing namen uitdokteren.
- codecs G.711 (a en µ law of 1 en 2), G729, G723, G722. Codec G711 levert momenteel nog steeds beste kwaliteit, daar door vele eindgebruikers gebruikt wordt.
indien je HD codec zou gebruiken, zal deze niet aangesproken worden, daar correspondent deze nog niet gebruikt.
Update:
- Connectiekosten zijn (nog) niet van toepassing. Dit is meestal afhankelijk van ons terminatie punt. Maar het terminatie punt dat we momenteel gebruiken rekent geen connectie kosten door dus zijn wij ook niet verplicht deze door te rekenen aan onze klanten.
- Ik zei dat je niet kan klagen vb. bij nomado als je voor 60 €/jaar een geografisch nomadisch nr. hebt + 500 belminuten:
Ik zou met 200-300' genoeg hebben/maand. evt. belminuten overdraagbaar?
antw.
"Ik stel voor een pack te maken van 99 euro per jaar. + zal dit ook meenemen bij het opmaken van de packs."
- mijn schrik om niet terug bij Colt Netwerk te zitten:
We maken zeker geen gebruik van het Colt Netwerk aangezien ik er in mijn verleden ook (professionele) problemen mee gehad heb. (Bepaalde belofte naar klanten die ze niet kunnen waarmaken...)
We hebben een soort van qualiteitswaarborg in het systeem ingebouwd. Dit wilt zeggen dat we bijvoorbeeld verschillende tier 1 providers aanspreken voor determinatie van de gesprekken. Maar het grote verschil zit hem in de ASR van de gesprekken, we verwachten van de operatoren een redelijke qualiteit per land. Bvb de qualiteit voor de terminatie in Afrika is niet hetzelfde als voor Europa. Je kan dus onmogelijk dezelfde eisen opleggen aan Afrikaanse Terminatie punten dan voor de Europeese.
Maar als we vaststellen dat een bepaalde operator zijn qualiteits eisen (ASR, PDD enz...) niet haalt, zullen we deze een straftijd geven en dus uitsluiten van de terminatie naar hun toe. Hierdoor kunnen wij ook naar onze klanten toe een gegarandeerde qualtiteit bieden.
Als je dus klachten hebt in verband met uw terminatie kunnen we u ook een ander terminatie punt aanbieden, maar dan zullen de tarieven uiteindelijk voor u als eindgebruiker hoger liggen."
- De nummerportaties kunnen in principe het hele jaar door aangevraagd worden. De eerste nummerportatie uit et Belgische netwek dient inderdaad nog te gebeuren maar dat staat gepland voor 07/11 en is afhankelijk van het BIPT/CRDC.
Wat we al wel doen is het porteren van internationale nummers uit landen zoals Frankrijk, UK, US en Canada. Maar de duurtijd voor de import van deze nummers is tot 8 weken.
Import voor deze nummers is al wel gebeurd.
- datacenters:
mocht ik voor volgende reden aan niemand mededelen: "ik zou je wel willen vragen om deze informatie zeker niet door te geven aan niemand, Dit is redelijk kritisch en bepaalt ook in zekere mate de concurrentieslag."
misschien mag ik wel vertellen: datacenters zijn gekozen omwille van de lage latency
meer vertel ik niet.
Na 1 dag antwoord via svanto....nomado na +1 week: NO answer

- geen setupkosten voor een virtueel nummer (je moet prépaid bedrag storten, zodat je gesprekken kan maken=> ik vind dat bedrag niet terug op de site) na 1 jaar geen outgoing calls meer => nummer wordt geschrapt.
- ze zijn geregistreerd bij het BIPT+hebben licentie om nummers te porteren. Elke zone kan geporteerd worden.
- ze maken ook pakket aan voor bellen naar fix, maar eerst moeten ze de juiste marketing namen uitdokteren.
- codecs G.711 (a en µ law of 1 en 2), G729, G723, G722. Codec G711 levert momenteel nog steeds beste kwaliteit, daar door vele eindgebruikers gebruikt wordt.
indien je HD codec zou gebruiken, zal deze niet aangesproken worden, daar correspondent deze nog niet gebruikt.
Update:
- Connectiekosten zijn (nog) niet van toepassing. Dit is meestal afhankelijk van ons terminatie punt. Maar het terminatie punt dat we momenteel gebruiken rekent geen connectie kosten door dus zijn wij ook niet verplicht deze door te rekenen aan onze klanten.
- Ik zei dat je niet kan klagen vb. bij nomado als je voor 60 €/jaar een geografisch nomadisch nr. hebt + 500 belminuten:
Ik zou met 200-300' genoeg hebben/maand. evt. belminuten overdraagbaar?
antw.
"Ik stel voor een pack te maken van 99 euro per jaar. + zal dit ook meenemen bij het opmaken van de packs."
- mijn schrik om niet terug bij Colt Netwerk te zitten:
We maken zeker geen gebruik van het Colt Netwerk aangezien ik er in mijn verleden ook (professionele) problemen mee gehad heb. (Bepaalde belofte naar klanten die ze niet kunnen waarmaken...)
We hebben een soort van qualiteitswaarborg in het systeem ingebouwd. Dit wilt zeggen dat we bijvoorbeeld verschillende tier 1 providers aanspreken voor determinatie van de gesprekken. Maar het grote verschil zit hem in de ASR van de gesprekken, we verwachten van de operatoren een redelijke qualiteit per land. Bvb de qualiteit voor de terminatie in Afrika is niet hetzelfde als voor Europa. Je kan dus onmogelijk dezelfde eisen opleggen aan Afrikaanse Terminatie punten dan voor de Europeese.
Maar als we vaststellen dat een bepaalde operator zijn qualiteits eisen (ASR, PDD enz...) niet haalt, zullen we deze een straftijd geven en dus uitsluiten van de terminatie naar hun toe. Hierdoor kunnen wij ook naar onze klanten toe een gegarandeerde qualtiteit bieden.
Als je dus klachten hebt in verband met uw terminatie kunnen we u ook een ander terminatie punt aanbieden, maar dan zullen de tarieven uiteindelijk voor u als eindgebruiker hoger liggen."
- De nummerportaties kunnen in principe het hele jaar door aangevraagd worden. De eerste nummerportatie uit et Belgische netwek dient inderdaad nog te gebeuren maar dat staat gepland voor 07/11 en is afhankelijk van het BIPT/CRDC.
Wat we al wel doen is het porteren van internationale nummers uit landen zoals Frankrijk, UK, US en Canada. Maar de duurtijd voor de import van deze nummers is tot 8 weken.
Import voor deze nummers is al wel gebeurd.
- datacenters:
mocht ik voor volgende reden aan niemand mededelen: "ik zou je wel willen vragen om deze informatie zeker niet door te geven aan niemand, Dit is redelijk kritisch en bepaalt ook in zekere mate de concurrentieslag."
misschien mag ik wel vertellen: datacenters zijn gekozen omwille van de lage latency

-
- Elite Poster
- Berichten: 6105
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 2 keer
http://www.svanto.net/
al de ganse dag niet te bereiken
Geen gegevens ontvangen
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Hier zijn enkele suggesties:
Reload this web page later.
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden
al de ganse dag niet te bereiken

Geen gegevens ontvangen
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Hier zijn enkele suggesties:
Reload this web page later.
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Gaat er nog iets gebeuren met deze VoIP provider?
Site ziet er nogal blanco uit?
Site ziet er nogal blanco uit?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Ik heb nog eens een kijkje genomen op de website en blijkbaar kon ik daar een test account aanvragen. Ik heb dit dan gedaan en de tests vallen eigenlijk heel goed mee. Heb de Zoiper applicatie ook geïnstalleerd op mijn Samsung en dit functioneert ook prima via wifi.
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Inderdaad,
Na de technische setup en de connectiviteit bij het CRDC zijn we er klaar voor
Op onze site staan de prijzen voor sip trunking, gehoste centrale en voip accounts. Je kan online een account aanvragen en uittesten.
http://www.svanto.net
Na de technische setup en de connectiviteit bij het CRDC zijn we er klaar voor
Op onze site staan de prijzen voor sip trunking, gehoste centrale en voip accounts. Je kan online een account aanvragen en uittesten.
http://www.svanto.net
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
-
- Moderator
- Berichten: 18447
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3749 keer
- Recent bedankt: 11 keer
De tarieven naar GSM zien er competitief uit
Ik zie ook niet direct of er een kost is voor het porteren van een nummer.
Krijg je bij een VoIP account gratis een telefoonnummer ?
- België GSM: 6.19 ct/min (+ btw)
Frankrijk GSM: 3.45 ct/min (+ btw)
Ik zie ook niet direct of er een kost is voor het porteren van een nummer.
Krijg je bij een VoIP account gratis een telefoonnummer ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik vind het niet zeer duidelijk. Als ik bv. 35€/maand voor een SIP trunk betaal zijn er dan belminuten inbegrepen ? Betere tarieven ? etc.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Bij VoIP small krijg je een gratis telefoonnummer. Bij de VoIP free ook (1 jaar geldig), maar dit is een tijdelijke actie voor de eerste 300 accounts.
Wat betreft de SIP Trunk: hier zitten 500 minuten vast / 150minuten mobiel inbegrepen. De kwaliteit hiervan is duidelijk beter dan de Betamax producten.
Ook het behoud van eigen telefoonnummer is mogelijk!
Wat betreft de SIP Trunk: hier zitten 500 minuten vast / 150minuten mobiel inbegrepen. De kwaliteit hiervan is duidelijk beter dan de Betamax producten.
Ook het behoud van eigen telefoonnummer is mogelijk!
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Mogelijkheid om nummers te kiezen?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Die mogelijkheid bestaat maar daar zijn wel kosten aan verbonden. Deze kan je raadplegen op www.svanto.net/tarieven.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Heb net een account aangemaakt en heb je hierrond een paar mails gestuurd. Onderandere komt het nummer dat ik krijg in die mail (tip : erg onoverzichtelijk, gebruik paragrafen) niet overeen met het nummer in mijn account.
Op http://www.svanto.net/tarieven vind ik geen info over extra kosten, enkel de beltarieven.
Op http://www.svanto.net/tarieven vind ik geen info over extra kosten, enkel de beltarieven.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2511
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De website hangt met ogen en haken aan elkaar. Sommige pagina's zijn nog onaangepast OOTB. Ook de informatie over het aantal belminuten inbegrepen bij trunks etc. kan ik niet terugvinden. 

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Er is net een mail naar je vertrokken 
EDIT: bedankt voor de feedback trouwens, de site is constant in beweging dus regelmatig checken is de boodschap.
Alle ideeën zijn intussen steeds welkom!

EDIT: bedankt voor de feedback trouwens, de site is constant in beweging dus regelmatig checken is de boodschap.
Alle ideeën zijn intussen steeds welkom!
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Received 
Kan je mij ook even laten weten waar ik de tarieven terug vind voor zelf een nummer te kiezen?

Kan je mij ook even laten weten waar ik de tarieven terug vind voor zelf een nummer te kiezen?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
De tarieven staan intussen op de website http://www.svanto.net/nl/Tarieven onder het tabblad telefoonnummers.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dus ik kan een 09-283 xx xx nummer aanvragen (om het even wat) voor €15 per jaar? Ook de iets makkelijkere? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat klopt. Op voorwaarde natuurlijk dat het nummer nog beschikbaar is. En ja, dit tarief geldt tijdelijk ook voor de gemakkelijke nummers. Vanaf januari zullen hier andere tarieven voor gelden die we dan publiceren op onze site.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
We zijn bezig met het automatiseren van de orders, echter is dit momenteel nog een manuele handeling. Je zou inmiddels je accountgegevens moeten ontvangen hebben!
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
-
- Pro Member
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
- Bedankt: 4 keer
Geen probleem, info ontvangen en getest. Zal het later wel eens testen vooral inkomend eens bekijken nu gewoon even gerinkeld en nummerweergave of dat al vlot werkt. Wel onmiddelijk nodig om te herladen zie ik, geen gratis 5 min ofzo. En herladen gebeurt ook onmiddellijk voor 15 euro, grote instap dus.
Graag wat meer info bij de gratis/small/large voip account als deze al vast ligt:
Nu enkel:
Graag wat meer info bij de gratis/small/large voip account als deze al vast ligt:
Nu enkel:
- Oproepen ontvangen
ok is duidelijk - Oproepen maken
Naar wie: enkele savanto bij gratis, en bij small/large, gratis bel minuten? - Eigen nummer verzenden
- Telefoonnummer
- Nummer weergeven
- Eenvoudige doorschakeling
- Geavanceerde doorschakeling
- Voicemail
- Best Support
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ik kreeg bij mijn gratis account 2 euro? Kan dit?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
We voegen op dit ogenblik standaard 2€ toe aan de accounts zodat iedereen kan testen 
Meer info over de topups kan je terugvinden op http://www.svanto.net/nl/herladen
Meer info wat betreft de accounts kan je hier vinden http://www.svanto.net/nl/voip-accounts
EDIT: we zijn momenteel bezig met het aanpassen van de nederlandstalige kant van de site. Zodra deze op punt staat gaan we over naar de engelstalige kant.

Meer info over de topups kan je terugvinden op http://www.svanto.net/nl/herladen
Meer info wat betreft de accounts kan je hier vinden http://www.svanto.net/nl/voip-accounts
EDIT: we zijn momenteel bezig met het aanpassen van de nederlandstalige kant van de site. Zodra deze op punt staat gaan we over naar de engelstalige kant.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Met €2 kan je alvast heel wat testen denk ik dan 
Gaan er ook andere herlaadplannen komen (bvb €5 of €10 of €20) ipv de €15?

Gaan er ook andere herlaadplannen komen (bvb €5 of €10 of €20) ipv de €15?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
De taalinstellingen van je browser worden overgenomen. Je kan natuurlijk ook altijd de suffix wijzigen: www.svanto.net/nl.
En zoals je hier ziet: http://www.svanto.net/nl/herladen herladen beschikbaar voor 5 , 15 en 25€.
En zoals je hier ziet: http://www.svanto.net/nl/herladen herladen beschikbaar voor 5 , 15 en 25€.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
-
- Pro Member
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
- Bedankt: 4 keer
Dan is de testbedrag nog niet toe gevoegd hier waarschijnlijk, ahnee ik kijk verkeerd ik zie de 2 € staan. Daarnet waren de herlaadbedragen toch nog maar enkel 15 euro, nu dus al meer opties.
Kan het zijn dat je bij free voip account de 'hide cli' niet kan uitschakelen ook al heb je deze op 'never' gezet binnen 'crm' maar nergens vind ik een save knop, en na een minuut is deze terug gezet op 'always'. Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd of deze optie is niet beschikbaar bij free account.

Kan het zijn dat je bij free voip account de 'hide cli' niet kan uitschakelen ook al heb je deze op 'never' gezet binnen 'crm' maar nergens vind ik een save knop, en na een minuut is deze terug gezet op 'always'. Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd of deze optie is niet beschikbaar bij free account.
- Svanto.net
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 18:20
- Twitter: svanto_net
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat klopt, deze optie is niet beschikbaar bij de free account.
Internet telefonie op maat.
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net
Contacteer ons op 'info' @ 'svanto.net' of via twitter op http://www.twitter.com/svanto_net