
Vraag ivm. overdracht telefoonnummer
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
telefoonnummer is blijkbaar ondertussen geporteerd naar weepee.... zit helaas wel zonder internet & tv.... contact gehad met belgacom, zou een korte onderbreking zijn (versteken van internet met vaste lijn naar internet zonder vaste lijn) ... ze zijn er zich iig van bewust dat ik internet & tv wil houden - hopelijk komt het nog goed vandaag 

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
omdat ik online dingen zag verschijnen als "voortijdige opzegging internet" heb ik nog maar eens gebeld, en deze keer hoorde ik een ander verhaal
mijn vrees is blijkbaar uitgekomen....
BELGACOM HEEFT INTERNET EN TV ER OOK AFSMETEN!!!!!!
ER ZIT NIETS MEER OP HET KOPER
nochtans 3 x gevraagd en bevestiging gekregen dat ze het zouden oplaten
zonet contact gehad met belgacom, ze zouden vandaag internet & tv nog terug activeren? hoop doet leven
ze hebben me ook een fictief nummer gegeven....
als ik kijk bij e-services staat er nochtans

zolang we zonder internet zitten, marcheert telefoon uiteraard ook niet - portatie lijkt wel in orde te zijn.
zie dat alle nummers die naar hier bellen door weepee verbonden worden met de mailbox
aan de administratieve rompslomp durf ik nog niet denken
mijn vrees is blijkbaar uitgekomen....
BELGACOM HEEFT INTERNET EN TV ER OOK AFSMETEN!!!!!!
ER ZIT NIETS MEER OP HET KOPER
nochtans 3 x gevraagd en bevestiging gekregen dat ze het zouden oplaten
zonet contact gehad met belgacom, ze zouden vandaag internet & tv nog terug activeren? hoop doet leven
ze hebben me ook een fictief nummer gegeven....
als ik kijk bij e-services staat er nochtans

zolang we zonder internet zitten, marcheert telefoon uiteraard ook niet - portatie lijkt wel in orde te zijn.
zie dat alle nummers die naar hier bellen door weepee verbonden worden met de mailbox
aan de administratieve rompslomp durf ik nog niet denken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2050
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ze hebben dus nog niets geleerd. Bereid je al maar voor op een lawine van facturen en kredietnota's. Bij mij heeft het bijna een week geduurd eer ik terug internet en TV had.xenne schreef:omdat ik online dingen zag verschijnen als "voortijdige opzegging internet" heb ik nog maar eens gebeld, en deze keer hoorde ik een ander verhaal
mijn vrees is blijkbaar uitgekomen....
BELGACOM HEEFT INTERNET EN TV ER OOK AFSMETEN!!!!!!
ER ZIT NIETS MEER OP HET KOPER
nochtans 3 x gevraagd en bevestiging gekregen dat ze het zouden oplaten
zonet contact gehad met belgacom, ze zouden vandaag internet & tv nog terug activeren? hoop doet leven
ze hebben me ook een fictief nummer gegeven....
als ik kijk bij e-services staat er nochtans
zolang we zonder internet zitten, marcheert telefoon uiteraard ook niet - portatie lijkt wel in orde te zijn.
zie dat alle nummers die naar hier bellen door weepee verbonden worden met de mailbox
aan de administratieve rompslomp durf ik nog niet denken
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
yep, ik ken uw case... en ik had gehoopt van niet in dezelfde miserie verzeild te geraken, helaas ... pindakaas.....Maglor schreef:Ze hebben dus nog niets geleerd. Bereid je al maar voor op een lawine van facturen en kredietnota's. Bij mij heeft het bijna een week geduurd eer ik terug internet en TV had.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Bij mij duurde het 3!! maanden voor ze doorhadden dat ik reeds lang vertrokken was.Maglor schreef: Ze hebben dus nog niets geleerd. Bereid je al maar voor op een lawine van facturen en kredietnota's. Bij mij heeft het bijna een week geduurd eer ik terug internet en TV had.
Waarna de facturatie ellende begon...ik heb meer credit-nota's dan facturen

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
alles werkt blijkbaar terug.... nu nog wijs geraken uit de administratie 

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
@Xenne
Dat alles terug werkt zegt eigenlijk niks over wat je kan verwachten.
Beschouwd Belgacom de opzeg van de vaste lijn als een opzeg van je Internet Favoirte (voor de nummeroverdracht)?
Beschouwd Belgacom je Internet Favorite zonder vaste lijn (na de nummeroverdracht) als een nieuw contract?
Er wordt in de algemene voorwaarden van Internet Favorite nergens een ondercheid gemaakt tussen Internet
Favorite met vaste lijn of zonder vaste lijn. Dus ik beschouw dit als één en het zelfde abonnement omdat de overschakeling naar internet zonder vaste lijn slechts een lichte technisch aanpassing verondersteld.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... lus_nl.pdf
Is er niemand die een internetabo bij Belgacom behouden heeft en tegelijk zijn vaste lijn heeft opgezegd waardoor zijn internet abo naar een internetabo zonder vaste lijn ging?
Dat alles terug werkt zegt eigenlijk niks over wat je kan verwachten.
Beschouwd Belgacom de opzeg van de vaste lijn als een opzeg van je Internet Favoirte (voor de nummeroverdracht)?
Beschouwd Belgacom je Internet Favorite zonder vaste lijn (na de nummeroverdracht) als een nieuw contract?
Er wordt in de algemene voorwaarden van Internet Favorite nergens een ondercheid gemaakt tussen Internet
Favorite met vaste lijn of zonder vaste lijn. Dus ik beschouw dit als één en het zelfde abonnement omdat de overschakeling naar internet zonder vaste lijn slechts een lichte technisch aanpassing verondersteld.
http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... lus_nl.pdf
Is er niemand die een internetabo bij Belgacom behouden heeft en tegelijk zijn vaste lijn heeft opgezegd waardoor zijn internet abo naar een internetabo zonder vaste lijn ging?
-
- Moderator
- Berichten: 18456
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3753 keer
- Recent bedankt: 10 keer
In ieder geval is het géén opzeg (je bestaande login zal gewoon verder lopen). Het is hooguit een contractwijziging (je krijgt gratis raw copper i.vgl.m het vroeger contract). In het "ergste" geval zal er een nieuwe termijn van 12 maand ingaan.proz schreef: Beschouwt Belgacom de opzeg van de vaste lijn als een opzeg van je Internet Favorite (voor de nummeroverdracht)?
Beschouwt Belgacom je Internet Favorite zonder vaste lijn (na de nummeroverdracht) als een nieuw contract?
So what ?
Dit principe wordt toch ook veel gebruikt bij GSM operatoren? Als je de formule wijzigt, dan hang je weer vast voor een bepaalde tijd ...
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
belgacom heeft inderdaad gisteren alles per ongeluk van de lijn gegooid op moment van portatie.
nadien hebben ze alles terug moeten activeren, rond 17H30 was het terug in orde.
als ik nu kijk op e-services in de rubriek "Nog niet gefactureerd" swingen de kosten daar de pan uit dat het niet mooi meer is
ik zag daar ook dat men een internet favorite en belgacom tv geactiveerd heeft, en dan nog eens een pack favorite + tv (maw 3*50 activatie)
dit terwijl ik internet generation en tv apart had. ik heb zonet gebeld - ze gaan het doorgeven en terug apart zetten en mij op generation zetten - concact met de helpdesk verliep wel heel goed - volgens hem gaan al die kosten op de factuur staan
dat gaat automatisch - maar dan moet ik eens bellen en zal alles eraf gehaald worden. ze geven toe dat de fout bij hun ligt.
nadien hebben ze alles terug moeten activeren, rond 17H30 was het terug in orde.
als ik nu kijk op e-services in de rubriek "Nog niet gefactureerd" swingen de kosten daar de pan uit dat het niet mooi meer is
ik zag daar ook dat men een internet favorite en belgacom tv geactiveerd heeft, en dan nog eens een pack favorite + tv (maw 3*50 activatie)


Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
dat is inderdaad correct philippe. mijn login is inderdaad hetzelfde gebleven. jammer genoeg maakte belgacom de fout van m'n internet te deactiveren, en hebben ze het later terug moeten activeren. jammer genoeg hebben ze favorite geactiveerd ipv generation. enfin, alles wat fout kon lopen is zo'n beetje fout gegaan precies.philippe.deleye schreef:In ieder geval is het géén opzeg (je bestaande login zal gewoon verder lopen). Het is hooguit een contractwijziging (je krijgt gratis raw copper i.vgl.m het vroeger contract). In het "ergste" geval zal er een nieuwe termijn van 12 maand ingaan.
So what ?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
en wat belgacom tv betreft, op het moment dat ik geen internet had kon ik wel nog m'n opnames bekijken. en op moment dat internet terug kwam verliep alles normaal. maar vanmorgen eens de decoder uitgetrokken, en dan moest ik belgacom tv terug activeren met m'n nieuw fictief telefoonnummer -
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 49 keer
Bedankt voor de update, Xenne.
Ik vraag mij enkel nog af of mijn huidig lopende kortingen op het internet abonnement gewoon blijven doorlopen?
Dat klinkt inderdaad logisch.philippe.deleye schreef:In ieder geval is het géén opzeg (je bestaande login zal gewoon verder lopen). Het is hooguit een contractwijziging (je krijgt gratis raw copper i.vgl.m het vroeger contract). In het "ergste" geval zal er een nieuwe termijn van 12 maand ingaan.proz schreef: Beschouwt Belgacom de opzeg van de vaste lijn als een opzeg van je Internet Favorite (voor de nummeroverdracht)?
Beschouwt Belgacom je Internet Favorite zonder vaste lijn (na de nummeroverdracht) als een nieuw contract?
Philippe.
Ik vraag mij enkel nog af of mijn huidig lopende kortingen op het internet abonnement gewoon blijven doorlopen?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
factuur is aangekomen, het valt eigenlijk nog mee..... het terug activeren hebben ze niet aangerekend (stond nochtans bij éénmalige kosten op de site)
activatie generation is ook gratis op factuur. die van belgacom tv moet ik wel betalen....
echter één probleem... ipv Belgacom Generation hebben ze me op een Pack Internet + TV gezet, inclusief huur decoder (heb nochtans mijn eigen decoder) en de dienst Internet Multi en Security. heb al paar keren gebeld om me op Generation te zetten, maar is er blijkbaar nog altijd niet van gekomen, en staat nu ook fout gefactureerd....
we gaan eens bellen ..........
activatie generation is ook gratis op factuur. die van belgacom tv moet ik wel betalen....
echter één probleem... ipv Belgacom Generation hebben ze me op een Pack Internet + TV gezet, inclusief huur decoder (heb nochtans mijn eigen decoder) en de dienst Internet Multi en Security. heb al paar keren gebeld om me op Generation te zetten, maar is er blijkbaar nog altijd niet van gekomen, en staat nu ook fout gefactureerd....
we gaan eens bellen ..........
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
contact gehad met belgacom, factuur wordt vastgezet... er dus reeds een dossier lopende voor deze zaak
hopen dat het snel opgelost geraakt
dit was voor de portatie, correcte facturatie

en vanaf de portatie loopt het dus fout

ik betaal nu in feite meer voor minder, want download limiet is 75+25 ipv 75+100

dit was voor de portatie, correcte facturatie

en vanaf de portatie loopt het dus fout

ik betaal nu in feite meer voor minder, want download limiet is 75+25 ipv 75+100
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
even update op mijn case, de credit nota's beginnen binnen te lopen... ik zie er 3 staan in totaal twv €79,88
ik moet wel zeggen dat ik nog geen enkele factuur thuis ontvangen heb, voorlopig alles zien staan via e-services
bij maandelijks volume staat er nog iets raar
dus die 100GB is er terug bij, maar eigenlijk heb ik nu 20GB te veel staan, al hoewel er van die dienst Multi en Security sprake is in die credit nota's
enfin, ik denk dat het nu in orde is, al zal het tot de volgende factuur afwachten zijn om te zien of ze daadwerkelijk de korting van Generation toepassen
ik moet wel zeggen dat ik nog geen enkele factuur thuis ontvangen heb, voorlopig alles zien staan via e-services
bij maandelijks volume staat er nog iets raar
Code: Selecteer alles
Uw maandelijks volume van 75 GB werd uitgebreid met 120 GB na het inschrijven op de volgende opties :
Internet Multi en Security
Internet Monthly volume 100 GB
enfin, ik denk dat het nu in orde is, al zal het tot de volgende factuur afwachten zijn om te zien of ze daadwerkelijk de korting van Generation toepassen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect