Antwoordapparaat bij Weepeenummer?

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

Hallo,

Aan mijn Weepeenummer is ook een antwoordapparaat gekoppeld.
Dit vindt ik heel handig.

Alleen had ik graag zelf de boodschap ingesproken. Kan dit op 1 of
andere manier?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Je kan bij weepee wel een telefoon bij afwezigheid laten doorsturen... bv naar skype...
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Bellen naar 1930 (gebruikmakend van je WeePee account natuurlijk).
Daar kan je normaal gezien je voicemail beluisteren / instellen.
Zelf gebruik ik het niet.
Dus ik weet niet de exacte mogelijkheden maar volgens het menu kan je je naam wel inspreken....en allicht ook een het hele boodschap?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@eternum: leuk om te weten dat menu!
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

De 1941 en 1942 ook eens proberen. :wink:
Bijlagen
nummers.jpg
(17.46 KiB) 2211 keer gedownload
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 354 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik ben al lang vragende partij om de mogelijkheid te hebben om een .wav of .mp3 file up te loaden op hun backend ipv zelf in te spreken(Zoals bijv bij 3starsnet). Helaas zit dit blijkbaar niet in de roadmap.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Waarom gebruik je het antwoordapparaat van je fritbox niet, daar kan je zelf de tekst inspreken ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1838
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 354 keer
Bedankt: 172 keer
Recent bedankt: 3 keer

als je fritzbox eens niet werkt of er is een probleem met je Internet aansluiting kan je nog steeds voicemailberichten ontvangen via je mail. Ik vind het dus veiliger om dit bij Weepee te laten daar dit "altijd UP" is.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Iemand die het antwoordapparaat bij WeePee gebruikt? Werkt dit goed? Krijg je dan een e-mail met een audio bestand?
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Wanneer je gebruik maakt van de voicemail van WeePee krijg je simpelweg de ingesproken boodschap als een .wav bestand via mail met een kort tekstje. Spreekt beetje voor zich.
Dear <username>:

You received a 0:23 long message (number 4) in mailbox 3216xxxxxx from "Unknown" <Unknown>, on Saturday, June 04, 2011 at 01:59:05 AM !

You can listen to it by opening the included attachement, or dialing 1930 with your phone !

Your VoiceMail Service
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Fantastisch! All I need ;-)
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

eternum schreef:De 1941 en 1942 ook eens proberen. :wink:
Als ik naar een van die nummers opbelt krijg ik altijd hetzelfde boodschap: " De lijn is bezet, the line is...." (met een Fritz!box 7170).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Weet er iemand hoe je die beluisterde voice mail boodschappen kunt verwijderen ?

- Ik heb eens 1930 gebeld. Maar in de menu krijg ik die opties niet
- Op de website van WeePee (flash version) vind ik ook niets terug.

Heeft iemand enig idee ?

Of worden die boodschappen van zelf verwijderd.
Eens ze ouder zijn dan x dagen ofzo.

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

@ openaf
@ gent32m

Hebben jullie een inkomend nummer bij Weepee ? Ik vermoed zo van niet.

Op de Weepee website kan je niet aan je voicemailberichten.
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

@fdgroote:
Ik heb wel enige inkommende nummers bij Weepee, en ja de voice mails kommen terecht in mijn mailbox.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

openaf schreef:
eternum schreef:De 1941 en 1942 ook eens proberen. :wink:
Als ik naar een van die nummers opbelt krijg ik altijd hetzelfde boodschap: " De lijn is bezet, the line is...." (met een Fritz!box 7170).
Is het mogelijk dat je FritzBox zo ingesteld is dat er automatisch een "0" of een "kengetal" gevormd wordt voor het nummer ? Hier werken de 19xx nummers perfect.
Gent32m schreef:Weet er iemand hoe je die beluisterde voice mail boodschappen kunt verwijderen ?
- Ik heb eens 1930 gebeld. Maar in de menu krijg ik die opties niet.
Waarschijnlijk moet je eerst wisselen naar de map van beluisterde berichten ?
  • > toets "2" om van map te wisselen.
    > toets "1" voor de map "oude berichten".
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

@fdgroote,

Ik heb een inkomend nummer bij Weepee.

@philippe_d,

Ik heb reeds van map verwisseld. En heel wat opties (druk 0, 1, *, etc) beluisterd. Maar nooit kwam er de boodschap. Druk "5" (bijvoorbeeld) om het bericht te wissen. Ik denk dat dit niet mogelijk is. Zo ja, heb ik geen idee hoe dit te doen.

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:Is het mogelijk dat je FritzBox zo ingesteld is dat er automatisch een "0" of een "kengetal" gevormd wordt voor het nummer ? Hier werken de 19xx nummers perfect.
Ik gebruik een telefooncentrale dat dus een 0 vormt voor buitengesprekken, maar ik heb zelf gepropeerd om rechtstreeks vanuit de FB met hetzelvde resultaat. Il vindt niets bizonder in de FB instellingen, alhoewel ik vermoedt dat er toch hier iets mis is met een of ander device of instelling.
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 394
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 33 keer

Heb een Weepee nummer en krijg af en toe voicemail berichten via mijn email. Prima maar... hoe kan ik die berichten verwijderen ?
Wanneer ik namelijk hun nummer 1930 bel (of 1941 of 1942) krijg ik steevast een stem die mij zegt: "delijn is bezet, la ligne est occupe".

Reden waarom ik die voicemail box wil leegmaken is dat mijn FB in de garage staat. Dus als ik s'avonds binnenrij zou ik kunnen zien of er voicemail berichten zijn want dan gaat er op de FB een ledje flikkeren. Aangezien er echter al een aantal berichten geweest zijn die ik niet kan verwijderen flikkert het ding dus constant.

Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.

Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Nù kan ik eindelijk die speciaal nummers bereiken door te bellen met mijn smartphone via Sipdroid. Enigste nadeel is dat Sipdroid na het telefoonnummer uitzenden geen keyboard meer uitgeeft om dan een keuze in de menu te maken ;-)))
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.

Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.
Stel, ik wil "1930" (het antwoordapparaat) bellen:
  • er komt daadwerkelijk "1930" als oproepnummer bij WeePee toe: alles OK en zoals verwacht;
  • er komt bijvoorbeeld "0#1930" als oproepnummer bij WeePee toe: "de lijn is bezet, la ligne est occupé , the line is busy".
Toch maar even goed controleren ....
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig. :wink:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

eternum schreef:
bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.
Misschien niet.
Je bent inderdaad niet de enige. Ik denk ook dat er zich een probleem voordoet bij WeePee.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

philippe_d schreef:
eternum schreef:
bobsys1 schreef:Las hier op het forum dat ik blijkbaar niet de enige ben die steeds een "bezet" krijgt.
Zou dat probleem aan mijn kant liggen of moet Weepee dat oplossen ????
Mijn inziens ligt dat aan jouw kant.
Misschien niet.
Je bent inderdaad niet de enige. Ik denk ook dat er zich een probleem voordoet bij WeePee.
Mijn Fritz!Box vormt automatisch 0032 voor het nummer. Hier ligt waarschijnelijk de reden.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Is er iemand die hier problemen mee heeft in de mogelijkheid om met behulp van bijvoorbeeld Wireshark eens te kijken wat er daadwerkelijk naar WeePee gestuurd wordt?

Indien alles goed is, zou men duidelijk "1930" (en niets meer of minder) moeten kunnen zien staan bij het "user part" van het "SIP to address".
Een voorbeeld in onderstaand plaatje. Bij mij werkt het zoals het hoort.

Afbeelding

EDIT: Ik zie net dat er bij gebruiker openaf nog "0032" voor geplaatst wordt.
Dat zal het probleem dus wel zijn.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Het zopas geprobeerd met de optie "Relay special rate numbers without prefixes" aanvinken. Ik krijg een bezettoon, geen "de lijn is bezet, la ligne...".
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

eternum schreef:Is er iemand die hier problemen mee heeft in de mogelijkheid om met behulp van bijvoorbeeld Wireshark eens te kijken wat er daadwerkelijk naar WeePee gestuurd wordt?

Indien alles goed is, zou men duidelijk "1930" (en niets meer of minder) moeten kunnen zien staan bij het "user part" van het "SIP to address".
Een voorbeeld in onderstaand plaatje. Bij mij werkt het zoals het hoort.

Afbeelding

EDIT: Ik zie net dat er bij gebruiker openaf nog "0032" voor geplaatst wordt.
Dat zal het probleem dus wel zijn.
Wireshark vraagt naar Host, port, authentication ( van de FB) ?
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 394
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 33 keer

eternum schreef: Toch maar even goed controleren ....
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig. :wink:
Klopt. Er werd 00 32 mee gestuurd. Na afzetten hiervan werken deze special nummers wel degelijk. :oops:
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

bobsys1 schreef:
eternum schreef: Toch maar even goed controleren ....
De meeste VoIP toestellen hebben de mogelijkheid om automatisch "iets" voor of achter een nummer te plaatsen.
Meestal is dat handig. :wink:
Klopt. Er werd 00 32 mee gestuurd. Na afzetten hiervan werken deze special nummers wel degelijk. :oops:
Hier ook. Het optie "Relay special rate numbers without prefixes" aanvinken gaf geen soelaas.
Iedereen bedankt.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

openaf schreef: Mijn Fritz!Box vormt automatisch 0032 voor het nummer. Hier ligt waarschijnelijk de reden.
Gezien de optie om 0032 mee te sturen apart kan geactiveerd worden voor iedere account, kan je dat inderdaad afzetten op de WeePee account.
Deze optie moet alleen aanstaan op Betmax accounts of eventueel buitenlandse account. Voor Belgische VoIP providers moet je die optie uitzetten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Ik kon de optie 0032 vormen uitschakelen met Weepee nummers en kon eindelijk naar de voicemail menu terecht.
Nù heb deze FB 7170, een duitse naar Annex A geflashed, op en B-Box2 aangesloten en wat moeten prutselen wat de IP address betreft, totdat het FB niet meer bereikbaar was, zelf met het fallback address, dus met een aangesloten telefoontoestel #991*15901590* vormen voor een totaal reset.
Alles ziet er weer goed uit, alleen kan ik mijn Betamax accounts niet meer gebruiken omdat de FB geen country code bijstuurt.
In advanced settings bestaat wel de land locatie en de country code ingevuld met 0032, maar ik vindt geen mogelijkheid meer om die country code te gebruiken of niet.
Alvast bedankt !
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 6 keer

Normaal gezien moet je "0032" niet gebruiken bij betamax, als je in je persoonlijke details van de betamax provider als land België hebt ingevuld.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Met Betamax moet men de country code vormen bij ieder gesprek. Het is juist mijn probleem nù dat deze FB die country code niet gebruikt. Ieder keer dat ik probeer te bellen met Betamax krijg ik de boodschap "you have dialed an invalid number, please make sure the number starts with 00 and the country code".
Het meest verveelend is dat het optie gebruik/gebruik niet de country code niet meer te vinden is.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

Goztow schreef:Normaal gezien moet je "0032" niet gebruiken bij betamax, als je in je persoonlijke details van de betamax provider als land België hebt ingevuld.
dit is wel degelijk zo, openaf
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb het nog eens goed nagezien op de Betamax site, Belgium zit er wel in.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

T'is gelukt. Ik heb onder advanced settings nog expert mode gevonden, en daar kon ik de country code instellen voor Betamax.
alfa_ajx732
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 02 feb 2007, 12:30
Locatie: Tielt (W-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 8 keer

Ter voorbereiding van de omschakeling van Proximus naar Weepee bij mijn dochter heb ik het Weepee account op mijn FB 7490 ingesteld.
Vaste en mobiele nummers kan ik opbellen maar dan kom ik weer op het probleem van de special rate numbers !
Het 'Relay special rate numbers without prefixes' is aangevinkt maar toch wordt [email protected] uitgestuurdmet een 'Service unavailable (503)' tot gevolg.
Op Scarlet Voip lukt het met 1991 wel.
Wat doe ik hier verkeerd?
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.50 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

WeePee is een Belgische provider, jouw FritzBox staat ingesteld op land "België".
Er is geen reden waarom je op de WeePee lijn ingesteld hebt dat de FritzBox moet uitbellen met het prefix 0032.

Dus op de WeePee account stel je in:
  • Telephone Number Format
    Precede the number dialed with these prefix numerals:
    Country code: None
    Area code: None
Dan zullen alle nummers naar weePee gestuurd worden, zoals je ze invoert (dus: 1930)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”