OVH: DID in België

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 30 Aug 2016, 09:54

ik weet niet of het hier ooit al geschreven is, maar bellen naar 1700 (Vlaamse Infolijn) lukt ook niet met OVH, met weepee probleemloos. :-D

Gebruikersavatar
TanknaT
Pro Member
Pro Member
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 Jul 2007
Bedankt: 23 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor TanknaT » 30 Aug 2016, 11:57

Ik heb dat ook al gemerkt. Op een gemeenschappelijke Fritzbox heb ik 2 OVH lijnen. Via de ene die de OVH-server "sip3.ovh.be" gebruikt gaat dit niet, de andere lijn die de OVH-server "sip.ovh.be" gebruikt, werkt probleemloos. Ik heb zelfs al eens als proef sip3.ovh.be vervangen door sip.ovh.be, dan werkt het wel, maar na een tijdje verlies ik dan de verbinding.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing

Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1919
Lid geworden op: 24 Feb 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 102 keer
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lacer » 30 Aug 2016, 16:41

Daarnet getest, 1700 bellen werkt hier goed bij OVH.
Ik gebruik een Gigaset via Bbox-3, al ben ik niet zeker of het daar mee te maken heeft.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 2B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 16.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 05 Sep 2016, 15:43

je hebt gelijk, ook geprobeerd...je moet wel efkes wachten...maar het lukt! sorry voor desinformatie. :-(

staat hier ergens samengevat welke nr's je wel/niet kan vormen met OVH? Met weepee toch meer noodnummers dacht ik? Belangrijk om evt. nr. te porteren naar OVH of niet en ook in te stellen in fritzbox dat hij vb. ovh neemt of weepee.

Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4506
Lid geworden op: 11 Jun 2010
Bedankt: 536 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor iceke » 09 Sep 2016, 07:58

Oppassen met Creditcard aan ovh te koppelen. Heb nu 2 kennisen die hier problemen mee hadden. De eerste was met een Visa uit het Midden-Oosten, wat ik nog ergens begrijp. Telefoonnummer was afgesloten en verwijderd, maar Visa kaart niet. 2de kennis was Vlaamse Mastercard, die kerel zit nu in Turkeye en ze hebben en kaart geblokkeerd.

Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1919
Lid geworden op: 24 Feb 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 102 keer
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lacer » 09 Sep 2016, 10:37

Ik koppel m"n PayPal rekening, al jaren zonder problemen.
Onlangs was er wel een iets met de betaling van een maandelijkse factuur, mijn Visa kaart was nml. vervallen, Ik had wel reeds een nieuwe maar in PayPal had ik de verval datum vergeten aangepassen. De betaling is vanaf dan niet meer automatisch gegaan.
Heb nu een nieuwe betalingsmethode gemaakt en zal zien bij de volgende afrekening of het terug automatisch zal gaan.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 2B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 16.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

jorisx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 397
Lid geworden op: 31 Okt 2010
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor jorisx » 09 Sep 2016, 12:08

Had deze vroeger ook gekoppeld aan VISA, maar ben dan overgeschakeld op Mastercard en heb dan een SEPA-domiciliëring genomen, zodat dit maandelijks automatisch van de zichtrekening betaald wordt. Tot hiertoe nog geen enkel probleem mee gehad.

blaatpraat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 538
Lid geworden op: 10 Jan 2014
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor blaatpraat » 09 Sep 2016, 13:18

Hier gewoon paypal, waarbij ik deze ieder 3 maand via bancontact oplaad.
Hoe kun je wel een SEPA domiciliëring instellen? Laatst gezocht, maar ik kon enkel een paypal-domiciliëring instellen (en OVH ondersteunt helaas geen bankkaart via paypal, moet creditcard zijn, waar dit voor m'n meeste betalingen wel lukt).

jorisx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 397
Lid geworden op: 31 Okt 2010
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor jorisx » 09 Sep 2016, 15:58

inloggen in de manager, dan rechtsboven op facturatie, nadien in de linkerkolom op mijn betaalmethodes en dan rechts klikken op een betaalmethode toevoegen. Daar kan je kiezen tussen paypal, bankrekening of creditcard.
Na het invullen van de gegevens van je bankrekening dien je formulier af te drukken en na ondertekenen terug te sturen naar OVH.
Enige tijd later krijg je per mail bevestiging dat de domiciliëring is geactiveerd en wordt dit automatisch van je zichtrekening betaald.

Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 14 Jun 2004
Locatie: Rotselaar
Bedankt: 15 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Contact:

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Jelly » 09 Okt 2016, 08:49

Heeft er iemand ervaring met nummeroverdracht van OVH naar Telenet?

3 weken terug heb ik online Fluo Plus besteld bij Telenet, geen installatie vereist.
Nummeroverdracht is geen probleem volgens Telenet klantendienst maar we zijn ondertussen wel 3 weken verder en extra informatie buiten we zijn ermee bezig krijg ik niet vast van Telenet.
Everything that has a beginning has an end.

skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1605
Lid geworden op: 07 Mei 2006
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor skynetbbs » 10 Okt 2016, 11:39

ik heb het omgekeerde voor... nummeroverdracht is perfect gebeurd

maar als ik via OVH naar dat "telenet" nr wil bellen is er geen routing
OVH is nooit verwittigd geweest en weigerd hun routing aan te passen;
het Franse bedrijf wil ook niet naar de Belgische CRDC database kijken;

ze willen papiertje van telenet
en telenet staat niet te springen voor zo'n papiertje... alles is in orde voor hun...
overdracht werd "telefonisch" geregeld via helpdesk

ondertussen gewoon ingesteld om via "scarlet" uit te bellen naar dat vast nr ipv via ovh... kous af
Afbeelding
Wireless = FON
Internet & Televisie = Scarlet Trio
Mobile = Mobile Viking
Telephony = OVH

Waterboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 287
Lid geworden op: 30 Apr 2007
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Waterboy » 30 Okt 2016, 10:29

Wanneer men een telefoon toestel "huurt" bij OVH,kan men dan in het toestel nog voip providers toevoegen?
Of is het gehuurde toestel gelockt?

Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 14 Jun 2004
Locatie: Rotselaar
Bedankt: 15 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Contact:

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Jelly » 30 Okt 2016, 10:43

Die mogelijkheid is er. Is niet gelocked.

Mvg
Everything that has a beginning has an end.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 30 Okt 2016, 10:52

Ik dacht nochtans ooit iets anders gelezen te hebben.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 31 Okt 2016, 18:07

Ik zie bij mijn ouders (ovh-client) dat zij 078 nummers gebeld hebben en dat dit 0 € kost. :-D

Vroeger bij Betamax zat dit ook inclusief als je freedays had, nadien gewoon betalend als een gewoon zonaal gesprek.

https://www2.telenet.be/nl/tarieven/telefonie/
Telenet:
Verbindingskosten = € 0,05
Prijs per minuut = € 0,12 (aangerekend per seconde)

Als je zo 10 minuten aan de lijn hangt, dan heb je uw maandabbo al goed uitgespaard van OVH. :-D

Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 15 Sep 2010
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Ontheronix » 05 Nov 2016, 16:50

Ik kan niet registreren bij OVH, zijn er nog mensen met problemen?

Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1919
Lid geworden op: 24 Feb 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 102 keer
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lacer » 05 Nov 2016, 16:53

Via de manager v5 gaat het niet, pagina bestaat niet
Via de manager v3 lukt het wel en kom zo in de nieuwe manager terecht.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 2B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 16.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 15 Sep 2010
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Ontheronix » 05 Nov 2016, 16:56

SIP registreren bedoelde ik :). Softphone (3cx) noch hardphone (Fritz) raken geregistreerd op sip3.ovh.be. Niet op adsl en niet op 4g. 3stars werkt wel gewoon.
Edit: Zoiper werkt wél nog

Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1919
Lid geworden op: 24 Feb 2007
Locatie: Gent
Bedankt: 102 keer
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lacer » 05 Nov 2016, 17:29

Hardphone Gigaset werkt bij ons.
Proximux Internet Start 60/4 speedtest max 58/3.9
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
WDTV Live SMP + RPi 2B + Android met Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu 16.04 + Ubuntu Mate 16.04 / Ubuntu steunpunt

lanadekat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 23 Aug 2013
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lanadekat » 09 Nov 2016, 22:54

Weet er iemand wat de beste manier is om OVH in het engels te contacteren? Kan ik gewoon naar 1007 bellen?

Na meer dan een maand wachten ben ik het beu, en mijn support ticket staat ook al 2 weken open zonder antwoord.

blaatpraat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 538
Lid geworden op: 10 Jan 2014
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor blaatpraat » 10 Nov 2016, 08:41

satsurfer schreef:Ik dacht nochtans ooit iets anders gelezen te hebben.

Het gaat hoor, maar omgekeerd kun je je OVH lijn niet in een andere telefoon steken (of trunk).
Je krijgt immers het wachtwoord niet van hun, zolang je een telefoon in bruikleen hebt.

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1282 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor raf1 » 10 Nov 2016, 09:30

lanadekat schreef:Weet er iemand wat de beste manier is om OVH in het engels te contacteren? Kan ik gewoon naar 1007 bellen?

Het is en blijft een Frans bedrijf natuurlijk. Geen idee of men in het Engels antwoord. Als je inschrijft op de VoIP-mailinglist dan kan je wel rechtstreeks via e-mail communiceren met de de VoIP-specialisten binnen OVH. Vaak kan je bij een probleem gewoon je telefoonnummer of login doorgeven en lost men je probleem op.
Een nieuw bericht toevoegen aan het ticket kan ook helpen.
Met behulp van https://translate.google.com/ moet het toch lukken om schriftelijk in het Frans te communiceren. Anders zou ik toch ver wegblijven van OVH.

Hier kan je nog eens de correcte bestelprocedure nalezen: https://docs.ovh.com/pages/releaseview. ... d=16254383

lanadekat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 23 Aug 2013
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lanadekat » 10 Nov 2016, 18:18

raf1 schreef:Het is en blijft een Frans bedrijf natuurlijk. Geen idee of men in het Engels antwoord. Als je inschrijft op de VoIP-mailinglist dan kan je wel rechtstreeks via e-mail communiceren met de de VoIP-specialisten binnen OVH. Vaak kan je bij een probleem gewoon je telefoonnummer of login doorgeven en lost men je probleem op.
Een nieuw bericht toevoegen aan het ticket kan ook helpen.
Met behulp van https://translate.google.com/ moet het toch lukken om schriftelijk in het Frans te communiceren. Anders zou ik toch ver wegblijven van OVH.

Hier kan je nog eens de correcte bestelprocedure nalezen: https://docs.ovh.com/pages/releaseview. ... d=16254383

Ik ben er vrij zeker van dat ik geen verzendingsmethode heb kunnen kiezen zoals in de bestelprocedure staat vermeld. Deed ik iets verkeerd aangezien ik alle andere stappen wel heb gedaan en er gewoon een order gemaakt is. En nu ik er aan denk ... normaal gezien moest ik al een rekening hebben gekregen van de Credit Card waarmee betaald is maar dat is ook niet het geval. Ik zal een navragen of iemand anders die hier heeft gezien.

edit: geen rekening gekregen, er moet dus iets mis zijn. Fijn dat hun site zo duidelijk is en dat het lijkt alsof het betaald is.
Laatst gewijzigd door lanadekat op 10 Nov 2016, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

BertG3
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1400
Lid geworden op: 27 Okt 2014
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor BertG3 » 10 Nov 2016, 18:32

Misschien eens op Twitter proberen ? Verstuur je tweet met @ovh_support_fr en @olesovhcom

Indien je Twitter hebt natuurlijk

lanadekat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 23 Aug 2013
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lanadekat » 11 Nov 2016, 23:10

BertG3 schreef:Misschien eens op Twitter proberen ? Verstuur je tweet met @ovh_support_fr en @olesovhcom

Indien je Twitter hebt natuurlijk

Bedankt heb ze ook even gecontacteerd op Twitter.

Ik zou het toch raar vinden als er langs mijn kant iets mis is, onderaan de 'Bon de commande' staat:
'Votre bon de commande a été payé le 18/09/2016 a 20:00:47 - Votre commande est en cours de réalisation.'

BertG3
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1400
Lid geworden op: 27 Okt 2014
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor BertG3 » 13 Nov 2016, 18:32

Normaal reageren ze op werkdagen vrij snel via Twitter.

lanadekat
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 23 Aug 2013
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor lanadekat » 13 Nov 2016, 18:40

BertG3 schreef:Normaal reageren ze op werkdagen vrij snel via Twitter.

Dat kan, maar in de weekends volgen ze blijkbaar alleen andere mensen op Twitter.
Ik kreeg opeens een Twitter notification, ik dacht 'eindelijk een antwoord!' ... Was het een notification omdat @ovh_support_fr het Twitter account van een Franse Youtuber heeft gevolgd.

Hopelijk heb ik tijdens de weekdagen meer succes :angel:

Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1791
Lid geworden op: 29 Jan 2004
Bedankt: 152 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Tomsworld » 23 Jan 2017, 22:13

Beetje off topic maar ovh gaat weer een test lanceren.

Enterprise pack - voip mobile included voor 10,99 ipv 14,99 for life

Chez OVH nous avons le soucis d'améliorer sans cesse nos outils. Pour répondre à vos besoins et toujours plus vous satisfaire, rien de tel que de vous demander directement votre avis. C'est pourquoi nous vous proposons de tester en avant première notre nouveau moteur de commande et de nous envoyer vos ressentis et vos retours via notre mailing list.

Pour ce faire, rendez-vous sur notre site le 25 et 26 janvier. En tant que testeur, profitez de la promotion pack entreprise - mobile inclus à 10,99€ HT/mois au lieu de 14,99€ HT/mois.*

Découvrez le pack
Vos feedback et vos retours sont les bienvenus sur notre mailing list
VoIP : voip@ml.ovh.net

https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... xtor=ES-8-[offer]-20170123-%7Ccta]

Rendez-vous dans 2 jours !


Provider: Belgacom comfort VDSL2 100/20 Vectoring & DLM enabled ( Abbo 100/6 ) + Telenet Bussiness 240 ( Test )
Netwerk: BBox3 (Sagem), Unifi Edgerouter Lite, 2 x UniFi® AP AC Pro 's + switches Voip: Voip Ovh + 3*net
Tv: BGC TV met decoder v4 + v5

BertG3
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1400
Lid geworden op: 27 Okt 2014
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 160 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor BertG3 » 24 Jan 2017, 17:19

Hallo,

Sinds kort krijg ik op mijn DECT'S quasi iedere keer dat ik wil uitbellen direct de melding "Interworking Error" en volgende logging in de Frit!Box
=> Internet telephony with XXXXXXXXX@sip.ovh.be via sip.ovh.be failed. Cause: Internal Server Error (500) [2 messages since 24.01.17 17:07:46]

Na enkele keren proberen krijg ik toch verbinding. Op travaux.ovh zie ik geen melding van een eventuele storing.

Iemand dezelfde problemen en een eventuele fix ?

Bedankt,

BertG3

AfAX
Plus Member
Plus Member
Berichten: 163
Lid geworden op: 01 Dec 2011
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor AfAX » 24 Jan 2017, 19:45

BertG3 schreef:Hallo,

Sinds kort krijg ik op mijn DECT'S quasi iedere keer dat ik wil uitbellen direct de melding "Interworking Error" en volgende logging in de Frit!Box
=> Internet telephony with XXXXXXXXX@sip.ovh.be via sip.ovh.be failed. Cause: Internal Server Error (500) [2 messages since 24.01.17 17:07:46]

Na enkele keren proberen krijg ik toch verbinding. Op travaux.ovh zie ik geen melding van een eventuele storing.

Iemand dezelfde problemen en een eventuele fix ?

Bedankt,

BertG3


In dezelfde VOIP afdeling op dit forum staat reeds een draadje "Problemen met OVH ". Mss daar alles verzamelen BERTG3. Indien je daar dan replied kunnen we mss met zijn allen een oplossing bekomen.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 1 week 2 dagen 22 uur geleden (14 Nov 2017, 21:09)

Ik wil via domiciliëring betalen. Blijkbaar moet je dat via post opsturen??? support@ovh.fr werkt niet.
bij assistance ticket aanmaken kan je geen pdf uploaden (via cloud dan proberen?)
"Vous avez ajouté un compte bancaire sur votre espace client pour lequel nous sommes dans l'attente de votre autorisation de prélèvement à nous retourner par voie postale. Votre compte bancaire sera validé dans les 24h à 48h à compter de la réception de votre autorisation de prélèvement."

Anders ga ik gewoon terug visa laten betalen hoor ipv SEPA domicilëring.

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4243
Lid geworden op: 06 Jul 2008
Locatie: Dendermonde
Bedankt: 533 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 214 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Jack Daniels » 1 week 2 dagen 20 uur geleden (14 Nov 2017, 22:38)

Ik heb domiciliëring bij paypal voor OVH. Bedrag wordt elke maand automatisch van mijn paypal rekening afgeboekt.
MacMini - Vu+ Zero - Fritz!Box 7490 + VoIP - 12x Sunpower 318 zonnepanelen

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 1 week 2 dagen 20 uur geleden (14 Nov 2017, 22:59)

da's geen antwoord op mijn vraag. :-(

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3981
Lid geworden op: 04 Apr 2005
Locatie: België
Bedankt: 74 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Ken » 1 week 2 dagen 20 uur geleden (14 Nov 2017, 23:24)

satsurfer schreef:Ik wil via domiciliëring betalen. Blijkbaar moet je dat via post opsturen??? support@ovh.fr werkt niet.
bij assistance ticket aanmaken kan je geen pdf uploaden (via cloud dan proberen?)
"Vous avez ajouté un compte bancaire sur votre espace client pour lequel nous sommes dans l'attente de votre autorisation de prélèvement à nous retourner par voie postale. Votre compte bancaire sera validé dans les 24h à 48h à compter de la réception de votre autorisation de prélèvement."

Anders ga ik gewoon terug visa laten betalen hoor ipv SEPA domicilëring.


Bij de moyens de paiement staat nadat je uw rekening nr invoerde een knop met PDF document, dat moet je uitprinten, tekenen en opsturen naar het vermelde postadres.
@Work Telenet Business Fibernet 200/25. @Home Orange Love Internet+TV + boost 200/20, Orange Arend Pro+Huawei Honor9

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 1 week 2 dagen 20 uur geleden (14 Nov 2017, 23:25)

dat weet ik ook. toch wel prehistorisch vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

payphoneuser
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 26 Jun 2015
Bedankt: 13 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor payphoneuser » 1 week 2 dagen 19 uur geleden (14 Nov 2017, 23:32)

Dat per post moeten sturen is bij mij ook de reden waarom ik het niet zal doen. Wat een gedoe.

Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3981
Lid geworden op: 04 Apr 2005
Locatie: België
Bedankt: 74 keer
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Ken » 1 week 2 dagen 19 uur geleden (14 Nov 2017, 23:42)

payphoneuser schreef:Dat per post moeten sturen is bij mij ook de reden waarom ik het niet zal doen. Wat een gedoe.

Bwa. Valt heus mee hoor. Eens het gedaan is werkt het goed :)
Zo voor meerdere accounts alles in 1 envelope opgestuurd en was na een weekje in orde.
@Work Telenet Business Fibernet 200/25. @Home Orange Love Internet+TV + boost 200/20, Orange Arend Pro+Huawei Honor9

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3449
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 220 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor satsurfer » 1 week 2 dagen 18 uur geleden (15 Nov 2017, 01:07)

is voor mijn vader. Al wat ouder. misschien handiger dat hij direct ziet afgetrokken worden van rekening. Nu was visakaart vervallen en plots mastercard bij Argenta, en hij snapte het niet. Na lang zoeken uitgedokterd. Dan 3 X verkeerde code ingeven voor zijn nieuwe mastercard (wist ik niet) en BINGO.
Daarom éénmalig SEPA-domiciliëring. Maar dat je niet kan uploaden is triestig. Dan nog postzegel van 1,13 € aanhangen + brief en papier (geprint). en hopen dat het niet verloren gaat in de post.
Nu elektronisch gehandtekend. No paper or inkwaste. :-D
Eens zien of ze gaan akkoord gaan (wss. niet)
Niet dus :-( Dus hij had blijkbaar Paypal account (ga zijn zichtrekening daar aan koppelen). Makkelijker te stoppen dan SEPA-domiciliëring

petervm
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 Dec 2010
Bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor petervm » 3 dagen 20 uur 58 minuten geleden (20 Nov 2017, 22:33)

Mijn moeder woont in een woonzorgcentrum. Er is een internetaansluiting in de kamer. Zou het mogelijk zijn om via OVH (cisco SPA112) een telefoon aan de praat te krijgen? Of zijn er mogelijk beperkingen op zo'n netwerk, die dat zouden verhinderen?
Proximus Comfort Pack Internet/tv - Mobile Vikings - OVH - Lycachat - Netflix - Amazon Prime Video

Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 11849
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 609 keer
Recent bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1085 keer
Contact:

Re: OVH: DID in België

Berichtdoor Goztow » 3 dagen 11 uur 56 seconden geleden (21 Nov 2017, 08:31)

Dat hangt al af van hun systeem. Sommige wzc hebben gewoon een telefoonaansluiting per kamer en laten je zelf een abonnement afsluiten bij belgacom. Andere hebben een eigen netwerk waarop je kan inloggen met kabel of wifi.

Ik neem aan dat het het laatste geval is? Dan zou het inderdaad wel kunnen dat bepaalde poorten dicht staan. Only way to find out is om het te proberen.

Wens je enkel inkomende oproepen of ook uitgaande?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user


Terug naar “VoIP”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast