instellen antwoordapp OVH Entreprise

KRL100
Premium Member
Premium Member
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 Sep 2008
Locatie: Diksmuide
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

instellen antwoordapp OVH Entreprise

Berichtdoor KRL100 » 1 week 7 uur 3 minuten geleden (13 Nov 2017, 20:15)

We hebben voor mijn vriendin op kantoor een lijn genomen bij OVH, de entreprise, om alle mogelijkheden te bekijken, en daarna volledig weg te gaan bij PX.

Experten in OVH SIP hier? Wat willen we doen?

Via 'plages horaires' verschillende voicemails instellen, bvb van 9 tot 17u mag de telefoon gewoon bellen zonder voice mail, maar op dinsdag- en vrijdagnamiddag mag de telefoon niet rinkelen, maar moet er meteen een voice-mail zijn met 'deze namiddag werken we achter gesloten deuren, je kan ons op de eerstvolgende werkdag terugbellen'.

Na 17u zou er dan weer bvb na 20 seconden bellen moeten een VM zijn met 'we zijn momenteel gesloten, onze openingsuren zijn...'.

Hoe zouden we dit best instellen?

We hebben 2 lijnen op één SIP. Opties van die 'entreprise' zijn plages horaires, renvois conditionnels, etc... (zie infra).

Hoe pakken we dit best aan, vooral die verschillende boodschappen op verschillende momenten?

OVH01.png
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be

KRL100
Premium Member
Premium Member
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 Sep 2008
Locatie: Diksmuide
Bedankt: 21 keer
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer

Re: instellen antwoordapp OVH Entreprise

Berichtdoor KRL100 » 6 dagen 17 uur 10 minuten geleden (14 Nov 2017, 10:08)

Iemand?
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be


Terug naar “VoIP”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten