Oneplus 6 vervelende kwestie met videos op webpaginas

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb al autoplay uitgeschakeld maar krijg het niet weg.

Ik luister muziek via streaming. Nu goed ondertussen bezoek ik wat websites en dergelijke. Probleem is dat de oneplus 6 deze steeds opmerkt en dat ofwel men volume van spotify sterk beperkt of op pauze zet. In beide gevallen speelt het filmpje waarover ik scroll in stille modus. Dus heeft het geen nut.

Daarnaast kan ik blijkbaar enkel geluid krijgen uit een video als ik echt naar youtube ga of de desbetreffende app. Geminimaliseerd doet hij dat niet.

Weet iemand wat er aan de hand is of hebben mensen dezelfde ervaring?

Ik gebruik GEEN bluetooth
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Youtube stopt met geluid bij minimaliseren, dat is gewoon zo tenzij je Youtube Premium gebruikt of de Youtube Vanced app.

Welke browser gebruik je? Met Chrome had ik ook af en toe dat autoplay toch gebeurde, met Brave heb ik dit niet meer opgemerkt.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb youtube premium. ik had spotify gezegd maar dat had ik tot een paar dagen geleden maar zelfde probleem.

Het ding is niet minimaliseren. Maar bv een video op hln bv van youtube wilt geen geluid afspelen maar wel de video. Als ik echter deze video open in youtube app zelf dan wel geluid.

Ik gebruik chrome. Het gebeurt ook als ik op facebook scroll.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Voor de 1ste keer ook youtube premium aangeschaft, 1ste maand gratis maar tis toch niet je datte: enige reden wat goed is is dat uw muziek in de achtergrond blijft draaien en daje geene reclame meer hebt maar buiten dat is dat voor mij geen 12€ waard.

Vandaag streamde ik naar den tv, valt dat net zoals google play music vaak uit, ik was ondertussen op de laptop naar hln aant kijken, zie een artikel met een filmpje op van youtube en dat ging niet = omg. Omdat ik al youtube music gebruikte op den smartphone naar den tv kon ik geen youtube filmpke bekijken op mijne laptop lol. En daar zou ik volgende maand 12€ voor moeten betalen? Nee merci, hoe belachelijk is me dat wel niet.

Dan zit ik te kijken om die van yt eens te contacteren, begint daar eens aan, bijna onbegonnen werk. Service 0 de botten.

Ik wou gewoon ook maar effe mijn ervaringen meegeven.
Als ik eens wat muziek wil dan koop ik het nog liever en zijn er wel goeie apps die doen wat ik wil om de muziek af te spelen, via google play via bluetooth of djay 2.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”