oneplus 5T

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

net de livestream bekeken, toestel ziet er wel mooi uit en de gemaakte beloftes ook.
qua prijs zitten ze ook veel menselijker dan veel van hun concurrenten, namelijk vanaf 499 euro voor de 64gb versie (en 559 voor de 128gb versie)

ergens ook begrijpelijk, maar ik mis toch de tijd van 299, en als de grootste innovaties de camera zijn en het 18:9 display, ben ik niet zo onder de indruk.
(al wil de tech/geek in me dat toestel wel, mijn budget geweten zegt njet - en dat had ik ook verwacht, al had ik gedacht dat ze aan 600 euro zouden zitten)
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Zelf vroeger een oneplus gehad.

Ik vind dat er te veel bugs zitten in de software.

Was er niet content van.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

tgoh, wat noem je vroeger, en welke software hé.
met mijn one heb ik met cyanogen nooit issues gehad, en oxygen heb ik nooit geprobeerd.
wel gehoord dat oxygen in den beginne véééél bugs had, mede doordat het eigenlijk veel te snel gereleased was door het einde van de samenwerking met cyanogen.

maar mijn one, die heb ik nu recent geupgrade naar aosp oreo en dat ding is nog prachtig.
is zelfs het eerste toestel ooit dat ik heb laten repareren ipv vervangen - dus ik ben écht wel fan van de hardware en de build quality.
maar de prijzen voor gsm's zijn me veels te hoog geworden, zeker in deze tijden van wegwerpmentaliteit en kapotte schermen (ook op dat punt doet mijn one het erg goed, op 3j 1x, dit jaar, hersteld geweest wegens valschade... maar niks aan het scherm, enkel de microfoon was stukgegaan)

moesten ze nu de 5T aan 349 gezet hebben zou ik al besteld hebben (enfin, van zodra dat gaat), maar verder? nah, ik doe het wel met chinese telefoons van 100 euro... als die 1j meegaan, duurt het nog 5j vooraleer ik aan de kost van deze zit - en dan is die ook al afgeschreven.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

redman schreef:Zelf vroeger een oneplus gehad.
Ik vind dat er te veel bugs zitten in de software.
Was er niet content van.
Mijn OP3 is mijn eerste OnePlus en dit is toch de beste en meest stabiele telefoon die ik ooit gehad heb.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 875
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 66 keer

Same here, heb nog nooit een smartphone zolang gehouden als mijn OP3 nu. En hij draait nog altijd even vlot als in het begin, wat ook niet van mijn vorige kon gezegd worden.

Maar qua afmetingen was de OP3 wel het maximum voor mij, dus zelfs al wilde ik upgraden zal het voorlopig geen OnePlus meer worden.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

Zorba schreef:Maar qua afmetingen was de OP3 wel het maximum voor mij, dus zelfs al wilde ik upgraden zal het voorlopig geen OnePlus meer worden.
scheelt thans amper:
OP1: 152.90 x 75.90 x 8.90
OP3: 152.70 x 74.70 x 7.35
OP5T: 156.10 x 75.00 x 7.30
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Laatst gevallen van 2 meter hoog op mijn oneplus one... De screenprotector in duizend stukjes, scherm nog heel, omlijsting gebroken, toestel krom en scheef maar... Het werkt nog steeds perfect. :)

Helaas geen zin in een te dure upgrade naar een 5T. Zelfs voor one toestellen durven ze op 2de hands nog 150 euro vragen. Voor recentere toestellen is het bijna nieuwprijs. Wat dus de hype nog steeds bevestigt.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Ik heb ook nog een One, met LineageOS erop draait ie nog goed mee.
Ik geef echt geen €500 aan een GSM.
Ik wacht wel op een Motorola Moto G met Bluetooth5...
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”