Suggesties (web)shop voor vervangbatterij (iPhone 5)?

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Hey userbase,

Ik zou graag de batterij van een iPhone 5 zelf willen vervangen.
Er is wel wat aanbod met schroevendraaier-kitjes en pry-tools (handig!) maar misschien zijn er hier met ervaringen zodat ik bij de juiste bestel?

Dacht het sowieso vanop amazon (bv. giga fixxoo) of via iFixit te bestellen, met repair kitje. Sommige NL-shops zien me er too shady uit..

Dus indien goede of slechte ervaringen, let me know :)

Cheers!
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

TimoLimo schreef:Hey userbase,

Ik zou graag de batterij van een iPhone 5 zelf willen vervangen.
Er is wel wat aanbod met schroevendraaier-kitjes en pry-tools (handig!) maar misschien zijn er hier met ervaringen zodat ik bij de juiste bestel?

Dacht het sowieso vanop amazon (bv. giga fixxoo) of via iFixit te bestellen, met repair kitje. Sommige NL-shops zien me er too shady uit..

Dus indien goede of slechte ervaringen, let me know :)

Cheers!
Ik heb al altijd bij replacedirect mijn batterijen en displays gekocht.
Nog nooit geen problemen mee gehad.
Sommige batterijen zijn wel niet van de oem zelf, maar zijn dan doorgaans groter in capaciteit.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Goede ervaring (parts, documentatie, tools, levertijd, garantie) met http://www.fixjeiphone.nl
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Luboli schreef: Ik heb al altijd bij replacedirect mijn batterijen en displays gekocht.
Nog nooit geen problemen mee gehad.
Sommige batterijen zijn wel niet van de oem zelf, maar zijn dan doorgaans groter in capaciteit.
+1 voor replacedirect
Echter geen ervaring met smartphone batterijen...
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Ik koop meestal alles gewoon via iFixit Europe. Niet per se de goedkoopste en het zijn even goed namaakbatterijen, maar ik heb toch de indruk dat het materiaal toch min of meer degelijk is. En je krijgt al een vriendelijk en gewillig antwoord als je iets naar hen stuurt, wat al niet overal het geval is.

Ik heb zowel een toolset van hen (heel tevreden van!!), als een stuk of tien batterijen en schermen van hen gestoken. Scherm was (uiteraard) niet even goed als een origineel, maar viel behoorlijk mee.

Enkel spijtig dat de verzendingskosten zo hoog zijn, iets van een 9 euro. Vanaf een bepaald bedrag vallen die weg, maar ik ga hier geen voorraad aanleggen van iPhone batterijen :lol: .
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Toolset en heel wat parts kwamen hier ook van ifixit, maar recent overgeschakeld naar fixjeiphone omwille van betere levertermijnen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Heb al meerdere parts voor divere iPhones besteld bij Stuff Enough , razend snel en kwaliteit voor geen geld . (onderdelen gekocht helft zo goekoop dan elders en direct ziende bij ontvangen beter kwaliteit dan elders )
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”