iPhone uittesten?

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
dembele
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 maa 2017, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Ik gebruik momenteel Android maar zou graag eens andere horizonten verkennen. Ik zou eens een iPhone willen kopen maar ik ben bang dat als ik iOS niet aangenaam vind om mee te werken, ik daar dan sta met zo'n duur toestel.

En gewoon vijf seconden in een winkel testen zegt ook 2x niks; ik zou namelijk alles dat ik op mijn Android doe daar eens willen op testen en als ik tevreden ben overgaan tot de aankoop.

Hoe pak ik dit het best aan? Ik had al gedacht om er 1 te kopen via internet en uit te proberen en dan te retouren binnen de 14/30 dagen (afhankelijk van de webshop waar je koopt) indien toch niet blij mee en hem houden indien tevreden, maar is het toegestaan om het toestel te retouren wegens toch niet tevreden na bijvoorbeeld 1 week gebruik?
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Coolblue biedt refurbs aan... die je idd eventueel kan retourneren.
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 43 keer

Je kan ook een 2de hands toestel aanschaffen, dan valt de aankoopprijs nog mee. Na je testperiode kan je dan al dan niet het toestel opnieuw verkopen, zonder al te veel verlies te moeten maken.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

dembele schreef:maar is het toegestaan om het toestel te retouren wegens toch niet tevreden na bijvoorbeeld 1 week gebruik?
Ja, zo heb ik ook al een NAS retour gestuurd omdat hij niet voldeed, kwam ik ook pas achter na deze even te hebben gebruikt. Je moet voor het retourneren geen reden opgeven, maar doe een factory reset, zorg dat alles nog in de verpakking aanwezig is (ik steek er zelfs alle plastiekjes terug over) en hou het toestel proper.
Tegenwoordig doen gewone winkels ook steeds vaker "na x dagen niet tevreden, geld terug".
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

dembele schreef:Ik gebruik momenteel Android maar zou graag eens andere horizonten verkennen. Ik zou eens een iPhone willen kopen maar ik ben bang dat als ik iOS niet aangenaam vind om mee te werken, ik daar dan sta met zo'n duur toestel.

En gewoon vijf seconden in een winkel testen zegt ook 2x niks; ik zou namelijk alles dat ik op mijn Android doe daar eens willen op testen en als ik tevreden ben overgaan tot de aankoop.

Hoe pak ik dit het best aan? Ik had al gedacht om er 1 te kopen via internet en uit te proberen en dan te retouren binnen de 14/30 dagen (afhankelijk van de webshop waar je koopt) indien toch niet blij mee en hem houden indien tevreden, maar is het toegestaan om het toestel te retouren wegens toch niet tevreden na bijvoorbeeld 1 week gebruik?
hebt ge geen kennissen met een oude 6, 5s, 5 die ergens in een kast ligt te verstoffen?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik had een iPhone en nu een android phone en een iPad.
Mijn collega had een android en nu een iPhone.
Je wil niet weten hoe vaak we al gevloekt hebben dat iPhone/iPad geen "back" knopje heeft zoals een android. :evil:
aminisdboii
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 apr 2017, 16:49

cadsite schreef:Ik had een iPhone en nu een android phone en een iPad.
Mijn collega had een android en nu een iPhone.
Je wil niet weten hoe vaak we al gevloekt hebben dat iPhone/iPad geen "back" knopje heeft zoals een android. :evil:
Idd erger mij daarook mateloos aan!

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”