Nokia 230 ervaringen

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Iemand ervaring met de Nokia 230 of weet je een beter alternatief? Vind vooral uitgebreide reviews uit India (is een andere doelgroep dan hier) en de Nederlandstalige zijn vrij vaag. Zou voor mijn vader dienen om te bellen + smsen & een hele week op een enkele oplaadbeurt kan overleven.

collishop €60
amazon €50 (geen NL taal instelbaar)

Er wordt momenteel een Sony Ericsson S500i (2" vs Nokia 2.8") gebruikt maar die heeft al goed afgezien en krijgt zijn kuren. Het moet alvast een gelijkwaardig of beter alternatief zijn zonder smart en mobiel internet functionaliteit. Alhoewel touchscreen keyboard veel gemakkelijker zou zijn is een langere batterijduur een hogere prioriteit.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Kletst bij ons meermaals per week op de grond (daarom gebruiken we op den desk geen smartphone krijgen ;) ). Dat ding blijft werken. Lange autonomie, degelijk bereik en doet wat het moet doen. Erg tevreden dus van die Nokia op het werk :) (enige nadeel is dat het menu nu in een raster is en ik niet kan vinden hoe ik het in een lijst zet). Ouwe vertrouwde Nokia kwaliteit :) .
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Thnx, deze ga ik binnenkort dan toch nog bestellen tenzij iemand een betere dumbphone weet.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Ik heb een Nokia 215 in gebruik. Doet wat het moet doen en batterij gaat zeer lang mee.
De batterij houdt het makkelijk een kleine twee weken uit.
Het enige nadeel is het sms geheugen dat snel vol zit.
Als het enkel om te bellen en sms'en is blijven de dumbphones van Nokia nog steeds zalige toestellen.

Hier nog een andere variant bij VDB:

https://www.vandenborre.be/gsm/nokia-13 ... zuEALw_wcB
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”