Cashback 50€ Samsung probleem

Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 Mei 2012
Bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Wuter » 14 Dec 2016, 23:56

In juli '16 kocht ik een Samsung A5 waarop 50€ cashback was. Ik vul via de samsungsite alles coorect in. Krijg hiervan een mail terug dat ik mij heb ingeschreven en recht heb op de cashback. Ergens midden jullie krijg ik volgende mail van samsung: "

Dag xxxxxxx,

We hebben de registratie met registratienummer: xxxxxx even voor u nagekeken. Blijkbaar ontbreken er nog enkele documenten in uw aanvraag. Zoals uw:
• Door een tijdelijk technisch defect aan onze website hebben we helaas je IBAN-nummer niet kunnen opslaan. Graag ontvangen wij het correcte IBAN-nummer, met de bijbehorende tenaamstelling, als reactie op dit bericht. Onze excuses voor het ontstane ongemak.


Deze gegevens stuurt u naar samsung@consumercare.info

Bezorgt u ons deze documenten vóór 31 augustus 2016. Dan behandelen we uw aanvraag zo snel mogelijk.

De exacte voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen.:
https://api-samsung-promotions.com/Uplo ... c_2065.pdf

Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.

Met vriendelijke groeten,

R. Löwenstein
Manager Customer Care


Ik antwoord op deze mail. Geen antwoord terug gekregen dus ik wacht een 6-tal weken. Nog steeds geen cashback, even contact genomen met klantendienst begin oktober voor na te gaan wat de stand van zaken is "Ja mevrouw we hebben geen rekeningnummer ontvangen, gelieve nogmaals te antwoorden op de mail die u kreeg begin augustus. Nogmaals geantwoord met rekeningnummer ed.

Deze week nog steeds geen cashback, nogmaals contact genomen met klantendienst Samsung. Ja we hebben een foutief rekeningnummer gehad. Ik vraag welk rekeningnummer ze hadden, dat kon ze nergens terugvinden. Ja mevrouw antword nog eens op de mail uit Augustus. Dus zogezegd zo gedaan. Vandaag krijg ik direct reactie van Samsung met volgend antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail .

De promotie is al ruim verlopen en aan de hand van dit emailadres zien we geen verdere mailgeschiedenis. We kunnen dus niet zien dat u dit gestuurd heeft. daar de promotie verlopen is kunnen we ook niets meer voor u doen.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxx
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.


Heb hierop terug gemaild met het antwoord dat ik al 3 maal mijn rekeningnummer heb doorgegeven. Dat ik het niet pik zo'n antwoord "De promotie is al ruim verlopen" daar heb ik nougabollen aan. Het is hun fout dat er een technisch probleem was aan hun site wanneer ik me registreerde voor de cahback. En dat ik al meermaals mijn rekeningnummer heb doorgestuurd.

Iemand nog suggesties wat we hiermee verder kunnen aanvangen??
GSM: Afbeelding Bizz Smart Team XL20
Provider: Afbeelding Maxi: ↓100Mbps, ↑20Mbps (Vectoring)
Modem/Router: Fritzbox 7360
TV: Afbeelding TV Comfort

Afbeelding

Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 22 Aug 2012
Locatie: Liedekerke
Bedankt: 63 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor JoskeVermeulen » 15 Dec 2016, 00:14

Consumentenombudsdienst
Test-Aankoop

Alle verlopen communicatie vermelden en de bewijzen als bijlage
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding

Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 11864
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1090 keer
Contact:

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Goztow » 15 Dec 2016, 07:07

FOD economie contacteren.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4352
Lid geworden op: 16 Feb 2011
Bedankt: 245 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 284 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor MClaeys » 15 Dec 2016, 07:58

Gebeurt precies wel vaker bij Samsung. Nonkel pre-orderde de S7, ging zo nen Gear VR krijgen daardoor. Nooit ontvangen. Zo is het eenvoudig om acties te doen natuurlijk :).
Xbox Live: MClaeys

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 04 Jan 2013
Bedankt: 105 keer
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Vaganzza » 15 Dec 2016, 08:35

Mijn moeder hebben ze zo ook al eens liggen gehad 2 jaar geleden met de aankoop van een Samsung tablet. Ze maken er duidelijk een spelletje van :evil:
Telefonie, Internet & TV: Telenet WIGO
GSM: WIGO 3GB
Mifi: Tempo Giga
Orange Easy Internet@home + Double Boost-optie
 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Steven7
Pro Member
Pro Member
Berichten: 420
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Veerle
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Steven7 » 15 Dec 2016, 10:05

Let goed op met de cash back van Samsung. Het is zo ingewikkeld en tijdrovend dat je ontmoedigd wordt om je geld terug te krijgen.

In het laatste nummer van Test Aankoop p64 stond ook een geval van iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt. Hij wil zich registreren, maar er is een probleem met de webstek. Hij krijgt een e-mailadres naar waar hij zijn gegevens moet sturen. Hier krijgt hij geen reactie op. Tien dagen later meldt een medewerker hem dat er minstens 3 weken is voor terugbetaling. Een kleine maand later belt hij om te vragen waar zijn geld blijft. Ze hebben zogezegd geen registratie ontvangen en kunnen niets meer doen omdat de actie is afgelopen.
Via TA heeft hij uiteindelijk zijn geld ontvangen.

Een tijd terug bij een klant geweest die er al uren voor gebeld had. Hij moest nog wachten want volgens de actie hadden ze x-maanden om uit te betalen, zijn dossier was kwijtgeraakt. Dan hadden ze de opgestuurde originele code nodig. Een foto van de serienummer of zelfs de verpakking mocht niet via mail toegestuurd worden. Na een half jaar was die verpakking weg, dus had hij geen recht meer op de cash back.

Mijn ouders kochten een koelkast van Samsung en er zou ook een korting op zitten. Uren met Samsung gebeld, met Coolblue gebeld die er ook niets aan konden doen. E-mails gestuurd naar Samsung met als resultaat dat ik wekelijks reclame krijg van Samsung en niemand die die reclame kan wegkrijgen uit hun systeem. Heb me al 30 keer of zo uitgeschreven daarvoor.
Uiteindelijk heeft Coolblue dan maar zelf een waardebon gegeven.
Verder ken ik nog twee mensen die hun cashback niet gekregen hebben omdat ze het opgegeven hebben.
Die cashback-kortingen van Samsung zijn een lijdensweg waardoor ze dat slechts zelden moeten uitbetalen volgens mij. Voor mij geen Samsung meer.

Kent er iemand mensen die zonder problemen hun cash-back hebben ontvangen bij Samsung?

Zwart
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 Jan 2014
Bedankt: 2 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Zwart » 15 Dec 2016, 10:13

Steven7 schreef:Kent er iemand mensen die zonder problemen hun cash-back hebben ontvangen bij Samsung?


Ik. Twee keer. Vorige winter 50 euro op een tablet en afgelopen zomer een geheugenkaartje bij een smartphone.

cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1436
Lid geworden op: 20 Jan 2015
Locatie: Kortrijk
Bedankt: 103 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Contact:

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor cadsite » 15 Dec 2016, 10:22

Smijt het op hun facebook pagina, 't zal rap opgelost zijn.

Jammer, maar tegenwoordig moet je sommige bedrijven publiek aan de schandpaal nagelen alvorens ze wakker worden.

johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2179
Lid geworden op: 23 Mar 2009
Bedankt: 126 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 563 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor johcla » 15 Dec 2016, 12:04

Hier ook 3 keer zonder problemen de promo ontvangen van Samsung:
- cashback bij TV
- cover bij tablet
- geheugenkaartje bij S7

fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1400
Lid geworden op: 26 Jan 2009
Locatie: Gent
Bedankt: 126 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
Contact:

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor fredo66 » 15 Dec 2016, 16:58

Bij Sony cashback heb ik hetzelfde meegemaakt al heb ik daar wel mijn geld terug gehad na veel gebel en gemail met rek.nrs.
Ik vraag me dan ook af of die bedrijfjes die die cashbacks moeten organiseren niet gewoonweg frauderen (hoe minder zij moeten uitbetalen, hoe meer in hun pocket ... ?).
VDSL2 Proximus 'Internet Start (z.v.l.)' - Fritzbox 7360v1 - Voip Weepee in en Megavoip uit - DVB-T tv-radio - Emtec Movie Cube S800h - Lenovo Yoga 300 - Motorola Moto E - Roku 3

Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5346
Lid geworden op: 27 Feb 2007
Locatie: Antwerpen 2
Bedankt: 442 keer
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor TiTanium » 15 Dec 2016, 17:43

Ik heb tot hiertoe al mijn cashbacks mogen ontvangen van Samsung (en sony) zelfs de free goodies.
Als je recht hebt op die cashback dan zou ik echt verder gaan via FOD.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X@4.8Ghz ~ 32GB@3000Mhz Quad ~ GTX1080Ti Strix ~ M.2 Samsung EVO 960 500GB
MONITOR: Samsung S27A950D & S27B750V
TABLET: Samsung TABpro 10.1 4G + 64GB -> IOM
GSM: Samsung Galaxy S7 Edge + 200GB -> Mobilus M
Px: Tuttimus @ 85/35 ~ Px 11 ~ Mini decoder
eXtra: Sony 4K 55" TV ~ Netflix ~ TN CI+

Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 Mei 2012
Bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Wuter » 15 Dec 2016, 18:51

Dank u iedereen met de tips ben er deze namiddag mee aan de slag gegaan moest toch 2h wachten. Heb dit via hun facebook account gedaan.

Daar wat gereclameerd. 10 min later iemand van samsung op de prive chat. Deze persoon vroeg van alles. Met welke telefoonnummers er gebeld was naar de klantendienst . Registratienummer van de cashback ed. Normaal morgen antwoord.

Wordt vervolgd. ....
GSM: Afbeelding Bizz Smart Team XL20
Provider: Afbeelding Maxi: ↓100Mbps, ↑20Mbps (Vectoring)
Modem/Router: Fritzbox 7360
TV: Afbeelding TV Comfort

Afbeelding

Gebruikersavatar
buthead
Premium Member
Premium Member
Berichten: 676
Lid geworden op: 10 Jan 2016
Bedankt: 28 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor buthead » 15 Dec 2016, 19:43

Heb ik in het verleden ook voorgehad!
Daarom geen samsung hier meer!

Mooi actie die cashback maar het loopt telkens fout bij hun afhandeling...
Internet = Whoppa + WirelessBelgië( todo )
Telefonie/GSM = Orange Dolfijn 15
TV = Stevie Free + Telenet TV + Netflix

a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2344
Lid geworden op: 07 Nov 2007
Locatie: 2800 Mechelen
Bedankt: 62 keer
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Contact:

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor a3ke » 16 Dec 2016, 06:44

idem met Sony hoor , hier cashback van 150 euro . Na slechte ervaring met nooit geen geld gezien met cashback Samsung (brief met barcode van Note 3 verloren in post ; en zonder originele barcode en factuur geen cashback)

Dus ik de 9 euro en geinvesteerd in aangetekend schrijven voor de sony cashback , rarara , niets aangekregen :roll:

Tot ik de ontvangstbevestiging langst alle kanalen als gevolg bombardeerde was men cashback 2 dagen later al gestort

Mafia is het , dieven ....
The eternal and true pessimist :D

boran_blok
Premium Member
Premium Member
Berichten: 588
Lid geworden op: 09 Mar 2011
Bedankt: 47 keer
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor boran_blok » 16 Dec 2016, 07:49

Het hele concept van cashback is een grote klucht.

Het doel is altijd om zo veel mogelijk obstakels op te werpen en nog net binnen de lijntjes van de wet te blijven, en af en toe er een paar keer over als je denkt er mee weg te kunnen.

Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 11864
Lid geworden op: 14 Nov 2006
Locatie: Brussel
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1090 keer
Contact:

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor Goztow » 16 Dec 2016, 08:43

Wel handig als zelfstandige. Factuur volledig in boekhouding, cashback privé. Ik zou dat natuurlijk nooit doen maar ik vermoed sommige anderen wel... :angel:
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Overstappen van vaste lijn naar voip? Lees hier hoe
Afbeelding Waze user

dembele
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 Mar 2017
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor dembele » 01 Apr 2017, 18:02

Vaganzza schreef:Mijn moeder hebben ze zo ook al eens liggen gehad 2 jaar geleden met de aankoop van een Samsung tablet. Ze maken er duidelijk een spelletje van :evil:


Ja, ik moet ook niet meer weten van cashbacks. Mijn moeder hebben ze ook liggen gehad met de aankoop van een Sony Xperia. Nooit de cashback gezien.

Gebruikersavatar
testertje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 699
Lid geworden op: 17 Jan 2008
Locatie: Hier
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor testertje » 01 Apr 2017, 22:39

Nooit problemen gehad met cashbacks.
Dit jaar Samsung TV, printer en Oral-B tandenborstel via online formulier doorgestuurd.

Ik vond het wel straf dat ze de originele barcode niet nodig hadden.
Victory Not Vengeance

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2858
Lid geworden op: 05 Mei 2006
Bedankt: 218 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 205 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor on4bam » 02 Apr 2017, 07:41

Verleden week netjes €50 terug gekregen van mijn aankoop (Galaxy Tab S2) in februari. Begin maart ingevuld op website, minder dan een week later bevestiging, 2 weken terug mail dat ze "binnenkort" gingen betalen, verleden week alles in orde.

Ook van booking.com al twee betalingen gekregen (€15 bij booking als een "vrienden code" gebruikt wordt). Weekendje weg, zondag weer thuis, dinsdag cachback op de CC bij ons en diegene die de code gaf. Aangezien we samen in hetzelfde hotelletje zaten werkte het omgekeerd ook, eigenlijk beiden €30 gekregen. En dat op een verblijf waar al 10% "genius korting" op zat :beerchug:

liber!
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 09 Apr 2006
Twitter: nathan_gs
Bedankt: 43 keer
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer

Re: Cashback 50€ Samsung probleem

Berichtdoor liber! » 02 Apr 2017, 19:29

Geheugenkaartje bij S7 is pas bij de derde keer aangekomen. Ze vonden het adres niet, nochtans is hun Belgisch kantoor in dezelfde straat... Uiteindelijk wel ontvangen met 3m vertraging en een tiental mailtjes.


Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast