Cashback 50€ Samsung probleem

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer

In juli '16 kocht ik een Samsung A5 waarop 50€ cashback was. Ik vul via de samsungsite alles coorect in. Krijg hiervan een mail terug dat ik mij heb ingeschreven en recht heb op de cashback. Ergens midden jullie krijg ik volgende mail van samsung: "
Dag xxxxxxx,

We hebben de registratie met registratienummer: xxxxxx even voor u nagekeken. Blijkbaar ontbreken er nog enkele documenten in uw aanvraag. Zoals uw:
• Door een tijdelijk technisch defect aan onze website hebben we helaas je IBAN-nummer niet kunnen opslaan. Graag ontvangen wij het correcte IBAN-nummer, met de bijbehorende tenaamstelling, als reactie op dit bericht. Onze excuses voor het ontstane ongemak.


Deze gegevens stuurt u naar [email protected]

Bezorgt u ons deze documenten vóór 31 augustus 2016. Dan behandelen we uw aanvraag zo snel mogelijk.

De exacte voorwaarden van deze promotie kunt u hier nog eens rustig nalezen.:
https://api-samsung-promotions.com/Uplo ... c_2065.pdf

Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.

Met vriendelijke groeten,

R. Löwenstein
Manager Customer Care
Ik antwoord op deze mail. Geen antwoord terug gekregen dus ik wacht een 6-tal weken. Nog steeds geen cashback, even contact genomen met klantendienst begin oktober voor na te gaan wat de stand van zaken is "Ja mevrouw we hebben geen rekeningnummer ontvangen, gelieve nogmaals te antwoorden op de mail die u kreeg begin augustus. Nogmaals geantwoord met rekeningnummer ed.

Deze week nog steeds geen cashback, nogmaals contact genomen met klantendienst Samsung. Ja we hebben een foutief rekeningnummer gehad. Ik vraag welk rekeningnummer ze hadden, dat kon ze nergens terugvinden. Ja mevrouw antword nog eens op de mail uit Augustus. Dus zogezegd zo gedaan. Vandaag krijg ik direct reactie van Samsung met volgend antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail .

De promotie is al ruim verlopen en aan de hand van dit emailadres zien we geen verdere mailgeschiedenis. We kunnen dus niet zien dat u dit gestuurd heeft. daar de promotie verlopen is kunnen we ook niets meer voor u doen.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxx
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Heb hierop terug gemaild met het antwoord dat ik al 3 maal mijn rekeningnummer heb doorgegeven. Dat ik het niet pik zo'n antwoord "De promotie is al ruim verlopen" daar heb ik nougabollen aan. Het is hun fout dat er een technisch probleem was aan hun site wanneer ik me registreerde voor de cahback. En dat ik al meermaals mijn rekeningnummer heb doorgestuurd.

Iemand nog suggesties wat we hiermee verder kunnen aanvangen??
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

Consumentenombudsdienst
Test-Aankoop

Alle verlopen communicatie vermelden en de bewijzen als bijlage
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

FOD economie contacteren.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Gebeurt precies wel vaker bij Samsung. Nonkel pre-orderde de S7, ging zo nen Gear VR krijgen daardoor. Nooit ontvangen. Zo is het eenvoudig om acties te doen natuurlijk :).
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Mijn moeder hebben ze zo ook al eens liggen gehad 2 jaar geleden met de aankoop van een Samsung tablet. Ze maken er duidelijk een spelletje van :evil:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Let goed op met de cash back van Samsung. Het is zo ingewikkeld en tijdrovend dat je ontmoedigd wordt om je geld terug te krijgen.

In het laatste nummer van Test Aankoop p64 stond ook een geval van iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt. Hij wil zich registreren, maar er is een probleem met de webstek. Hij krijgt een e-mailadres naar waar hij zijn gegevens moet sturen. Hier krijgt hij geen reactie op. Tien dagen later meldt een medewerker hem dat er minstens 3 weken is voor terugbetaling. Een kleine maand later belt hij om te vragen waar zijn geld blijft. Ze hebben zogezegd geen registratie ontvangen en kunnen niets meer doen omdat de actie is afgelopen.
Via TA heeft hij uiteindelijk zijn geld ontvangen.

Een tijd terug bij een klant geweest die er al uren voor gebeld had. Hij moest nog wachten want volgens de actie hadden ze x-maanden om uit te betalen, zijn dossier was kwijtgeraakt. Dan hadden ze de opgestuurde originele code nodig. Een foto van de serienummer of zelfs de verpakking mocht niet via mail toegestuurd worden. Na een half jaar was die verpakking weg, dus had hij geen recht meer op de cash back.

Mijn ouders kochten een koelkast van Samsung en er zou ook een korting op zitten. Uren met Samsung gebeld, met Coolblue gebeld die er ook niets aan konden doen. E-mails gestuurd naar Samsung met als resultaat dat ik wekelijks reclame krijg van Samsung en niemand die die reclame kan wegkrijgen uit hun systeem. Heb me al 30 keer of zo uitgeschreven daarvoor.
Uiteindelijk heeft Coolblue dan maar zelf een waardebon gegeven.
Verder ken ik nog twee mensen die hun cashback niet gekregen hebben omdat ze het opgegeven hebben.
Die cashback-kortingen van Samsung zijn een lijdensweg waardoor ze dat slechts zelden moeten uitbetalen volgens mij. Voor mij geen Samsung meer.

Kent er iemand mensen die zonder problemen hun cash-back hebben ontvangen bij Samsung?
Zwart
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 jan 2014, 11:08
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Steven7 schreef: Kent er iemand mensen die zonder problemen hun cash-back hebben ontvangen bij Samsung?
Ik. Twee keer. Vorige winter 50 euro op een tablet en afgelopen zomer een geheugenkaartje bij een smartphone.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Smijt het op hun facebook pagina, 't zal rap opgelost zijn.

Jammer, maar tegenwoordig moet je sommige bedrijven publiek aan de schandpaal nagelen alvorens ze wakker worden.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Hier ook 3 keer zonder problemen de promo ontvangen van Samsung:
- cashback bij TV
- cover bij tablet
- geheugenkaartje bij S7
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Bij Sony cashback heb ik hetzelfde meegemaakt al heb ik daar wel mijn geld terug gehad na veel gebel en gemail met rek.nrs.
Ik vraag me dan ook af of die bedrijfjes die die cashbacks moeten organiseren niet gewoonweg frauderen (hoe minder zij moeten uitbetalen, hoe meer in hun pocket ... ?).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb tot hiertoe al mijn cashbacks mogen ontvangen van Samsung (en sony) zelfs de free goodies.
Als je recht hebt op die cashback dan zou ik echt verder gaan via FOD.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer

Dank u iedereen met de tips ben er deze namiddag mee aan de slag gegaan moest toch 2h wachten. Heb dit via hun facebook account gedaan.

Daar wat gereclameerd. 10 min later iemand van samsung op de prive chat. Deze persoon vroeg van alles. Met welke telefoonnummers er gebeld was naar de klantendienst . Registratienummer van de cashback ed. Normaal morgen antwoord.

Wordt vervolgd. ....
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Heb ik in het verleden ook voorgehad!
Daarom geen samsung hier meer!

Mooi actie die cashback maar het loopt telkens fout bij hun afhandeling...
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

idem met Sony hoor , hier cashback van 150 euro . Na slechte ervaring met nooit geen geld gezien met cashback Samsung (brief met barcode van Note 3 verloren in post ; en zonder originele barcode en factuur geen cashback)

Dus ik de 9 euro en geinvesteerd in aangetekend schrijven voor de sony cashback , rarara , niets aangekregen :roll:

Tot ik de ontvangstbevestiging langst alle kanalen als gevolg bombardeerde was men cashback 2 dagen later al gestort

Mafia is het , dieven ....
The eternal and true pessimist :D
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1021
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer

Het hele concept van cashback is een grote klucht.

Het doel is altijd om zo veel mogelijk obstakels op te werpen en nog net binnen de lijntjes van de wet te blijven, en af en toe er een paar keer over als je denkt er mee weg te kunnen.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wel handig als zelfstandige. Factuur volledig in boekhouding, cashback privé. Ik zou dat natuurlijk nooit doen maar ik vermoed sommige anderen wel... :angel:
dembele
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 maa 2017, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Vaganzza schreef:Mijn moeder hebben ze zo ook al eens liggen gehad 2 jaar geleden met de aankoop van een Samsung tablet. Ze maken er duidelijk een spelletje van :evil:
Ja, ik moet ook niet meer weten van cashbacks. Mijn moeder hebben ze ook liggen gehad met de aankoop van een Sony Xperia. Nooit de cashback gezien.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 833
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Nooit problemen gehad met cashbacks.
Dit jaar Samsung TV, printer en Oral-B tandenborstel via online formulier doorgestuurd.

Ik vond het wel straf dat ze de originele barcode niet nodig hadden.
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Verleden week netjes €50 terug gekregen van mijn aankoop (Galaxy Tab S2) in februari. Begin maart ingevuld op website, minder dan een week later bevestiging, 2 weken terug mail dat ze "binnenkort" gingen betalen, verleden week alles in orde.

Ook van booking.com al twee betalingen gekregen (€15 bij booking als een "vrienden code" gebruikt wordt). Weekendje weg, zondag weer thuis, dinsdag cachback op de CC bij ons en diegene die de code gaf. Aangezien we samen in hetzelfde hotelletje zaten werkte het omgekeerd ook, eigenlijk beiden €30 gekregen. En dat op een verblijf waar al 10% "genius korting" op zat :beerchug:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Geheugenkaartje bij S7 is pas bij de derde keer aangekomen. Ze vonden het adres niet, nochtans is hun Belgisch kantoor in dezelfde straat... Uiteindelijk wel ontvangen met 3m vertraging en een tiental mailtjes.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”