Dommel Mobile : 3 euro/maand/simkaart minimum

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Ook voicemail Jimmobile blijkt bij mij niet te werken

update: 8/10 : Dat lag aan het feit dat Jimmobile in hun help info zelf een verkeerd tel. nr staan heeft !
Laatst gewijzigd door fredo66 08 okt 2018, 13:53, in totaal 1 gewijzigd.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

mijn 75 jarige vader zelf alles gedaan (afgelopen zondag). Vandaag op Unleashed. :-D
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Bij iemand al respons op de opzegging? Bij mij nog altijd geen reactie op het ticket om op te zeggen. Dat geeft me geen goed gevoel...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

bitbite schreef:Bij iemand al respons op de opzegging?
Ja, hier al gelukt, geef ze tijd, denk niet dat ze daar met 20 man zitten te werken en er zijn 10 000 tal kaartjes las ik die 'slapen'. als er zelfs nog maar 10% zou opzeggen, zijn er meer dan 1000 mails naar hun verstuur om op te zeggen. Denk redelijk druk dan :-D Je hebt je ticket nummer & bewijs, dus voor volgende facturatie zou ik me niet teveel zorgen maken.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je nu gewoon aanvraag doet bij JIM, dan vraagt JIM nummerportering aan, aan Dommel. Dan weet Dommel toch, dat je weg bent?
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

@satsurfer: Klopt, maar veel mensen hebben bij dommel kaartjes staan die niet gebruikt worden of waarbij het nummer er soms niet toe doet.
Moesten ze dit eerder gecommuniceerd hebben, of een verplichting maken om maandelijkse activiteit te hebben hadden er niet zoveel slapende SIM kaarten geweest.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Plus zoals hier stond Jim niet de volledige nummer doorgaf en dus portering mislukte waardoor de rekening nog altijd door Dommel betaald werd.
Al is dat aangepast dus zou nu wel moeten werken.
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Ik kan gewoon telefoneren met mijn proximus nr naar 't overgezette JM nr.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Tim.Bracquez schreef:@satsurfer: Klopt, maar veel mensen hebben bij dommel kaartjes staan die niet gebruikt worden of waarbij het nummer er soms niet toe doet.
Moesten ze dit eerder gecommuniceerd hebben, of een verplichting maken om maandelijkse activiteit te hebben hadden er niet zoveel slapende SIM kaarten geweest.
Juist,er heeft nooit op de Dommel website gestaan dat je de sim-kaartjes die niet meer gebruikt worden,(of bijv. bij overlijden)iemand terug zou moeten sturen bijv.Men had zoiets beter al bekend gemaakt dat men die kaartjes terug zou willen,of anders op non-actief gaat zetten bijv.
Met een alarm toestel zou men een aanpassing moeten maken,bijv. een kaartje die alleen kan smsen.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1959
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

ben geen telecom jurist :-D maar ik vermoed dat het wel al zal staan op de factuur van oktober welke je begin november krijgt. Er zijn dan immers 30 dagen verstreken tussen de aankondiging en de datum van creatie factuur

Zijn er hier nog ex dommel nu jimmobile klanten welke met voip hun gsm nr niet kunnen bereiken ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik bel met triing nr jim mobile (voip) en werkt perfect.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 29 keer

Hier ook bereikbaar via OVH en CosmoVoip
Quasar
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

krisken schreef:
Quasar schreef:Als de kost nu 3€ per maand bedraagt, wil ik ook met mijn MasterCard betalen. Meer betalen= meer betaalmogelijkheden geven.
Bizarre redenering ...
Bij andere providers kan je met kredietkaart betalen, waarom dan niet bij Dommel ?
Als Dommel meer aanrekent, moet ze ook meer betaalservices geven. Ze zijn geen wit product meer.

Los daarvan vind ik dat Dommel duidelijker op haar site en productfiche moet vermelden dat de minimumfacturatie 3€ bedraagt ondanks 0€ abonnementskosten. Naargelang je op de site surft zie je de 3€ forfait niet staan...
wquatan
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 maa 2010, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

Ikzelf heb aan één account 3 simkaarten hangen, geen slapende, maar echt minimaal gebruik (één SIM in een tablet)

Ik heb alle begrip voor de door Dommel aangehaalde redenen m.b.t. hun kost aan Proximus per sim/maand.
Maar ik heb GEEN begrip voor de manier waarop wij als klant/gebruiker met de rug tegen de muur gezet werden door de quasi onbestaande overgangsperiode.

Want voor oktober (afrekening november) zullen die 3 Eur per sim aangerekend worden.

Daarbij komt dat ik midden september 20 € als krediet op de account gezet had (waar met de laatste - eerste sinds maanden - factuur 9 € van gebruikt werd) Er resten dus 11 € en die ben ik nu dus sowieso kwijt. En dat terwijl er over dat krediet-overschrijving mail-verkeer geweest was, maar er werd in alle talen gezwegen.

Alle begrip ten spijt, ik ben en voel mij bedrogen !
Laatst gewijzigd door wquatan 07 okt 2018, 16:49, in totaal 1 gewijzigd.
Matthias_VL
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

kan da moeilijk geloven dat Dommel niet aan de kosten uit kan door Proximus....
Ik was jaren klant bij Simyo, ons familie had meerdere sim-kaarten met weinig gebruik, éénmaal per jaar opladen voor 10 euro,... en ze waren ook afhankelijk van een ander netwerk/provider.
36 euro per SIm-kaart en per jaar aanrekenen is gewoon overdreven en bij Jim Mobile moet je maar 1 keer per jaar herladen voor minstens 5 euro en die hangen af van Orange als ik mij niet vergis. Ze hebben die kosten blijkbaar niet....
Ook hun internet is een echte ramp volgens de vele klantenervaringen overal te lezen op het internet. Vermoedelijk in slechte papieren ?
Waarom niet in zee gaan met het Orange-netwerk ipv Proximus?
Laatst gewijzigd door Matthias_VL 07 okt 2018, 18:24, in totaal 1 gewijzigd.
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 430
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 26 keer

wquatan schreef:quasi onbestaande overgangsperiode.
Want voor oktober (afrekening november) zullen die 3 Eur per sim aangerekend worden.
Gaat in vanaf November, dus overgang is 30 dagen. Is een normale periode.
nightwish
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:37
Bedankt: 2 keer

Reactie van het BIPT: "Het BIPT is op de hoogte van de prijsverhoging die Dommel heeft doorgevoerd waarbij het er alle schijn van heeft dat de klanten niet naar behoren werden verwittigd. Het BIPT voert momenteel een juridisch onderzoek, hetgeen kan leiden tot een officiële procedure en het opleggen van een administratieve boete aan Dommel."

Bron: https://www.spaargids.be/forum/gebruike ... ml#p366783
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Mijn nummer wordt overgezet naar Carrefour Mobile. Hopelijk valt het signaal vandaag of morgen uit van Dommel. Heb daarnet gebeld om klantnr te weten. Gisteren na 14u ook al eens geprobeerd, maar ik kreeg enkel hun bandje dat de klantendienst tot eind september slechts tot 14u open is. Dommel wekt toch niet veel vertrouwen met die gang van zaken daar...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Vergelijken met Simyo is verkeerd deze was dochter van BASE, Dommel niet. Bovendien een van de eerste zaken die Telenet afschafte toen ze Simyo in handen kreeg . Slechte vergelijking dus . :nono:
Mijn vriendin zit ook onder de 3 euro, misschien een keer kijken naar Jim op termijn. Al vraag ik me af of ze aan de Medialaan op al die slapende kaartjes aan het wachten zijn.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vind dat Dommel het zeer slecht heeft aangepakt,men had klanten eerst kunnen vragen om de niet-actieve Sim-kaartjes binnen te steken,en dan kijken hoe de situatie ervoor stond,men heeft trouwens voorheen verkeerd gecomm. omdat men steeds heeft voorgehouden dat er geen maandelijks bedrag moest betaald worden,daardoor hebben klanten geen aandacht besteed aan sim-kaartjes die niet meer actief waren en er gaan er op die manier veel vergeten/verloren gegaan zijn.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

fluppie schreef:[..]geen aandacht besteed aan sim-kaartjes die niet meer actief waren en er gaan er op die manier veel vergeten/verloren gegaan zijn.
Klopt, ik had er ook zo 2 liggen als 'backup' omdat het toch zonder kost was. Was dit gecommuniceerd, had ik deze sim's niet genomen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

zondag bericht gestuurd dat 1 sim mag opgezegd worden. Vandaag antwoord (2 werkdagen tussen)

"Beste klant,

We vinden het jammer dat u besloten hebt om uw mobiel telefoonnummer 0478****** te annuleren.
Wanneer u het nummer niet langer wenst te behouden om bijvoorbeeld verder te gebruiken in de toekomst, kunnen we dit verzoek per onmiddellijk uitvoeren.
Mocht u het alsnog willen overdragen naar een andere provider, wachten we graag nog even op een bevestiging.
Het zou jammer zijn dat familie en vrienden u blijven contacteren op een nummer dat niet meer actief is.
U kan ons uw definitieve keuze bevestigen via e-mail naar: infoATdommel.com

Voor alle duidelijkheid. De nieuwe tarieven gaan in vanaf facturatieperiode november, waar u begin december een afrekening van krijgt toegezonden.
Niet voor de facturatieperiode oktober, waar u begin november de proforma factuur van mag verwachten.


Met vriendelijke groeten

*** voor Dommel.com
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

hier nog steeds geen reactie van Dommel...ondertussen al meer dan 1 week geleden.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Op mijn mail van 30 september ook nog geen antwoord... :bang:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Mijn nummer is ondertussen over gezet naar Carrefour Mobile. Ging heel vlot, moet ik zeggen (ondanks papieren systeem van overdracht :) )
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
2hactec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 maa 2008, 01:06
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 3 keer

Gisteren via ticket systeem opzeg gedaan.
Vandaag opdracht (opzeg) uitgevoerd.
Lekker snel op 1 dagje.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Slafes schreef:Op mijn mail van 30 september ook nog geen antwoord... :bang:
Opnieuw mailen, hebben mijn zus en ikzelf ook moeten doen, dan pas echt resultaat.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Vaganzza schreef:Mijn nummer is ondertussen over gezet naar Carrefour Mobile. Ging heel vlot, moet ik zeggen (ondanks papieren systeem van overdracht :) )
Ik heb ook een Carrefour simkaart gekocht en heb het formulier ingevuld, de simkaart nummer van dommel is echter korter dan het aantal vakjes op het formulier. Kan dat?
Iemand ook een idee waar je je klantennummer kan vinden bij Dommel (bestaat dat wel?). Aangezien mijn dommel kaart op naam van m'n vennootschap staat moet ik daar een klantnummer invullen, maar nergens op de facturen kan ik dat terug vinden. Ook niet online.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Ik heb 2 kaartjes bij Dommel en ga er ééntje overzetten naar Jim Mobile.
Vandaag een Order Question ipv een ticket verzonden met de opzeg, ben benieuwd of daar ook op gaat gereageerd worden.
...de simkaart nummer van dommel is echter korter dan het aantal vakjes op het formulier. Kan dat?
Ja, dat kan, het aantal cijfers van m'n Proximus kaartje is gelijk aan deze van Dommel nml 13, maar het kunnen er meer zijn.
Iemand ook een idee waar je je klantennummer kan vinden bij Dommel (bestaat dat wel?).
Kijk eens bovenaan je laatste gedetailleerd mobiel telefoon overzicht.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Op bv. Proximus SIM-kaarten staat voor zover mij bekend het SIM-nr van 13 cijfers
Op bv. JIM SIM-kaarten staat het UICC (Universal Internal Circuit Number) nummer t.t.z 893203 gevolgd door het SIM-kaartnummer van 13 cijfers waarbij:
89 staat voor Telecom, 32 voor België en 03 voor de kaartuitgever
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

lacer schreef:Ik heb 2 kaartjes bij Dommel en ga er ééntje overzetten naar Jim Mobile.
Vandaag een Order Question ipv een ticket verzonden met de opzeg, ben benieuwd of daar ook op gaat gereageerd worden.
...de simkaart nummer van dommel is echter korter dan het aantal vakjes op het formulier. Kan dat?
Ja, dat kan, het aantal cijfers van m'n Proximus kaartje is gelijk aan deze van Dommel nml 13, maar het kunnen er meer zijn.
Iemand ook een idee waar je je klantennummer kan vinden bij Dommel (bestaat dat wel?).
Kijk eens bovenaan je laatste gedetailleerd mobiel telefoon overzicht.
Thanks, ik dacht het al wel dat het wel zou kloppen die kortere sim nummer.

De nummer bovenaan die detail komt overeen met de "Service-ID". Dat leek mij eerder de ID van de nummer/lijn te zijn dan een klantnummer, vandaar m'n twijfel. Maar dat is het enige nummer dat ik kan terugvinden dat vaker terugkomt en iets op wat kan lijken op een klantennummer. Ik zal dat maar gewoon proberen en we zien wel of het lukt :beerchug:
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Waarom stuur je opzeg naar Dommel? De nieuwe operator moet dat voor je doen bij de nummeroverdracht.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

powaq schreef:
Vaganzza schreef:Mijn nummer is ondertussen over gezet naar Carrefour Mobile. Ging heel vlot, moet ik zeggen (ondanks papieren systeem van overdracht :) )
Ik heb ook een Carrefour simkaart gekocht en heb het formulier ingevuld, de simkaart nummer van dommel is echter korter dan het aantal vakjes op het formulier. Kan dat?
Iemand ook een idee waar je je klantennummer kan vinden bij Dommel (bestaat dat wel?). Aangezien mijn dommel kaart op naam van m'n vennootschap staat moet ik daar een klantnummer invullen, maar nergens op de facturen kan ik dat terug vinden. Ook niet online.
Klopt, die sim-kaart nr is korter dan het aantal vakjes. Geen probleem echter.

Je klantnummer moet je bij Dommel opvragen. Ik heb ervoor gebeld, maar ze zijn daar nog steeds enkel tussen 9 en 14u te bereiken... Het nummer is nergens te vinden, niet op de facturen, niet in je krantenzone, ...
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

Hallo beste mensen,

Ik heb met veel aandacht al de interessante info hier gelezen. Waarvoor dank.

Ben dus ook zo een slapende gebruiker (ik bel nauwelijks, maar heb wel een Dommel abbo, voor in geval iemand me wilt kunnen bereiken)
Die overstap naar JIM Mobile lijkt me dan ook het meest interessant. Als escape from Alcatraz, ik bedoel Dommel ;)

Echter, vandaag heb ik mijn factuur van oktober gehad (van mijn uitstap naar de bordspelbeurs in Duitsland).
Daar heb ik toen een paar keer gebeld. Totale kost 0,30 euro. En die kost staat er effectief ook op gefactureerd.

Dus nog geen 3 euro momenteel (als maandelijkse kost).
Treedt dit pas in werking vanaf december ?

Mvg,
Bart
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Ik denk dat alles begint de 11e maand(November),Dommel zal ondertussen ook wel zien hoeveel gebruikers er weg gaan.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 12:33, in totaal 2 gewijzigd.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3935
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Klopt,er is wel een discussie gaande,met Testaankoop,voor zover ik het begrepen heb,de resultaten daarover moeten we nog afwachten.
Ik zie dan veel problemen eraankomen bij Dommel,vooral door mensen die nog 'vermiste' kaartjes hebben hier en daar,die gaan allen een rekening krijgen,ook zal de provider moeten rekening houden met veel mensen die weggaan.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1615
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 118 keer

- Ik ben paar weken geleden overgeschakeld naar Jim Mobile. Zit op hun netwerk nu en kan bellen.
- Jim Mobile zegt het abonnement bij mijn huidige provider (Dommel) op.
- Onder de klantentool van Dommel, zie ik mijn oude abonnement wel nog actief staan. Renew date staat op 01/01/2019.

Is dit bij jullie ook zo ?

Hoef ik me hier zorgen in te maken.
Of stuur ik nog een aangetekend schrijven richting Dommel ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2968
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Hier is dat ook zo. Afwachten tot de facturatie van november.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

fluppie schreef:Klopt,er is wel een discussie gaande,met Testaankoop,voor zover ik het begrepen heb,de resultaten daarover moeten we nog afwachten.
Welke discussie?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”