Ik stelde aan de helpdesk de vraag wat er gebeurd wanneer je niet op de vervaldatum veranderd van abo.
Ik kreeg als antwoord:
Op hun website vond ik het volgende:Je oude zal nog steeds op de 26/08 vervallen" (de oorspronkelijke vervaldatum).
Dus tegenstrijdig. Toen ik dat aangaf, kreeg ik geen antwoord meer terug van hen.Je eerstvolgende factuur of aanrekening krijg je de maand na je overstap, los van de datum van je vorige abonnement.
Nu vraag ik me dus af. Wissel je best kort voor of kort na de vervaldatum (ik kan geen mogelijkheid vinden op _op_ de vervaldatum te wisselen).
Mocht het van belang zijn, ik wil "meer".
Ik ga van 1gb+50 minuten, naar 5gb+50 minuten, waarbij de minuten voor mij totaal onder geschikt zijn.
Ik vraag me dan ook af wat ik betaal als ik 'nu' zou overstappen (23/8) en wat ik op 26/8 zou moeten betalen. Ik heb genoeg data tot 26/8, dus ik wens nu niets extra, maar vanaf volgende periode wel.
Tips ?