MV helpdesk gesloten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 102 keer
Mv is niet meer wat het geweest is, bel je naar de helpdesk "tijdelijk gesloten".
Via FB en Twitter regeren ze ook al niet gisteren verstuurd in de voormiddag...
Ik kan me niet registreren op het netwerk blijkbaar. Met mijn andere sim geen probleem.
En als het zo zit wat zijn de opties bij de concurrentie? voor een gelijkaardige prijs?
€18
-5GB
-120min bellen
-sms
Via FB en Twitter regeren ze ook al niet gisteren verstuurd in de voormiddag...
Ik kan me niet registreren op het netwerk blijkbaar. Met mijn andere sim geen probleem.
En als het zo zit wat zijn de opties bij de concurrentie? voor een gelijkaardige prijs?
€18
-5GB
-120min bellen
-sms
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Hey
Zeker niet gesloten, wel onderbemand waardoor tijdelijk de lijnen dicht zijn en enkel via Social Media, Chat en e-mail tickets behandeld worden.
Het kan dus inderdaad ook daar wat langer duren vooraleer je reactie krijgt, maar dat moet binnenkort terug beter zijn.
Je vraag zal dus zo snel mogelijk beantwoord worden.
Zeker niet gesloten, wel onderbemand waardoor tijdelijk de lijnen dicht zijn en enkel via Social Media, Chat en e-mail tickets behandeld worden.
Het kan dus inderdaad ook daar wat langer duren vooraleer je reactie krijgt, maar dat moet binnenkort terug beter zijn.
Je vraag zal dus zo snel mogelijk beantwoord worden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 37 keer
Hier ook wat 'last' van trage reactie op twitter, als je lang kan wachten de chat eens proberen daar reageren ze sneller
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters maar de upload is wel gewoon 20Mbps
-
- Premium Member
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
- Locatie: Ronse
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 43 keer
Zondagsdienst wegens 11 juli?? Ziekenkas was ook dicht vandaag. Geen idee wat de banken deden (die zijn er meestal ook als de kippen bij als er 'gevierd' moet worden)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1637
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
Hmm op mijn mailtje over issues na hun update komt ook al een week geen reactie.
Mss tijd om toch maar eens te gaan rondkijken naar alternatieven dan, want als we eerlijk zijn is MV al lang niet meer uniek in zijn aanbod.
Mss tijd om toch maar eens te gaan rondkijken naar alternatieven dan, want als we eerlijk zijn is MV al lang niet meer uniek in zijn aanbod.
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
En ondertussen nog geen sim, lol
Vikingpunten opsouperen en verder met Orange tempo giga, sowieso de betere keuze nu.
Het was mooi zolang het duurde. Overgenomen en verknoeid door een grotere speler.
Vikingpunten opsouperen en verder met Orange tempo giga, sowieso de betere keuze nu.
Het was mooi zolang het duurde. Overgenomen en verknoeid door een grotere speler.
Black is the colour of my true love's hair
-
- Verified Account
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 28 keer
Het is niet zo simpel gegaan als: we veranderen van de ene op de andere dag, en beslissen nu om de Vikings niet meer aan dezelfde snelheid en dezelfde service verder te helpen.
Er is een grote systeemupdate gebeurd, en de gevolgen daarvan zijn dat er veel problemen zijn. De problemen geraken stilaan opgelost, maar de backlog voor onze care-afdeling is heel hoog. We zitten hier dus niet met de voeten omhoog, maar zelfs het hele marketingteam, HR, finance, ... Iedereen helpt mee om die backlog weg te werken. Een voetbalveld aan care medewerkers hebben we namelijk niet.
Dus we zijn nog wel dezelfde care, maar gewoon veel trager. En dat frustreert. Niet alleen voor jullie, maar ook voor ons.
En dit nog: we gebruiken wel degelijk onze eigen naam.
Er is een grote systeemupdate gebeurd, en de gevolgen daarvan zijn dat er veel problemen zijn. De problemen geraken stilaan opgelost, maar de backlog voor onze care-afdeling is heel hoog. We zitten hier dus niet met de voeten omhoog, maar zelfs het hele marketingteam, HR, finance, ... Iedereen helpt mee om die backlog weg te werken. Een voetbalveld aan care medewerkers hebben we namelijk niet.
Dus we zijn nog wel dezelfde care, maar gewoon veel trager. En dat frustreert. Niet alleen voor jullie, maar ook voor ons.
En dit nog: we gebruiken wel degelijk onze eigen naam.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5082
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 5 keer
@Saskia,
Ik hoorde van een medewerker dat jullie in de lente van 2019 mogelijks naar Orange netwerk verhuizen.
Zal dit vlekkeloos verlopen of is het in fases?
Ik hoorde van een medewerker dat jullie in de lente van 2019 mogelijks naar Orange netwerk verhuizen.
Zal dit vlekkeloos verlopen of is het in fases?
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jul 2018, 13:24
@boonpwnz, de overgang die MV nu meemaakt is wat nodig is om het in de toekomst mogelijk te maken om met het Orange netwerk te verbinden. Dus als de problemen nu opgelost zijn, dan zou de overgang in januari/februari perfect moeten verlopen.
-
- Plus Member
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
- Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
- Bedankt: 10 keer
De aangekondigde update van 24/06 zou ook vlekkeloos verlopen , in aanloop om volgend jaar over te stappen naar Orange netwerk, we zijn nu 3 weken verder en nog steeds niet opgelost....
En als je dan al een antwoord krijgt, is het niet terzake en verwijzen ze alweer naar de FAQ nar aanleiding van de update , waar ook niets concreets staat.
Ondertussen vaarwel gezegd aan MV, hun aanbod is ook dat niet meer en bovendien op het (voor mijn gebruiks area) op het slechtste netwerk
En als je dan al een antwoord krijgt, is het niet terzake en verwijzen ze alweer naar de FAQ nar aanleiding van de update , waar ook niets concreets staat.
Ondertussen vaarwel gezegd aan MV, hun aanbod is ook dat niet meer en bovendien op het (voor mijn gebruiks area) op het slechtste netwerk
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dat ze niet anticiperen op de problemen zou ik niet durven stellen. Denk eerder dat de problemen uit de pan swingden en het hun ook even teveel werd.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
En dan nog een mailtje dat onze emails gelekt zijn bij een hack
Bij Mobile Vikings gebruiken we Typeform voor enquêtes of mensen te laten deelnemen aan wedstrijden. Typeform heeft ons laten weten dat een externe partij erin geslaagd is om onrechtmatig toegang te krijgen tot gegevens, en die gegevens ook heeft gedownload.
Het goede nieuws is dat Typeform onmiddellijk ingegrepen heeft, en het datalek gedicht heeft om verdere downloads te voorkomen. Naar aanleiding van het datalek heeft Typeform bovendien de externe partij geblokkeerd, een loggingonderzoek ingesteld naar het overtredende IP, en permanente monitoring van dit incident geïnstalleerd.
Jouw naam en het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor bepaalde enquêtes en/of wedstrijden van Mobile Vikings zijn, samen met de antwoorden die je ingaf, door de externe partij gedownload. Geen enkele andere gegevens zijn gelekt. Omdat het zou kunnen dat deze gegevens gebruikt worden om jou phishing of spam e-mails te sturen, raden we je aan om goed op te letten. Wij sturen onze e-mails in verband met enquêtes e.d. altijd vanuit
de koe zegt boe
-
- Plus Member
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 24 jul 2012, 08:46
- Twitter: ON8SD
- Locatie: JO11ib
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 25 keer
Ja, maar eerlijk is eerlijk: ik heb binnen de paar uur op mijn vraag om de exacte inhoud van de buitgemaakte gegevens (van mij dan, uiteraard) al een gedetailleerde lijst gekregen hiervan. Sinds heel die GDPR-toestanden uitgerold werden, heb ik al meerdere van deze meldingen gekregen maar het is de eerste keer dat ik zo snel en correct geholpen wordt.
offtopic: ik vraag me af waarom we eigenlijk onze privacy nog proberen te beschermen, sinds 25/05 ben ik al drie keer gemeld geweest door een (min of meer) grote speler dat mijn gegevens voortaan toch gewoon open en bloot te koop zijn op straat...
offtopic: ik vraag me af waarom we eigenlijk onze privacy nog proberen te beschermen, sinds 25/05 ben ik al drie keer gemeld geweest door een (min of meer) grote speler dat mijn gegevens voortaan toch gewoon open en bloot te koop zijn op straat...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6310
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
- Bedankt: 613 keer
- Recent bedankt: 7 keer
off topic: is dat niet het hele opzet van gdpr ? dat je het nu weet....
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1637
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
@vikingSaskia,
Is er een zicht op hoe groot de support backlog momenteel is? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn issue met verdwenen belkrediet gekregen...
Ik snap dat het wat druk is, maar 2 weken gewoon geen feedback krijgen wekt niet echt vertrouwen op dat het probleem gaat opgepakt worden
Is er een zicht op hoe groot de support backlog momenteel is? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn issue met verdwenen belkrediet gekregen...
Ik snap dat het wat druk is, maar 2 weken gewoon geen feedback krijgen wekt niet echt vertrouwen op dat het probleem gaat opgepakt worden
-
- Verified Account
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 28 keer
Behoorlijk hoog, onze backlog. Gemiddeld ligt het aantal tickets 4 keer zo hoog als anders, waarbij de instroom en uitstroom momenteel status quo is.
Dat wilt zeggen dat als we nu blijven werken zoals we bezig zijn, dezelfde backlog aanhouden.
We zijn daarom aan het bijstaffen, onder andere intern helpt de volledige marketing afdeling mee (ik ook!) en extern zijn we ook een hele hoop aanwervingen aan het doen. Maar in enkele dagen is zoiets niet onder controle, kan toch nog makkelijk weken duren voordat we weer stabiliseren.
Maar @NickG, stuur me gerust even privé als je nog geen antwoord hebt gehad, kan wel even voor je kijken.
Dat wilt zeggen dat als we nu blijven werken zoals we bezig zijn, dezelfde backlog aanhouden.
We zijn daarom aan het bijstaffen, onder andere intern helpt de volledige marketing afdeling mee (ik ook!) en extern zijn we ook een hele hoop aanwervingen aan het doen. Maar in enkele dagen is zoiets niet onder controle, kan toch nog makkelijk weken duren voordat we weer stabiliseren.
Maar @NickG, stuur me gerust even privé als je nog geen antwoord hebt gehad, kan wel even voor je kijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Het is daar inderdaad tijd om het zinkend piratenschip te verlaten.
Een mail met duidelijke info naar de support gestuurd en krijg je stomweg een antwoord dat je vermoedelijk de verkeerd sim hebt geactiveerd.
In de uitleg staat duidelijk dat dat niet het geval is en dat de nieuwe sim in mijn toestel niet werkt.
Een mail met duidelijke info naar de support gestuurd en krijg je stomweg een antwoord dat je vermoedelijk de verkeerd sim hebt geactiveerd.
In de uitleg staat duidelijk dat dat niet het geval is en dat de nieuwe sim in mijn toestel niet werkt.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6310
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
- Bedankt: 613 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Als dat met een nieuwe simkaart is voor het toekomstige orange network, dan klopt dat wel gewoon: er zijn eerst slechte sims verstuurd en daarna goei, als het goed is heb je er twee gekregen met tussenin een melding dat de eerste een slechte was.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 2029
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 143 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een dosis positief element is hier nodig;
MV is nog steeds enige provider waar gratis van gebruikmaken mogelijk is dankzij de puntjes die je kunt verdienen.
MV is nog steeds enige provider waar gratis van gebruikmaken mogelijk is dankzij de puntjes die je kunt verdienen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Uhu, nog iemand dat niet kan lezen. In de uitleg naar hen toe staat dat het de nieuwe LAATSTE sim is, niet de verkeerde die ze hebben opgestuurd.Joe de Mannen schreef:Als dat met een nieuwe simkaart is voor het toekomstige orange network, dan klopt dat wel gewoon: er zijn eerst slechte sims verstuurd en daarna goei, als het goed is heb je er twee gekregen met tussenin een melding dat de eerste een slechte was.
J.
Om 1 of ander reden wil die (die = de nieuwe sim voor diegene die niet kunnen volgen) niet in mijn toestel werken, toestel zegt 'geen simkaart'. Als ik de oude sim terug in het toestel steekt geeft hij 'geen authorisatie op netwerk' wat wil zeggen dat deze wèl werkt maar niet meer actief is.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6310
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
- Bedankt: 613 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik kan de 'uitleg naar hen toe' niet zien dus... maar soit: veel plezier ermee. Mijn nieuwe sim werkte van de eerste keer als een tierelier, overzetten in minder dan 5 minuten.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb minstens een twintigtal mails gehad dat er een nieuwe sim in aantocht was.
Heb 3 nummers op mijn account, de laatste sim die ik kreeg werkt ook niet.
Het loopt daar echt wel in het honderd momenteel .
Heb 3 nummers op mijn account, de laatste sim die ik kreeg werkt ook niet.
Het loopt daar echt wel in het honderd momenteel .
Black is the colour of my true love's hair
-
- Elite Poster
- Berichten: 1078
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
- Locatie: Kapellen
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 66 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Mmmm, heb 5 simkaarten, eerste is ondertussen vervangen zonder problemen, ik ben eens benieuwd
Eerste mail : binnen 14 dagen sturen we je een nieuwe sim kaart voor nr A
Tweede mail : je simkaart is onderweg voor nr B
Die 2e mail had ik niet echt gelezen, was immers zoals eerder aangegeven 2 weken later. Briefje open, en zag dan dat het voor nr B was
Eerste mail : binnen 14 dagen sturen we je een nieuwe sim kaart voor nr A
Tweede mail : je simkaart is onderweg voor nr B
Die 2e mail had ik niet echt gelezen, was immers zoals eerder aangegeven 2 weken later. Briefje open, en zag dan dat het voor nr B was