Scarlet roaming Zwitserland

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Sinds kort is bij Scarlet roaming in Zwitserland ook gewoon inbegrepen in de EU roaming bundel.
Mooi zo :beerchug:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Wij gaan op vakantie naar Zwitserland. Niet dat we zo hooked zijn aan onze smartphone, maar toch handig voor Waze, openingsuren opzoeken, restaurant, ...

Scarlet al wel eens bekeken, maar nooit een goed abo gevonden. Aangezien de vrouw des huizes toch quasi niet belt, gaan we deze nemen: https://www.scarlet.be/nl/postpaid/hi-five/ (die kende ik nog niet)
Voor €15:
5GB data (inclusief Zwitserland)
onbeperkt SMSen

En dan nog op het Proximus netwerk (denk ik toch?), een goede vervanger voor onze Mobilus M (€27/mnd).


Thanks JanY! 8)
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

Als het nog niet besteld is, kan je iemand gelukkig maken door die als Peter op te geven.
Edit: dit bestond lange tijd, maar lijkt nu van de website verdwenen (?)


BTW, als ze meer dan 15’ belt (of 15 keer belt) dan beter het belsupplement van 3€ bijnemen? Anders is het best duur aan 20ct per minuut.

In mijn ex-ervaring had je toch een tikje minder signaal met Scarlet tegen Px. En zeker minder surf snelheid. Cap rond 20 Mbps. Maar toch heel degelijk. Was tevreden, maar Based on You 15 is momenteel beter voor mij.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Vorige week kaartje gehad, zondag geactiveerd en was een uur of 2 later in orde.
Bereik thuis is hetzelfde als Proximus.

€15 voor 5GB (incl Zwitserland) op Proximus netwerk, nog eens bedankt JanY! :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”