Pagina 1 van 1

Dure, ongewenste berichten van 9616 via MV

Geplaatst: 22 feb 2018, 11:52
door UB_16779
Kennis van mij krijgt op woensdagmiddag steeds een bericht 'Telecharger...' van het nummer 9616. Dit kost haar al enkele weken op rij telkens €6. Als ik in de Vikings App naar verbruik kijk, gaat het over 6 berichten die binnen de minuut ontvangen worden waarvan 3 aan €2. Ik heb al 'desabonner' en 'stop' gestuurd naar die nummer maar ze blijven komen en MV heeft haar per mail laten weten niets te kunnen doen. Klopt dit, wat nu? Bedankt voor hulp.

Re: Dure, ongewenste berichten van 9616 via MV

Geplaatst: 22 feb 2018, 11:56
door cadsite
Als proximus dat kan, waarom zou MV dat niet kunnen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... keren.html

Edit:
Misschien eens lezen en terugbellen:
https://support.vikingco.com/hc/nl/arti ... an-derden-

Re: Dure, ongewenste berichten van 9616 via MV

Geplaatst: 22 feb 2018, 12:05
door UB_16779
Bedankt voor de snelle reactie, ik geef het door.