Mobile Vikings - Prepaid -> abbo wat met belkrediet ?

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Iemand van jullie ooit al van prepaid naar abbo gegaan bij mv ?

Wat gebeurd er met het belkrediet ? Worden daarvan de 1e x facturen betaald zoals bij proximus ?

EDIT

Ik had gewoon op de overstappen link moeten klikken doet niets maar geeft wel het antwoord :
Je herlaadkaart switchen naar een abonnement

Dit is wat er gaat gebeuren:


Je abonnement zal onmiddellijk actief worden.
Je gratis bundel (mobiele data, belminuten en sms'en) en je resterende belwaarde vervallen onmiddellijk. (Check je krediet hier)
Je behoudt je nummer. Uiteraard.
Je betalingen zijn automatisch. Houd je bankkaart of kredietkaart, en je digitale kaartlezer bij de hand voor de volgende stap.
In een periode van 1 maand kun je maximaal tweemaal naar een abonnement overstappen.

Ik heb gelezen wat hierboven staat en ik begrijp het.
Is dus de enige provider die dat zo doet je belwaarde weg gooien :bang:
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Op dit moment komt dat krediet en bundels die je op dit moment hebt te vervallen.
Dat zie je als je gaat naar https://mobilevikings.be/nl/my-viking/settings/sims/
En klik op "Neem een abonnement" > https://mobilevikings.be/nl/my-viking/s ... paid-info/
Je gratis bundel (mobiele data, belminuten en sms'en) en je resterende belwaarde vervallen onmiddellijk. (Check je krediet hier)
^Heb je ondertussen gevonden zie ik nu.

Maar als je nog héél eventjes wacht gaat daar verandering in komen.
pverstraeten
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 09:10
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

jnsvr schreef: Maar als je nog héél eventjes wacht gaat daar verandering in komen.
Nu maak je het wel spannend en wat is nog héél eventjes ... dagen, weken of maanden ?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Dagen.
Laatst gewijzigd door jnsvr 23 okt 2017, 11:20, in totaal 1 gewijzigd.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Komen er eindelijk datapacks? :oops: 8)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Iets zoals 10 euro per 5 GB verdeelt over 2 sims (eentje in de mifi eentje in de iPad), 30 dagen geldig zou ik al heel tevreden mee zijn. En dan bv over jaarbasis 30 % die in eu mag maximum als ze toch een bescherming willen houden.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

10 eur voor 5 gb? :eek: Ik zou al tevreden zijn met 1 GB. :oops:
5gb voor 10 eur lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dat is meer data dan wanneer men voor 15 eur herlaadt.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

pverstraeten schreef:
jnsvr schreef: Maar als je nog héél eventjes wacht gaat daar verandering in komen.
Nu maak je het wel spannend en wat is nog héél eventjes ... dagen, weken of maanden ?
Ga nu nog maar eens terugkijken.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Dit staat er nu:

Code: Selecteer alles

Je herlaadkaart switchen naar een abonnement

Dit is wat er gaat gebeuren:


Je abonnement zal onmiddellijk actief worden.
Je belwaarde wordt omgezet in Vikingpunten. Je verliest dus geen geld. Ontdek hier alles over deze promo.
Je gratis bundel (mobiele data, belminuten en sms'en) vervalt onmiddellijk. (Check je krediet hier)
Je behoudt je nummer. Uiteraard.
Je betalingen zijn automatisch. Houd je bankkaart of kredietkaart, en je digitale kaartlezer bij de hand voor de volgende stap.
In een periode van 1 maand kun je maximaal tweemaal naar een abonnement overstappen.
Asskicker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:37
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

Super! Mooie stap Mobile Vikings.

Nog steeds jammer dat ze betaallijnen geblocked hebben (daar loste ik dit probleem met op). Maar dit is zeker een stap in de goede richting.
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 56 keer

Dus voor een kaartje waar je enkel de data van gebruikt ...
Herladen en krediet sparen.
Als het krediet gaat vervallen dat nummer omzetten naar abo, vikingpunten krijgen voor dat krediet.
Nieuw herlaadkaart nemen en terug vanaf 0 beginnen, de vikingpunten van de vorige kaart doorsturen naar dit nummer en zo (gratis) verder doen?
Als je die herlaadkaart dan nog ergens neemt waar die gratis is ...
Natuurlijk is dit heel wat moeilijker als je ermee belt en de nummer belangrijk is.
Eigenlijk surf je dus gratis als je telkens een gratis nummer ergens kunt vinden waar je dan een nummerportering naar vikings voor vraag.
Zou dit werken volgens die nieuwe regels? Of zie ik het nu te rooskleurig?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Die 1 maand zal toch 1 jaar moeten zijn?
Dus als ik het goed begrijp:

Ik herlaad 15 eur / maand voor 4 gb en doe dit 5 a 6 maanden.
Na die 5 of 6 maanden schakel ik over naar een abo en het resterende krediet wordt in punten omgezet.
Na een maand abo schakelen we met hetzelfde nummer terug over naar prepaid.
Rinse en repeat.


edit: er zijn dus voorwaarden aan verbonden.

Code: Selecteer alles

Voorwaarden
Deze actie loopt vanaf 23 oktober 2017 tot en met 31 december 2017, maar kan door ons eventueel nog verlengd worden.  
Schakel je achteraf terug over naar een herlaadkaart, dan verlies je de Vikingpunten die je gekregen had bij je overstap naar een abonnement. Tenzij ze al op zijn, natuurlijk. Dit geldt ook als de Vikingpunten niet meer in het bezit zijn van de Viking die ze oorspronkelijk had gekregen.
De Vikingpunten die je krijgt na je overstap naar een abonnement, dien je te gebruiken om je abonnement te betalen.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Die voorwaarden was te denken he, maar : Dit geldt ook als de Vikingpunten niet meer in het bezit zijn van de Viking die ze oorspronkelijk had gekregen.

Dus de punten is geen teller, maar echt een unieke id die men kan invalidaten gelijk waar, mooi ;-)

Soit nu nog een abbo waar je de minuten op 0 kan zetten, dan hebben we 4GB voor 13 euro :-)
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Ik zie dit nergens staan op de site van Viking, kan iemand mij zeggen waar of de link posten?
Ik had namelijk dit een maand geleden gevraagd aan hun en ze vertelden me dat dit niet mogelijk was. Ik heb dan van de 150 euro belwaarde nu reeds 70 euro opgedaan, en zit dus in de helft.
Kan ik eventueel toch nog wat van meegenieten..
Wel jammer van dat weggesleten geld :'(
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Mr.mister schreef:Ik zie dit nergens staan op de site van Viking, kan iemand mij zeggen waar of de link posten?
Ik had namelijk dit een maand geleden gevraagd aan hun en ze vertelden me dat dit niet mogelijk was. Ik heb dan van de 150 euro belwaarde nu reeds 70 euro opgedaan, en zit dus in de helft.
Kan ik eventueel toch nog wat van meegenieten..
Wel jammer van dat weggesleten geld :'(
Je krijgt die tekst als je klikt op omzetten naar abbonement.
Mr.mister
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 aug 2016, 12:01
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Tomsworld schreef:
Mr.mister schreef:Ik zie dit nergens staan op de site van Viking, kan iemand mij zeggen waar of de link posten?
Ik had namelijk dit een maand geleden gevraagd aan hun en ze vertelden me dat dit niet mogelijk was. Ik heb dan van de 150 euro belwaarde nu reeds 70 euro opgedaan, en zit dus in de helft.
Kan ik eventueel toch nog wat van meegenieten..
Wel jammer van dat weggesleten geld :'(
Je krijgt die tekst als je klikt op omzetten naar abbonement.

Bedankt, is gebeurd.
Had ik dit maar een maand vroeger geweten!
---
GSM: iPhone 6/64GB & Orange TM Arend Premium €19, Onbeperkt bel. & 20 GB data
VoIP: Gigaset C610-IP + C530H x3 => WeePee (IN), HotVoip (OUT)
VoIP Backup: ELRO SA-125 & Dommel
Internet & TV: Orange Love (modem + TP-LINK TL-WR941ND + TP-Link TL-WA901ND + devolo AV500)
Backup 4G: (Orange Tempo Giga & D-LINK DWR-921 4G-modem)
---
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Ik zat zelf weer met een hoopje Belkrediet, viking punten herladen iedere maand en wou nu naar een abonnement en het is weer voorbij, omzetten naar abbo = verlies Belkrediet.

Dus nog maar ff verder doen met vikingpunten en per maand 15 euro laten verdampen, eens de vikingpunten niet meer voldoende zijn is uit kijken naar wat anders. Ik zou echt tevreden zijn met een provider die bv 50 GB aanbied die 12 maanden geldig is voor 100 euro, dat zou ideaal zijn. Of 25 GB voor 50 euro.
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”