Jimmobile wordt door Telenet verkocht aan Unleashed

Hier kan je alles kwijt over Mobile vikings of Jim mobile (wat een product is van mobile vikings)
Plaats reactie
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

Vanaf 29/10/2017 wordt Unleashed NV (eigenaar van Mobile Vikings) de nieuwe eigenaar van Jimmobile.
Meer info over de wijzigingen en de aangepaste tariefplannen zijn te vinden op : https://www.jimmobile.be/nl/new/faq.html
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het is wel verkocht maar toch niet helemaal.

Feit is dat Jim mobile door de overname van Base door Telenet behoorde tot de Telenetgroep. Er was al lang bekend dat Jim Mobile zou overgenomen worden door Medialaan ;)

Unleashed is ook eigenaar van Stievie ;)

http://medialaan.be/nl/medialaan-neemt- ... kings-over

Zie je behoorde al altijd bij Medialaan. Maar jim mobile was geen full mvno. Dit veranderd nu daarom een zogezegde overname.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

zo duur en dan nog zo weinig data en slechter bereik dan Orange. pfff

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

zie ik dat nu goed ?
https://www.jimmobile.be/nl/new/postpaid1.html

25 euro 1,5 gb
30 euro 750 mb :-D :banana:

Zal wel een fout zijn zeker, anders dat is em de grap van het jaar
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Lijkt me evident dat dat een typo is, en wellicht 2GB moet zijn.
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Waarom abonnementen lanceren die totaal niet competitief zijn op de markt? Zie ik het nut niet van in :?

Als ik kijk naar wat ze 'nu' aanbieden, schrik ik er toch wel van hoe oncompetitief ze zijn, er kwam toch regelmatig reclame voor hen op tv deze zomer (maar ik wist niet perfect wat ze aanboden..). Het is een vooruitgang nu, zeker, maar competitief kan je het niet echt noemen hé :?
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zogezegd werden de tarieven goedkoper... ik heb de verschillen toch niet gevonden.

Niet competitief... voor de kleine gebruiker heb ik nog weinig andere alternatieven gevonden hoor.
15€ herladen > 1 GB voor 30 dagen, 5€ data > 500 MB voor 30 dagen x 3 ... Geef jij mij maar een alternatief waar je 4 maand 500 MB hebt voor 15€
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Oeps.. ik had het qua competitiviteit eigenlijk over postpaid, niet per sé over prepaid ;)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Direct Operator Billing: Apps aankopen in de app store met je herlaadkaart of via je abonnement is niet meer mogelijk.

Maw zelfde politiek als mobilevikings ... waarom dan niet direct de klanten overzetten naar mobile vikings of zou dat de volgende stap zijn.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Tomsworld schreef:Direct Operator Billing: Apps aankopen in de app store met je herlaadkaart of via je abonnement is niet meer mogelijk.

Maw zelfde politiek als mobilevikings ... waarom dan niet direct de klanten overzetten naar mobile vikings of zou dat de volgende stap zijn.
JIM Mobile komt op hetzelfde platform te zitten als Mobile Vikings (van branded reseller naar light mvno). Het niet meer ondersteunen van die aankopen is een gevolg omwille van de technische limitatie. Voorheen was het dus branded reseller en was het eigenlijk op alle vlakken effectief BASE (en zoals je weet ondersteunt BASE retail wel app aankopen), wat nu niet meer het geval is. Volgende stap is zowel Mobile Vikings als JIM Mobile naar full mvno, maar samenvoegen: nee.
Plaats reactie

Terug naar “Mobile Vikings, Jim mobile”