lycamobile simkaart registreren kost GELD!!!!

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
idrees2be2002
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2009, 00:15
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

zoals jullie al weten dat simkaart registreren verplicht is geworden, dus ben ik vandaag naar een winkel geweest waar je dit kon laten doen.
maar die vroeg 10 euro per simkaart.
Ben dan naar andere winkel geweest en die vroeg maar 5 euro.
ik vond het raar dat er verschil was van 5 euro.
nu vraag ik mij toch af of ze mogen geld vragen volgens de wet?
want ik zie niks staan op de website van lycamobile ivm 5 euro of 10 euro kosten voor te registreren van simkaart.

daarnet heeft iemand mij verteld dat hij in andere winkel gratis heeft laten registreren.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 405
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 36 keer

https://www.test-aankoop.be/hightech/gs ... simkaarten



Misbruik en fouten van de operatoren
Jammer genoeg heeft die verplichte maatregel bij een aantal operatoren tot fouten en misbruik geleid.
Lycamobile vroeg aan haar klanten € 5 en zelfs tot € 10 om de registratie in orde te maken. Onaanvaardbaar omdat de verplichte registratie volledig gratis is. Geen enkele operator kan een vergoeding eisen. We eisen dan ook dat de overheid optreedt om dergelijke praktijken te verbieden.
Het is zelfs al voorgekomen dat het nummer van sommige klanten toch verwijderd werd, hoewel ze zich wel degelijk geregistreerd hadden. Ook hier vragen we dat de overheid optreedt om dergelijke fouten zo snel mogelijk en gratis door de operatoren te laten rechtzetten.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ik denk dat het eerder de shop zelf is die het geld vraagt, en daar heeft de operator over het algemeen bitter weinig mee te maken (of het moet een pxm center of telenet of orange shop zelf zijn, en ook effectief die provider zijn dat je hebt mss)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”